برف و باران تا چهارشنبه مهمان کشور است/هوای تهران سردتر می شود

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد که سامانه بارش برف و باران تا چهارشنبه در کشور می ماند و پس از آن تا روز جمعه شرایط جوی آرام می ماند اما از روز جمعه دوباره یک سامانه بارش وارد کشور می شود.

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرآنلاین گفت: امروز سه شنبه در جنوب شرق و شرق کشور، به صورت پراکنده‌تر در برخی از مناطق جنوب دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس و همچنین نواحی مرکزی و شمال شرق کشور شاهد بارش برف و باران هستیم.
او با بیان اینکه بارش برف و باران ادامه دارد گفت:اما به تدریج از اوایل روز چهارشنبه سامانه بارش از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و شدت بارش‌ها در جنوب استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان خواهد بود.
او ادامه داد: خلیج فارس و دریای عمان در روزهای جاری مواج هستند و ‌فردا چهارشنبه با ورود موج‌های ضعیف از سمت نوار شمالی در برخی از مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و همچنین شمال شرق کشور شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.
وظیفه در مورد وضعیت آب و هوا در روز پنج شنبه گفت: روز پنجشنبه جوی آرام پیش‌بینی می‌شود، اما روز جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و بر همین اساس در غرب و جنوب غرب شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.


هوای تهران
دستگاههای سنجش کیفیت هوا ،شاخص هوا را امروز سه شنبه 131 نشان داد که برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم است.پیش‌بینی می‌شود که شاخص کیفیت هوای تهران فردا هم همچنان در شرایط ناسالم باشد،‌ البته از غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون طی روز آینده کاسته می‌شود.
وظیفه در مورد هوای تهران گفت:تهران تا پایان هفته بارش قابل توجهی نخواهد داشت و بارندگی‌ها تنها در ارتفاعات این کلانشهر خواهد بود،و روزهای آینده شاهد روند کاهش دمای هوای پایتخت خواهیم بود.
او اعلام کرد که دمای هوای پایتخت فردا چهارشنبه 2 درجه کاهش یابد و به منفی 2 درجه برسد.
301232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FI ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    14 5
    این هوا داره مردمو میکشه
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    12 5
    ایول کرمان چه برفی بارید....