باشگاه ایتالیایی پروجا که در سری1 A لیگ والیبال در دیار لاجوردی پوشان فعالیت می کند به فرهاد قائمی دریافت کننده تیم پیکان پیشنهاد همکاری داده است.

انسیه ورزنده:مرتضی عهدی سرپرست تیم والیبال پیکان که نمی خواست این خبر را قبول کند در ادامه پس از پرس و جوی فراوان گفت: ما در این مورد با هیچ بازیکنی شوخی نداریم و به آن ها هم این موضوع را اعلام کرده ایم.

وی افزود: حدود 10الی 15 روز است که زمزمه دهای پیشنهادات خارجی به برخی ملی پوشان در والیبال پیچیده است اگر هر بازطیکنی بخواهد به راحتی به این پیشنهادات فکر کند که باشگاههای داخلی نمی توانند به اهداف خود برسند.

عهدی می گوید: طی جلسه ای که با مسئولان باشگاه و کادر فنی تیم داشتیم در خصوص اتفاقات جدیدی که پس از رفتن سعید معروف به روسیه افتاد بحث و تبادل نظر کردیم و مدیدریت باشگاه سیاست کلان خود را به وضوح اعلام کرد؛ که  ما با هیچ کسی شوخی نداریم تمام بازیکنان باید تا آخرین روزی که با این تیم قرارداد دارند در ترکیب پیکان بازی کنند چون با توجه به اهداف مورد نظر خود یارگیری کرده ایم و به تمامی آن ها نیاز داریم.

عهدی یادآور شد: این پیشنهادا خارجی تنها شامل حال فرهاد قائمی نمی شوود حیت چند وقت پیش از یک باشگاه کره ای به میرزاجانپور پیشنهاد داده بودند. در مورد محمد موسوی هم این اتفاق افتاد که پاسخ تمامی آن ها منفی بود چون باشگاه هیچ والیبالیستی را آزاد نمی کند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    165 5
    بنده خدا گیر پیکان افتاده درصورتیکه میتونه بره کشور فراری و لامبورگینی
    • ایرونی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
      16 0
      گیر خبرآنلاین افتاده در صورتی که می تونه بره پیش حمید معصومی نژاد خبرنگار اعزامی از رررررررررررررررممممم
  • بدون نام ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    30 0
    بذارين بره آقا. تجربه هاي بين المللي اش بيشتر ميكنه. بذارين پيشرفت تو يك محيط جديد رو هم تجربه كنه. اين فرصت ها ديگه گير نمياد ها. الان نسل طلايي واليبالمونه، نسل بعدي ممكنه ديگه اينجوري نباشه. قدر بدونين.