مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز دوشنبه 30دی 1392

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشان تهران جزئیات سقوط مرگبار دو زن در جریان آتش سوزی خیابان جمهوری و مشکل پیش آمده برای نردبام هیدرولیکی تشریح کرد و به مهر گفت: ساعت 11:30 دیروز یکشنبه حریق گسترده یا در خیابان جمهوری به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. نخستین گروه آتش نشانان 3 دقیقه بعد خود را به محل حادثه رسانده و بعد از مشاهده گستردگی حریق چند ایستگاه آتش نشانی همراه تشک نجات و دو نردبام هیدرولیکی در محل حاضر شدند.
زمانی که آتش نشانان خود را به محل آتش سوزی رساندند دو زن خود را از پنجره آویزان کرده و بدون توجه به هشدار ها و تذکر آتش نشانان قصد پرتاب خود به پایین را داشتند.
در همان لحظه یکی از نردبام های هیدرولیکی در پایین ساختمان مستقر و جک نردبام زده شد اما به دلیل اشکالات فنی در قطعات کامپیوتری متاسفانه پله های نردبام باز نشد. جایگزین کردن نردبام دیگر حدود 2 دقیقه زمان نیاز داشت که در همین حین یکی از زنها خود را به پایین پرتاب کرد. آتش نشانان بلافاصله نردبام را باز کرده اما نفر دوم نیز خود را به پایین انداخت.
ملکی افزود: اگر این دو زن 2 دقیقه صبر می کردند نردبام دوم باز شده و آنها به پایین منتقل می شدند. 2 دقیقه پس از سقوط این افراد آتش نشانان با باز کردن نردبام دوم 5 نفر از محبوس شدگان در ساختمان را به پایین انتقال دادند.
وی در خصوص علت نصب نکردن تشک نجات در زیر ساختمان نیز گفت: تشک نجات مکان وسیعی را برای نصب کردن نیاز دارد و همچنین با وجود دو دستگاه دمنده برای باد کردن تشک حدود یک الی دو دقیقه زمان نیاز است که این زمان در استانداردها جهانی لحاظ شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشان تهران در پایان خاطرنشان کرد: ترس و عجله این دو زن و عدم توجه آنها به توصیه های آتش نشانان مرگ دلخراش آنها را رقم زد. در این آتش سوزی 25 نفر در میانه شعله های آتش محبوس بودند که آتش نشانان 8 تن آنها را از طریق نردبام و 15 تن دیگر را از طریق راه پله ها خارج کردند. سه نفر از آتش نشانان نیز در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

 

خودکشی یک زن در شناور سندباد
رئیس اداره بنادر و کشتیرانی شهرستان قشم از نجات یک زن مسافر در آبهای خلیج فارس در شش مایلی جزیره قشم که قصد خودکشی داشت، توسط افسر دوم شناور سند باد خبر داد.
به گزارش مهر، سید باقر موسوی در جمع خبرنگاران گفت: شناور سند باد با ۱۳۶مسافر و پس از طی مسافت ۶مایلی از اسکله شهید ذاکری به سمت اسکله شهید حقانی در بندرعباس، با بی سیم به این اداره اعلام می کند که یک زن قسمت عقب شناور (پاشنه)، به داخل دریا افتاده که بلافاصله افسر دوم این شناور بنام گلزاری برای نجات این زن خود را به دریای می اندازد.
ناخدای شناور برای کاهش امواج دریا با استاپ کشتی مسافری زمینه را برای نجان جان مسافر و افسر دوم فراهم می کند.
به گفته رئیس اداره بنادر و کشتیرانی شهرستان قشم، یکی از خانم های مسافر این شناور که دکتر عمومی بود بلافاصله پس از نجات زن غرق شده، با حضور بر بالین وی وضعیت عمومی این زن ۴۸ساله را مورد بررسی قرار داد و بر سلامت عمومی این زن صحه گذاشت.
بعد از نجات این زن ۴۸ساله اهل شهرستان خوانسار، وی برای روشن شدن دلیل افتادن در دریا توسط شناور ناجی شماره 10 به بندرعباس منتقل و تحویل مقامات گارد اسکله شهید حقانی شد.
این خانم علت پرتاب خود به دریا را خودکشی به دلیل مشکلات بد اقتصادی اعلام کرده است.

