استاندار آذربایجان غربی، روان‌سازی امور در گمرکات و پایانه های مرزی استان را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربايجان غربي، مهندس سعادت در جلسه كارگروه توسعه صادرات غيرنفتي استان بر لزوم تسهيل و روان سازي امور در گمركات و پايانه هاي مرزي استان تاكيد كرد و گفت: گمرکات مي توانند در توسعه مناسبات تجاری و بازرگانی خارجی استان نقش بسزايي را ايفا كنند؛ لذا هدفگذاري ما بر مبناي رفع مسائل و مشکلات موجود بر سر راه گمرکات و همچنين تجهيز آنها مي باشد.

اجراي هر چه سريعتر طرح تعريض درب پايانه مرزي سرو، احداث و توسعه سالن مسافربري در سرو، مساله كنترل سوخت كاميون ها، انجام سريعتر و خارج از صف بازرسي از اتوبوس هاي داراي مسافر در پايانه ها، ارتقاي سطح خدمات دهي در پايانه ها و مساله خريد و نصب دستگاه ايكس ري در پايانه هاي مرزي از ديگر موارد مورد اشاره و تاكيد مقام عالي استان در اين جلسه بود.

رحماني مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان نيز در اين جلسه به ارائه گزارشي از آخرين وضعيت اجرايي طرح جامع پايانه مرزي سرو و پايانه مرزي رازي پرداخت.

ناظر گمركات استان آذربايجان غربي و مدير كل گمرك اروميه هم در اين جلسه به بيان اقدامات انجام گرفته در جهت تجهيز و تكميل زيرساخت هاي مورد نياز در گمركات سرو، رازي و بازرگان پرداخت.

گفتني است، معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار و مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي آذربايجان غربي نيز در اين جلسه حضور داشتند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =