جمعه 3 آذر 1396
دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:40:49 چاپ

نعمت‌زاده: «کمپین نخریدن خودرو» خیانت است/ تنها وزیر باقی‌مانده از کابینه شهید رجایی هستم

اقتصاد > صنعت - وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص راه‌اندازی «کمپین خودروی داخلی نخریم»، گفت: این یک خیانت است که کمپینی برعلیه تولید داخلی راه بیندازیم، چرا که این موضوع یک بی‌انصافی بر علیه خودروسازان داخلی بوده است.

محمدرضا نعمت‌زاده در نشست خبری امروز خود اظهار داشت: «از یک دستگاه خودروی ۹ هزار دلاری حدود ۲ هزار دلار ارزبری وجود دارد، بنابراین عمده هزینه‌های ناشی از تولید خودرو داخلی است که این هزینه‌ها تابع تورم بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نعمت زاده افزود: «تصور من بر این است که اگر خودروسازان قیمت را ثابت نگه داشته‌اند، در عمل به مفهوم کاهش قیمت خودرو است.»

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: «در روزهای گذشته دو جلسه درباره اصلاح ساختار مالی خودروسازان برگزار و گزارش آن نیز به بانک مرکزی ارسال شده که برمبنای این گزارش، برنامه اصلاح ساختار مالی و کاهش هزینه‌های خودروسازان در سه مقطع سال ۹۴، ۹۵ و ۹۶ تدوین شده است؛ ضمن این‌که خودروسازان برای افزایش بهره‌وری تولید و کاهش هزینه‌ها برنامه دارند.»

نعمت‌زاده عنوان کرد: «بیش از ۸ هزار طرح صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ ظرف دو سال عمر دولت تدبیر، تکمیل و راه‌اندازی شده است. بر همین اساس، این طرح‌ها به تولید رسیده‌اند و ۱۲۰ هزار اشتغال صنعتی جدید ایجاد کرده‌اند؛ البته در بخش معدن نیز تحرک خواهیم داشت که باید با سرعت بیشتری حرکت کنیم.»

وی با بیان اینکه من تنها وزیر باقی‌مانده از کابینه شهید رجایی هستم، گفت: «زمانی که دولت موقت استعفا داد، شورای انقلاب تصدی‌گری قوه مجریه را به دست گرفت و مقام معظم رهبری سرپرستی وزارت دفاع و آیت‌اله هاشمی‌رفسنجانی سرپرستی وزارت کشور را برعهده گرفتند، ضمن اینکه بنده به عنوان وزیر کار و امور اجتماعی، شهید عباسپور به عنوان وزیر نیرو، شهید قندی به عنوان وزیر پست و مخابرات و شهید کلانتری به عنوان وزیر راه انتخاب شدند.»

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: «متاسفانه سه وزیر مذکور شهید شدند و بنده به عنوان تنها وزیر کابینه شهید رجایی، همچنان به کار خود ادامه می‌دهم.»

بخشنامه ساماندهی واردات پوشاک

نعمت‌زاده از تهیه بخشنامه‌ای برای ساماندهی واردات پوشاک خبر داد و گفت: «ظرف یک ماه باید تمام واردکنندگان پوشاک در وزارت صنعت به ثبت برسند و اگر فردی مراجعه نکند، به طور قطع مغازه‌اش بسته می‌شود.»

وی افزود: «باید اطلاعات واردات، تولید و مصرف به صورت ماهانه از سوی واردکنندگان پوشاک به وزارت صنعت گزارش داده شود تا پوشاک وارداتی قابل کنترل و رهگیری باشد.»

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از ابلاغ بخشنامه‌ای به اصناف برای فروش پوشاک وارداتی خبر داد و گفت: «به اتحادیه‌ها ابلاغ شده و برمبنای آن فروشگاه‌ها و اصناف مکلفند که اطمینان حاصل کنند کالایی که می‌فروشند، قاچاق نیست.»