 

مرگ بر اثر سرما زیر پل
پس از اعلام دریافت گزارش گم شدن جوان سرفاریابی، از عصر دیروز عملیات تجسس نیروهای امدادی آغاز شد و پس از جستجوی زیاد، سرانجام جسد این جوان 22 ساله در زیر پل جاده امامزاده سادات در میان برف پیدا شد.
به گزارش فارس، بر اثر بارش شدید برف در ارتفاعات مابین سرفاریاب و سادات امام‌زاده علی، یک جوان جان خود را در جاده برفگیر و سخت‌گذر بخش سرفاریاب از دست داد.
پس از اعلام دریافت گزارش گم شدن جوان دهدشتی، از عصر دیروز عملیات تجسس نیروهای امدادی آغاز شد و پس از جستجوی زیاد، سرانجام جسد این جوان 22 ساله در زیر پل جاده سادات امام‌زاده علی در میان برف پیدا شد.
این جوان سرفاریابی روز شنبه تماس تلفنی با خانواده خود داشته است و بعد از آن خانواده وی از او بی‌خبر بودند.
صبح امروز جسد این جوان پیدا و به پزشکی قانونی در یاسوج انتقال داده شد.

 

تصادف ساختگی زورگیر مسلح را به دام انداخت
فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: تصادف ساختگی راننده پراید در محور مواصلاتی فاروج - قوچان خراسان رضوی زورگیر مسلح را گرفتار کرد.
به گزارش فارس، علی حیرانی در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام سامانه 110 پلیس مبنی بر تصادف جرحی پراید در کیلومتر 10 محور قوچان - فاروج بلافاصله ماموران پاسگاه شهر کهنه این فرماندهی به محل اعزام شدند.
با حضور ماموران در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پراید به علت تصادف با بلوک‌های وسط جاده از مسیر خود منحرف و راننده و سرنشین آن به شدت مجروح شدند.
در بررسی‌های به عمل آمده راننده پراید گفت سرنشین، خودرو را از فاروج خراسان شمالی به مقصد یکی از روستاهای قوچان به صورت دربستی کرایه کرده بود اما در طول مسیر با تهدید به وسیله سلاح غیرمجاز قصد سرقت خودرو را داشت.
ماموران در بازرسی بدنی سرنشین خودرو اسلحه را کشف و با تشکیل پرونده او را به مقام قضایی معرفی کردند.

 

سارقان دندان‌های مصنوعی در اراک دستگیر شدند
سارقان ۳۷ دست دندان مصنوعی در اراک شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش فارس، سرهنگ مصطفی ویسمه‌ای، فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سرقت از یک مطب دندان سازی در یکی از محله‌های اراک، یک اکیپ انتظامی به محل اعزام و تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.
با تحقیقات فنی پلیس و بررسی محل وقوع سرقت مشخص شد، سارقان با تخریب درب ورودی وارد محل مورد نظر شده و اقدام به سرقت کرده‌اند. مالباخته نیز گفت به فردی که آخرین نفر قبل از وقوع سرقت از مطب خارج شده است مظنون می‌باشم.
سرهنگ ویسمه‌ای با اشاره به شناسایی و دستگیری فرد مظنون و همدستش افزود: سارقان پس از دستگیری به سرقت 37 دست دندان مصنوعی، 4 میلیون تومان وجه نقد، 6 طوقه کبوتر و 11 حلقه انگشتر به ارزش 2 میلیون تومان از مطب دندان سازی اعتراف کردند.
اموال مسروقه از محل اختفای سارقان کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


دستگیری عامل راه‌اندازی 17 وبلاگ غیر اخلاقی
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری یک مجرم اینترنتی به جرم تهیه و انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ نصرت ا... امیری افزود: در پی رصد سایتهای مجرمانه در فضای مجازی ماموران پلیس فتا از فعالیت فردی در زمینه تهیه و انتشار محتوای غیر اخلاقی در اینترنت مطلع شدند.
با پی جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده عامل اصلی ایجاد این فضا در فیس بوک شناسایی و با دستور مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستانهای استان دستگیر شد.
متهم که در امر تهیه و انتشار تصاویر غیر اخلاقی فعالیت داشته 17 وبلاگ غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده بود.
امیری با بیان اینکه در بازرسی از منزل این متهم اقلام و تجهیزات غیر مجاز کشف شد گفت: پس از جمع بندی و استخراج ادله‌های مجرمانه، متهم به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

 

انتقام مرد جوان از نامزد سابقش با انتشار عکس‌های خصوصی
مرد جوانی که به دلیل بهم خوردن رابطه‌اش با نامزد سابق خود اقدام به انتشار عکس‌های خصوصی وی در فضای مجازی کرده بود، توسط پلیس فتای کردستان دستگیر شد.
به گزارش فارس، سرهنگ فرامرز شاکری رئیس پلیس فتای انتظامی استان کردستان، در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس فتای کردستان مبنی بر انتشار عکس‌های شخصی و خانوادگی خانمی جوان در فضای مجازی، با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس قرار گرفت.
بررسی اوراق پرونده نشان داد متهم علاوه بر انتشار عکس‌های شاکی، با ارسال پیامک‌هایی با شماره تلفن‌های مختلف قصد اخاذی مبلغ 50 میلیون ریال از وی را داشته است، که در این راستا با انجام تحقیقات تکمیلی از شاکی و همچنین انجام یک سری اقدامات فنی پیچیده هویت متهم که مردی 33 ساله است شناسایی شد.
پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم در شهر سنندج دستگیر و در بازرسی‌های انجام شده از منزل مسکونی وی رایانه و تلفن همراه حاوی عکس‌های خانم جوان کشف شد.
بررسی‌های ماموران پرونده نشان داد متهم و شاکی قبلا قصد ازدواج با یکدیگر را داشته و مدتی نامزد بوده‌اند، اما بدلایلی نامزدی آنها بهم خورده است، که در این رابطه متهم صراحتا به بزه انتسابی به انگیزه انتقام جویی از نامزد سابق خود اعتراف کرد.
متهم با دستور مقام قضایی و با قرار وثیقه 400 میلیون ریالی روانه زندان شد.

 

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در اصفهان
کلاهبردار اینترنتی با بیش از 25 میلیارد ریال کلاهبرداری به دام افتاد.
سردار آقا خانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان به واحد مرکزی خبر گفت: در این کلاهبرداری اینترنتی با عنوان نیجریه ای، فرد کلاهبردار به ایمیل فرد تاجری که با کشورهای خارجی مبادلات مالی و تجاری داشت نفوذ و ایمیل وی را هک می کرد.
این کلاهبردار با نفوذ به ایمیل طرفهای معامله ،شماره حساب خود را به جای شماره حساب فرد قربانی جایگزین می کرد.
در این شیوه کلاهبرداری تجار به جای واریز پول به حساب طرف معامله ، مبلغ را به حساب فرد کلاهبردار واریز می کردند.

