۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹

مهر نوشت:

تهیه‌کننده فیلم «پاداش» اعلام کرد صحنه‌هایی از این فیلم که سال‌هاست در انتظار اکران است، مجدد فیلمبرداری و تدوین شده تا آماده اکران باشد.

مهدی کریمی تهیه کننده فیلم «پاداش» ساخته کمال تبریزی درباره تغییرات جدیدی که روی فیلم انجام شده تا برای اکران آماده باشد، گفت: پاییز سال گذشته با تعامل با شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی آخرین اصلاحات روی فیلم صورت گرفت و در نهایت فیلم آماده اکران شد و امیدوارم با توجه به برنامه ریزی های انجام شده فیلم مورد قبول مخاطب سینمای ایران قرار گیرد و پیام اصلی آن را درک کنند.

وی افزود: پیام اصلی فیلم «پاداش» نقدی بر ریاکاری، تظاهر و نمایش مفهوم واقعی «حج» است و در تمام سال‌های گذشته بحث بر سر اختلاف نظر و اعمال سلیقه های شخصی بر فیلم بود و از همین زاویه انتقادهایی به فیلم وارد می شد و در مجموع این انتقادها هیچگاه این موضوع مطرح نشد که فیلم خلاف شرع است و از خط قرمزها عبور کرده است.

کریمی با اشاره به اینکه سرنوشت این فیلم در مسیر تغییر دولت‌ها دستخوش ناملایمتی شده است، بیان کرد: مدیران قبلی سازمان سینمایی هر بار بخش هایی از فیلم را دستخوش تغییر کردند اما در نهایت پاییز سال گذشته طی تعاملی که با شورای پروانه نمایش داشتیم بخش هایی از این فیلم سینمایی در برخی از صحنه ها مجدد فیلمبرداری و تدوین شد و حالا هم امیدواریم «پاداش» عید فطر رنگ اکران را ببیند.

تهیه کننده فیلم «پاداش» درباره سختی فیلمبرداری مجدد یک اثر سینمایی پس از سال‌ها و حفظ راکوردها عنوان کرد: ما هم می دانستیم که کار سختی است اما این همه سختی را پشت سر گذاشتیم و تمام تلاش ما این بود که تماشاگر متوجه این تغییر نشود. ناگفته نماند که این فیلم جز در محافل خصوصی در جای دیگری دیده نشده است و قطعا مخاطب متوجه اصلاحات نمی شود. ضمن اینکه بخش بزرگی از مشکلات پیش آمده برای «پاداش» این بود که نسخه کامل‌نشده فیلم در محافل دیده شد و ایرادی که به ما می گرفتند این بود که از جهت تکنیک ضعیف است که البته ایراد درستی بود چون هنوز کار کامل نشده بود.

تهیه کننده «آژانس شیشه ای» افزود: بخشی از مشکلات پیش آمده برای «پاداش» به یک اشتباه داخلی برمی گردد و پس از آن باید این اشتباه را جبران می کردیم. متاسفانه برخی مواقع حرف هایی از سر شور بیان می شود که با شعور جمعی هم حل نمی شود. این در حالی است که شور و شعور همراه با هم کارساز خواهد بود بنابراین ما هم به دور از اشتباه نبودیم.

کریمی تصریح کرد: متاسفانه جماعت اقلیتی در سینما وجود دارند که همواره سعی کرده اند اعمال نظر خود را حداکثری جلوه دهند و در این بین برخی از آثار سینمایی هم گرفتار تسویه حساب های سلیقه ای قرار می گیرند. برخی از این دوستان با تمام ادعاهای مذهبی که دارند در ساده ترین امتحان الهی رفوزه شده اند و خوب است تاملی بر عملکرد خود داشته باشند.

این تهیه کننده در پایان صحبت های خود با اشاره به این مطلب که انتقادهای مطرح شده بیشتر برای تخریب مدیریت سازمان سینمایی است، گفت: اگر نگاه درستی به انتقادهای مطرح شده در دولت جدید سینمایی بیندازیم به درستی متوجه خواهیم شد که بخش عمده ای از این انتقادها صرفا مبارزه با عملکرد مدیریت جدید سازمان سینمایی است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =