آیت‌الله وحید خراسانی در پیامی همه مردم را به توسل و دعا در شب نیمه شعبان دعوت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، آیت الله وحید خراسانی در این پیام اهمیت نیمه شعبان و دعا در آن را متذکر شده است. متن پیام به شرح زیر است:

«خدا را شکر کنید بر این نعمت عظمی و موهبت کبری که در زمان غیبت آن حضرت از قائلین به امامت او و از منتظرین ظهور او هستید که سید الساجدین و زین العابدین علیه السلام به ابی خالد کابلی فرمود: یا ابا خالد! اهل زمانِ غیبت او که قائلند به امامت او و منتظر ظهور اویند، افضل اهل هر زمانی هستند، چون خدا به آنها عقل و فهم و معرفتی داده که غیبت نزد آنها بمنزله مشاهده است، و آنها را در آن زمان به منزله کسی قرار داده که با شمشیر بین دو دست رسول خدا- صلی الله علیه وآله وسلم - جهاد کنند، و آنها هستند که به حق مخلص‌اند، و به صدق شیعه ما هستند، و در سرّ و علن داعیان به دین خدایند.

رسول خدا -صلی الله علیه و آله وسلم- به نقل جابر بن عبدالله انصاری در وصف آنان فرموده که آنها را خدا در کتاب خود وصف نموده: الذین یؤمنون بالغیب، و فرموده: أولئک حزب الله ألا إن حزب الله هم المفلحون.

اکنون که شما موفق به درک شب نیمه شعبان شدید- که سحرگاه آن، شمشیر قدرت خداوند متعال و نور علم و حکمت او متولد می‌شود و وجودش تفسیر " وتمت کلمة ربک صدقا وعدلا " است و ولادتش مصداق " وقل جاء الحق و زهق الباطل " است- در ساعت 11 شب همگی دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید که ظهور موعود جمیع انبیاء را - که المنتهی إلیه مواریث الأنبیاء ولدیه موجود آثار الأصفیاء است - میسر کند، و قلب خاتم انبیاء را به ظهور او مسرور کند، که امام هشتم علیه السلام دعایش این است: اللهم و سُرّ نبیَّک محمدا صلی الله علیه و آله برؤیته.

إلهی عظم البلاء و برح الخفاء وانکشف الغطاء وانقطع الرجاء وضاقت الأرض ومنعت السماء وأنت المستعان وإلیک المشتکی.

در خاتمه اگر می‌خواهید با او باشید که با آن حضرت بودن منتهی الامال جمیع اولیاء خدا است، هر روز آنچه میسر است برای آن حضرت قرآن بخوانید، و آنهایی که نمی‌توانند، سوره قل هو الله احد را در هر حال بخوانند، و جمع بین این دو، نور علی نور است، و به مقتضای روایت معتبره هر کس که این کارش باشد، با اوست و با او بودن، با خدا و جمیع انبیاء و اوصیاء بودن است.

اگر کسی هر روز عزیزترین گوهر که کلام خداست، به آن حضرت هدیه کند، هر جمعه که صحیفه اعمال به نظر آن حضرت می‌رسد، کرم او که مظهر جود خداست، با او چه می‌کند؟! اللهم بحق فاطمة وأبیها وبعلها وبنیها لا تفرق بیننا وبینه أبدا»

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 359079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    68 32
    چقدر دوست داشتنی و بزرگ است مجتهدی که سیاستزده نباشد. زنده بادپاکی زنده باد عشق
  • سلام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    36 5
    خدا شما را حفظ کند باید این دعا ها فر هنگ شود ودر مدرسه ها تدریس شود تا خانواد ها از ان استفاده کنند خدایا گنا های مارا بریز آبروی مارا نریز ما چقدر به فکر مال ومنال هستیم اما به فکر تربیت فرزندان نیستیم خدایا مارا لحظه ای ابه خودمان وا مگذار
  • یک دوست IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    26 3
    اللهم عجل لولیک الفرج با ظهورشون همه ی ستمهارو از بین ببر خدا
  • بی نام A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    23 4
    اللهم عجل لولیک الفرج