نعمت‌زاده تصریح کرد: «در مرحله بعد، سیگار، موبایل و لوازم‌خانگی نیز تحت همین سیستم کنترل خواهند شد تا واردات قاچاق آنها کنترل شود و دیگر شاهد توزیع کالای قاچاق در بازار نباشیم.»

طرح جدید بانک مرکزی برای تحریک تقاضا

وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه، از مذاکره با رییس‌کل بانک مرکزی برای اختصاص برخی وام‌ها به مردم برای خرید کالاهای مانده در انبار تولیدکنندگان از جمله خودرو و لوازم‌خانگی خبر داد و گفت: «رییس‌کل بانک مرکزی طرحی را آماده کرده است تا بتوانیم این تحریک تقاضای داخلی را با استفاده از تسهیلات بانکی صورت دهیم و قول داده‌اند که این موضوع در شورای پول و اعتبار مصوب شود، اما هنوز در شورا چیزی مطرح نشده است. البته فردا جلسه‌ای در شورای پول و اعتبار برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم طرح بانک مرکزی را به شور بگذاریم.»

وی تصریح کرد: «پیش از آن، بخشی از این طرح را با افزایش سقف تسهیلات خرید خودرو از ۷ به ۱۵ میلیون تومان مصوب کرده‌ایم که با گذشت یک ماه از این مصوبه، هنوز برخی بانک‌ها به آن عمل نکرده‌اند و خواهش می‌کنیم بانک‌ها این روند را تسریع دهند تا تقاضای داخلی برای خودرو افزایش یابد.»

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: «در بخش دیگری از این طرح برای پرداخت وام ازدواج و خرید لوازم‌خانگی داخلی نیز مقرر شد تا آن دسته از تولیدکنندگان داخلی که علاقه‌مند هستند از این طرح بانک مرکزی و وام‌های بانکی مردم برای خرید کالاهایشان استفاده کنند، در وزارت صنعت ثبت‌نام کنند.»

وی در خصوص ظرفیت فعال واحدهای صنعتی نیز تنها به این جمله بسنده کرد که «در مورد فروش لوازم خانگی به خاطر جوی که به وجود آمده، فروش ۵ درصد کاهش یافته است.»

راه‌اندازی کمپین نخریدن خودرو خیانت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص راه‌اندازی «کمپین خودروی داخلی نخریم»، گفت: این یک خیانت است که کمپینی برعلیه تولید داخلی راه بیندازیم، چرا که این موضوع یک بی‌انصافی بر علیه خودروسازان داخلی بوده و به مفهوم آن است که کمپینی بر علیه تولید ملی راه‌اندازی شود، اما وزارت صنعت به طور قطع به دنبال ارزانی است، ولی این ارزانی در صنعت خودرو راه دارد و با ضربه زدن به یک کارخانه عملیاتی نخواهد شد.»

نعمت‌زاده، راه‌اندازی این کمپین را یک فعل حرام و مغایر با مصالح ملی دانست و خاطرنشان کرد: «راه‌اندازی چنین کمپین‌هایی یک عمل ضدانقلاب است؛ در حالی که رهبر معظم انقلاب نیز بارها و بارها بر ضرورت مصرف کالاهای داخلی تاکید کرده‌اند و بنابراین راه‌اندازی کمپین بر علیه تولید ملی، اقتصاد ملی و اشتغال جوانان معنا ندارد.»

وی در خصوص پر بودن انبار خودروسازان از تولیدات ملی گفت: «در ابتدایی که دولت را تحویل گرفتیم، ۲۰۰ هزار خودرو در انبار کارخانه‌های خودروسازی موجود بود که همه آنها به دلیل نبود قطعات، انبار شده بود که آن را به صفر رساندیم و بر این اساس، داشتن ۱۵ روز تولید یک کارخانه در انبار چیز عجیبی نیست، چرا که هم‌اکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو در کشور تولید می‌شود.»

وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه یکی از وزرا رقم موجودی انبار خودروسازان را معادل ۶ هزار میلیارد تومان محاسبه کرده است که به نظر می‌رسد بیش از این رقم باشد، خاطرنشان کرد: «این وزیر روز گذشته در جلسه هیات دولت عنوان کرد که سالانه ۳۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات داده می‌شود و می‌توانیم ۶ هزار میلیارد تومان هم به این طریق به رقم تسهیلات اضافه کنیم و بنابراین معتقد بود که نباید نگران باشیم.»

نعمت‌زاده اظهار داشت: «البته با راه‌اندازی چنین کمپین‌هایی مردم دست نگه می‌دارند و چون خودرو غذای شب آنها نیست، ممکن است خرید خود را به تعویق بیندازند تا ببینند در آینده چه می‌شود.»

وی افزود: «سایپا امسال هم ضرر می‌دهد و بنابراین نمی‌توانیم فشار مضاعفی بر او وارد کنیم، چرا که اگر بیش از این ضرر دهد، باید تعطیل شود که این به هیچ عنوان به صلاح مملکت نیست.»

وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به واردات خودرو و ارزبری ۲.۲ میلیارد دلاری آن در سال گذشته، گفت: «کل ارزبری مواد اولیه و قطعات صنعت خودروی داخلی با تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه کمتر از ۲ میلیارد دلار بوده در حالی که ۱۰۶ هزار دستگاه خودرو وارد شده و در مقابل ۲.۲ میلیارد دلار ارز از کشور خارج کرده است، بنابراین بی‌انصافی است که برعلیه تولید داخلی کمپین راه بیندازیم.»

نعمت‌زاده با اشاره به تقدیر رئیس سازمان محیط زیست از روند افزایش سطح استاندارد تولید خودرو از یورو ۲ به یورو ۴ خاطرنشان کرد: «در شرایط تحریم، این یک کار فوق‌العاده به شمار می‌آید، چرا که علاوه بر ارتقای این استاندارد توانستیم برخی از قطعات را نیز داخلی سازی کنیم که نمونه آن، ECU است که چنان از سوی خارجی‌ها پلمپ شده که گویی جعبه سیاه هواپیما است، اما ما توانستیم آن را تولید کرده و در داخل و خارج از کشور آزمایش‌های بسیاری برای ساخت داخلی کردن برخی قطعات خودرو که تحریم بودیم، صورت گرفت.»

وی گفت: «خوشبختانه بعد از توافق ژنو، برخی قطعات خودروهای داخلی را توانستیم وارد کنیم و بر این اساس برخی خودروسازان که از قطعات گذشته موجود در انبارهای خود استفاده می‌کردند، موظف شدند که از قطعات اصلی وارداتی به جای قطعات گذشته استفاده کنند.»

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: «تلاش داریم تا اگر تولید داخلی خودرو افزایش یابد، قیمت پایین بیاید و آن هم با خرید بیشتر، افزایش صادرات و کاهش هزینه تمام‌شده امکانپذیر است.»

روایت نعمت‌زاده از روزهای سخت مذاکرات ژنو

وزیر صنعت معدن و تجارت از روزهای سخت مذاکرات ژنو با حضور مقامات اقتصادی دولت یاد کرد و گفت: «دیپلماسی اقتصادی در کنار دیپلماسی سیاسی قرار گرفته؛ به نحوی که در روزهای مذاکرات ژنو، با اعزام یکی از معاونان خود و حضور در گفتگوها با ۱+۵ استدلال‌هایی را مطرح کردیم که بر مبنای آن، خارجی‌ها را متقاعد کنیم تا موانع اقتصادی و تحریم‌ها را از پیش‌رو بردارند.»

نعمت زاده افزود: «در مواردی نیز با برخی از افراد بانفوذ در صنعت اروپا مذاکراتی را انجام داده‌ایم تا بتوانند به صورت جدی با دولتمردان خود وارد مذاکره شده و تصمیمات منطقی به نفع همکاری‌های مشترک ایران بگیرند.