 

انفجار اسپری آرایشی در بابل منجر به مرگ زن 56 ساله شد
مهدی محمدیان امیری، رئیس اورژانس 115 بابل به فارس گفت: انفجار اسپری‌های آرایشی در بابل منجر به مرگ زن 56 ساله شد.
در تماس یکی از شهروندان با اورژانس 115 بابل مبنی بر سوختگی زن 56 ساله در جاده گنج افروز شهرک امام تکنسین‌های پایگاه دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند.
در این حادثه به علت انبار کردن لوازم آرایشی در منزل و گرم بودن بیش از حد محل، یکی از اسپری‌های آرایشی موی سر منفجر و باعث انفجار بقیه اسپری‌ها شد.
در این حادثه یک زن 56 ساله به علت شدت جراحات در دم جان سپرد و تلاش تکنسین‌های اورژانس 115برای احیا مصدوم بی‌نتیجه ماند.

 

انفجار کارگاه مبل سازی یک مصدوم بر جای گذاشت
بروز آتش سوزی و انفجار در کارگاه مبل و مصنوعات چوبی، مصدومیت شدید کارگر جوان را در پی داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، ساعت 16:07 دقیقه دیروز یکشنبه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با اطلاع از آتش سوزی یک کارگاه چوب بری و تولیدی مبلمان، اقدام به اعزام همزمان نیروهای سه ایستگاه 12 و 81 و نجاتگران ایستگاه 38 به همراه تانکر آب ایستگاه 38به محل آتش سوزی در شهرک مرتضی گرد، خیابان پیروز، خیابان فرهمند کرد.
امیر معماریان، مدیر منطقه 4 عملیات آتش نشانی در این باره گفت: بر اثر انفجار مهیب رخ داده در یک کارگاه چوب بری و تولیدی مبلمان به مساحت تقریبی 300 مربع، سقف کارگاه به طور کامل فرو ریخته و باعث آتش سوزی شده بود و شعله های آتش ناشی از آن در حال سرایت به کارگاه های همجوار و منازل مسکونی پیرامون بود و بنابر اظهارشاهدین و مالک، یکی از کارگران در میان دود و شعله گرفتار شده بود.
در این عملیات آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و با استفاده از لوله های آبدهی و دستگاههای تنفسی شعله های سرکش آتش را خاموش کرده وهمزمان به جستجوی کارگر 24 ساله بنام حسین پرداختند و موفق شدند وی را که از ناحیه دو دست، کتف ها، صورت و پا دچار سوختگی و جراحات شدید شده و بعلت استنشاق دود و گازهای سمی در وضعیت جسمانی بسیار بدی قرار داشت را به بیرون هدایت کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.
آتش نشان با تحویل محل به عوامل انتظامی و مالک کارگاه و همچنین ارائه توصیه های ایمنی لازم به ماموریت خود پایان دادند.

 

آتش آشپزخانه در خانه
آتش سوزی منزل مسکونی در شهر ری، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس همسایگان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک منزل مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 86 را ساعت 15:38 دقیقه دیروز یکشنبه به شهر ری، شهرک رضوان اعزام کرد.
امیر ورمزیار، فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه شعله های آتش، آشپزخانه یک واحد مسکونی را در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه طعمه خود کرده و هر لحظه بر شدت و گسترش آن افزوده می شد.
آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به بریدن قفل نرده های محافظ و بازکردن درب این واحد مسکونی کردند و توانستند آتش را قبل از شعله وری بیشتر خاموش کنند.
نشت گاز از اتصالات شیلنگ گاز منتهی به سماور گازی و رسیدن گاز متراکم در محیط به شعله روشن سماور گازی این حادثه را رقم زد.

 

حریق منزل مسکونی در زرند 3 مجروح بر جای گذاشت
حسین ایزدی، مسئول آتش‌نشانی یزدان‌شهر زرند به فارس گفت: یک منزل مسکونی در شهر یزدان‌شهر از توابع شهرستان زرند طعمه حریق شد و سه مجروح بر جا گذاشت.علت این آتش‌سوزی نشت گاز و انفجار بوده است.
شدت انفجار به حدی بوده که پنجره‌های ساختمان فرو ریخته و موجب خسارت 50 درصدی ساختمان و سوختن وسایل منزل شده است. این حادثه سه مجروح داشته است که به یکی از بیمارستان‌های شهر کرمان انتقال یافته‌اند.

 

مسمومیت 22 نفر در آرایشگاه زنانه/مصدومان راهی بیمارستان شدند
غفور راستین، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به فارس گفت: مسمومیت با مواد شیمیایی در یک آرایشگاه زنانه در اصفهان 22 نفر را راهی بیمارستان کرد.
ساعت 11:30 دقیقه امروز دوشنبه تماسی از یک آموزشگاه آرایشگاه زنانه واقع در سه راهی سیمین با 115 گرفته شد که حکایت از سرگیجه و حالت تهوع زنان این آموزشگاه داشت.
پس از گزارش این حادثه، تعدادی آمبولانس از سوی اورژانس 115 با تمامی تجهیزات به همراه 10 نفر از تکنسین‌ها به محل اعزام شدند.
با رسیدن ماموران اورژانس مشخص شد که 22 نفر از زنان این آرایشگاه زنانه بر اثر مواد شیمیایی دچار مسمومیت شدند.
هر 22 نفر از زنان مصدوم به بیمارستان الزهراء انتقال داد‌ه شدند.
دلیل مسمومیت این زنان در آرایشگاه از سوی سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

 

3کشته و 3مسموم در حوادث گازگرفتگی
گاز گرفتگی در شهرهای ایران 3 قربانی و 3 مسموم برجا گذاشت.

ردیف زمان مکان تعداد جانباختگان تعداد مجروحان شرح ماجرا علت
1 دوشنبه 30 دی
روستای قشلاق از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک 2 نفر
مسموم نداشت
قاتل خاموش در آبیک  دو قربانی گرفت، دو تن از اعضای یک خانواده از جمله یک مادر 21 ساله و فرزند 6 ماه‌اش بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن و نشت این گاز خاموش، جان خود را از دست دادند، شنیده‌ها حاکی است شیلنگ گاز دچار پارگی شده و احتمال اینکه این گازگرفتگی مشکوک باشد، وجود دارد

اقدامات و بررسی‌های لازم برای کشف علل ایجاد نشت گاز و گازگرفتگی این مادر و فرزند از سوی نیروی انتظامی شهرستان آبیک همچنان ادامه داد
2 یکشنبه 29 دی
خیابان دامپزشکی، بعد از جیحون جانباخته نداشت
3 نفر نشت گاز منوکسید کربن از آبگرمکن دیواری در ساختمان مسکونی در خیابان دامپزشکی، مسمومیت سه شهروند را در پی داشت، در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی چهار طبقه، بر اثر استشمام گاز منوکسید کربن، سه نفر از ساکنین دچار مسمومیت شده و حال مساعدی نداشتند که آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه آنان را به هوای آزاد انتقال داده و برای درمان در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند بروز نقص فنی در قسمت اتصالات سیستم آبگرمکن دیواری و نشت گاز آن علت بروز این حادثه اعلام شد
3
دوشنبه 30 دی
خراسان رضوی، سرخس
1 نفر
مسموم نداشت
قاتل نامرئی جان مرد 52 ساله ای را در حمام گرفت، پس از اعلام یک مورد مرگ مشکوک در سرخس مشخص شد مردی 52 ساله حین شستن لباس در حمام به علت گاز گرفتگی و خفگی ناشی از استشمام گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست داده است
آبگرمکن منزل متوفی فاقد هرگونه تجهیزات ایمنی بوده و هیچ لوله ای برای خروج گازهای سمی به آن وصل نبوده است

