سایت فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای نوشت:

فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرده است:

با سلام 

به اطلاع می رساند نامه ای به تاریخ 20/1/93 با شماره جعلی 19/110/ف  و با سر برگ IZSF به اعضا ارسال گردیده و طی آن اخبار کذب برگزاری مجمع فوق العاده در ترکیه از  طرف دبیر کل معلق شده مورد تایید قرار گرفته.
این نامه نیز پیرو اقدامات قبلی اعضا و جعل امضای دبیر کل معلق از سوی آنان صورت گرفته است.
لذا جهت آگاهی اعضای محترم به اطلاع می رسانم:
1-به نظر می رسد کسانی  که اخبار کذب تشکیل مجمع عمومی فوق العاده را منتشر کرده اند این بار از سوی دبیر کل معلق نامه را جعل نموده اند.
2-دبیرکل سابق طی نامه شماره F/110/497 مورخه 13/03/2014 از سمت خود معلق گردیده و هرگونه مکاتبه وی از ناحیه IZSF فاقد اعتبار قانونی است.
3-مجدداً اعلام می نماید IZSF در ترکیه مجمعی نخواهد داشت و دعوتنامه های ارسال شده جعلی است. برگزاری هر گونه مجمع اعم از عادی و فوق العاده وفق مواد 10 الی 15 اساسنامه با انجام فرآیند قانونی آن و توسط این فدراسیون و با تایید و امضای رئیس انجام خواهد گردید.
4-مجمع عمومی IZSF، وفق ماده 12 اساسنامه با رعایت فاصله زمانی دو سال از مجمع قبلی در دسامبر 2014 تشکیل خواهد شد که طی آن در اجرای ماده 25 اساسنامه ،دبیرکل جدید از سوی رئیس به مجمع پیشنهاد خواهد گردید.
از مشکلی که سارقین الکترونیکی برای IZSF و اعضای آن به وجود آورده اند متاسفیم و خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع مشکلات در حال حل شدن می باشد.
از این به بعد برای جلوگیری از ارسال اطلاعات جعلی، تاریخ و مکان برگزاری مجمع فقط در سایت رسمی فدراسیون به آدرس www.izsf.net  منتشر خواهد شد.


251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =