دومین برد متوالی تیم ملی واترپلوی کشورمان در بازیهای ساحلی پوکت تایلند صبح امروز به دست آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دومین دیدار تیم ملی واترپلوی کشورمان در بازیهای ساحلی قهرمانی آسیا امروز به داوری تان بون از سنگاپور در مقابل تیم اندونزی برگزار شد و تیم کشورمان در پایان این دیدار نتیجه را 16 بر 10 به سود خود رقم زد گلهای تیم ملی کشورمان توسط امیر حسین خانی 2 گل عطا برخورداری 5 گل محسن جلیلی 2 گل نیما خوشبخت 2 گل علی پیروز فر 2 گل و محمد خانبانان دو گل به ثمر رسید
(ادامه خبر) دیدار بعدی تیم واترپلوی ساحلی کشورمان با تیم ملی کویت فردا صبح ساعت 10 به وقت تایلند در محل کارون بیچ برگزار می‌شود که در تعیین رنگ مدال ایران در این رقابتها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

كاپيتان واترپولوي ساحلي: قطعا مدال می‌گیریم
سجاد عبدي، كاپيتان دروازه بان تيم ملي واترپولوي ساحلي ايران گفت: شرايط موج دريا در بازي هاي ما بسيار تاثيرگذار است و سعي مي كنيم بهترين عملكرد را داشته باشيم.
عبدي يادآور شد: ما دو بازي مهم مقابل كويت و قزاقستان داريم كه بايد آنها را شكست دهيم چون آنها مهمترين حريفان ما در اين بازي ها هستند .
كاپيتان تيم ملي واترپولوي ساحلي خاطر نشان كرد: ما براي اولين بار است كه در دريا بازي مي كنيم اما حريفانمان چند دوره در اين مسابقات حضور دارند. مدال ما قطعي است اما رنگش مشخص نيست وبستگي به تلاش ما دارد .

محسن رضوانی:روی سکو می رویم
رییس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلوی کشورمان ابراز امیدواری کرد که تیم واترپلوی ساحلی کشورمان علی رغم اینکه برای اولین بار در این رقابتها شرکت می کند اما روی سکوی اولی یا دومی این رقابتها بایستد.
محسن رضوانی با اشاره به تفاوت قوانین این رشته با واترپلو گفت: آنچه در این مسابقات اهمیت دارد آوراژ گل است و با توجه به اینکه بر خلاف واترپلو در این بازی پس از به ثمر رسیدن گل دروازه بان شروع کننده بازی است مدام آوراژ گلها در حال تغییر است و در این بازی هم علی رغم اینکه ما از حریف با گلهای زیادی پیش بودیم اما سرانجام با تفاضل شش گل بازی را به پایان بردیم.
رضوانی با اشاره به برگزاری این مسابقات به صورت دوره ای گفت: دو بازی پایانی ما برابر قزاقستان و تایلند ایت که از اهمیت فراوانی برخوردار است و تمیدکاریم آوراژ گلها این مسابقات به ما کمک کند.
قهرمان سابق واترپلوی کشورمان همچنین گفت گه با توجه به اینکه این اولین دوره حضور ملی پوشان کشورمان در بازی های ساحلی است ابراز امیدواری کرد که علیرغم آشنا نبودن به شرایط این مسابقات ملی پوشان کشورمان بتوانند با تجربه خود قهرمانی یا نایب قهرمانی برسند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهداد A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    اقای رضوانی به امید کسب مدال طلا در این بازیها امیدواریم و افسوس که تیم واتر پولو در بازیهای اسیایی حضور نداشت چون قطعا مدال میگرفت.