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    42 2
    این هم از اون حرفها بود که اون خانم ها خودشون رو پرت کردن! حداقل در مورد یکیشون که عکساش در همه خبرگزاری ها موجوده مشخصه که جایی که پاشو گذاشته تحمل وزنشو نداشته بعد یه مدت زیر پاش خالی شده و اون خانوم افتاده، نه خودشو پرت کرده باشه.
  • بی نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    73 2
    اون زنهاي بدبخت لبه فلزي پنجره ها رو گرفته بودند و به علت گرماي زياد لبه پنجره اونو رها كردند. بعدش شما ميگي يكم ديگه صبر ميكردند؟؟ شما نبايد طبق استاندارد جهاني به صورت دوره اي سالم بودن وسايل رو چك كنيد؟؟ هر جاي دنيا بود يه معذرتي، استعفايي ، توبيخي. اينجا تازه با افتخار مصاحبه هم ميكنند مسوولين محترم
  • رضا A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    71 3
    اشکال "قطعه کامپیوتری" یعنی اصلا تقصیر ما نبود . خانم ها هم بادید بیشتر صبر میکردن پس تقصیر خودشون بود. اداره آتشنشانی اصلا تقصیری نداره.
    • رفیعی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      5 0
      انگار قطعه کامپیوتری اسم یک فرد یا یک مسئولیه که میگه ..... پس این آقای قطعه رو بندازین زندان
  • بی نام A1 ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    54 2
    جای تاسفه که به علت اشکالات فنی نردبان اولی باز نمیشه و 2 دقیقه طول میکشه تا نردبان دومی را باز کنن. بعد میگن اگه اون 2 زن 2 دقیقه بیشتر صبر میکردن نجاتشون میدادیم. مثل اینکه اصلا متوجه نیستن که اون 2 خانم مدت زیادی به پنجره آویزون بودن. و در این شرایط با اون استرس هر لحظه ممکنه به علت خستگی ماهیچه ها طرف دیگه نتونه مقاومت کنه و پرت بشه پایین. در یه همچین شرایطی ثانیه ها هم مهم میشه اونوقت شما میگی 2 دقیقه بیشتر تحمل میکردند؟؟؟. آقا جان وسایلتون رو استاندارد کنین.نردبان چرا نباید موقع عملیات نجات باز بشه؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    47 2
    یه حور میگه خودشونو پرت کردن پایین که انگار خودکشی کردن!!!!!!!!! نردبونو که نتونستن باز کنن آب با فشار هم گرفتن طرفشون که دیگه اون یه ذره تعادلشونم بهم خورد
  • آیدین IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    26 1
    از ماشین و وسایل چینی انتظار بیشتری نداریم.این وسایل فقط پول و پورسانت قراردادشون برای مسئولین ما مهمه.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    13 1
    اي بابا، فقط بلديد در مورد مردم حرف الكي بزنيد، اون بنده خداها اولا به رحمت خدا رفتند، ثانيا براي چي بايد خودشونو پرت كنن آخه؟ طفلكي ها جاي دست خوبي نداشتند كه بخوان تعادلشونو حفظ كنن. وقتي چيزي رو نمي دونيد لطفا اينطوري قضاوت نكنيد
  • خوش خیال AU ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    14 1
    استعفا و فرهنگ پذیرش اشتباه از مسئولین تنها راه عدم تکرار و عذر خواهی است . هم مسئولان شهرداری و هم اتشنشانی
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    18 0
    اینها که دم از فداکار بودن خودشون میزنند پس تو ادارشون چیکارمیکنن که وسایلشونو چک نمیکنن لابد ازبس آتش سوزی نداریم و سال بسال ازین اتفاقاتوکشورنمیفته؟!
  • هادی A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    2 1
    همیشه رزمایشهای امداد و نجات برگزار میشه اما وقتی که این رزمایشها باید بکار بیاد خبری ازشون نیست و بهانه های بنی اسراییلی میارن فقط بلدن پول بیت المال رو حیف کنن این نشون میده که رزمایشهای امداد و نجات حالت فرمالیته داره
  • پرویز خطیبی طالقانی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    1 0
    سلام در خصوص خبر گاز گرفتی در روستای قشلاق خبر را از بچه محلها جویا شدم چنین موضوعی صحت نداشت با احترام