 البته در یک جلسه هم تهدید کردم که اگر در این مذاکرات بر سر مسائل اقتصادی و رفع تحریم‌ها به نتیجه نرسیم، ایران هیچ قراردادی با اروپا امضا نخواهد کرد که خبر رسید برخی از افراد حاضر در این جلسات با روسای جمهور خود مذاکراتی داشته‌اند که خوشبختانه منجر به نتیجه هم شد و بنابراین بعد از توافق وزارت صنعت یکی از محورهای مذاکره با مقامات کشورهای غربی قرار گرفت و سیاست‌های کلی دولت را به صراحت در این مذاکرات اعلام کردیم.»

انتزاع وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار نیست

وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه در خصوص دیدار اخیر هیات دولت با مقام معظم رهبری، گفت: «گزارشی را فشرده به مقام معظم رهبری دادم که در این گزارش علاوه بر تاکید بر حمایت از تولید داخلی، کلیه موارد ریز تا درشت وزارت صنعت معدن و تجارت در آن اعلام شده بود.»

نعمت‌زاده گفت: «دلیل سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ادغام وزارت صنعت و بازرگانی که منجر به ایجاد وزارت صنعت، معدن و تجارت شد، این بود که مسائل متعددی در این گزارش ارائه شد و ایشان هیچ‌گونه انتقادی نسبت به ادغام نداشتند.»

22539

مطالب مرتبط
183 دیدگاه
  • بدون نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:47:00
    پاسخ
    3622 20

    كمپين بسيار خوبيه، كمپيني براي حفاظت از جون ايراني ها.. اگر حمايتي كه از خودرو شده بود از نساجي ميشد الان بهترين پوشاك رو داشتيم اما خودرو سازان فقط جيب خودشون رو حفظ كردند.

    • محمدعلی
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 18:38:26
      415 4

      وقتی خودروسازان یک گاری را به جای خودرو با بالاترین قیمت و کمترین کیفیت و ایمنی به مردم میدهند حرام نیست. این همه سربی که از اگزوز خودروهای ساخت داخل خارج می شود و به مردم آسیب می زند حرام نیست

    • عباس
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:03:21
      419 4

      اقای.وزیر. تا حالا با پراید رفتی مسافرت ببینی خیانت به کی شده؟؟؟؟؟؟

    • با نام
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 23:08:41
      269 38

      این هم دولت بی تدبیر و نا امید خبر آنلاین یه وقت ناراحت نشی به دولت اینطوری گفتیم؟ کامنتمو منتشر کنی از تعجب شاخ در میارم بخدا

    • ایرج
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 23:35:28
      327 3

      ماشینهایی که 60 سال پیش تو دنیا منسوخ شده و تو ایران تولید و به چهار برابر قیمت واقعی به مردم قالب میکنن به این میگن خیانت خیانت تولید پرایده ایمنی صفره با 4 برابر قیمت تا زمانی که خودرو در انحصار یکی دو شرکت باشه وضع همینه که هست خیانت و خائن کسیه که با جون میلیونها هموطن بازی میکنه بخاطر یک مشت پول بیشتر که جیبشون پر بشه

    • رضا
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 23:39:13
      278 2

      جالب اينجاست كه اينا فكر ميكنن مردم انتظار دارن ماشين ارزان بشه دارن مردم را مسخره ميكنن . نه آقا حرف ما اينه كه پرايد بيشتر از 5 ميليون نمي ارزه . چون آهن پاره اي بيش نيست مگه آهن قراضه كيلويي چنده .؟؟

    • بی نام
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 06:28:06
      313 1

      نکنه وزیر محترم توقع داره کمپین حمایت از خودرو گران و بی کیفیت راه بیفته؟؟؟

    • بی نام
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 09:05:20
      181 1

      اقا بنده یه سوال دارم شما اگه یه محصول تاریخ گذشته داشته باشی و بدونی با خوردنش یا مسموم میشی ویا خطر مرگ برات داره و استفاده نکنی شما خائن هستید ؟

    • بی نام
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 12:29:36
      170 1

      آمار رای مثبت به این نظر نشون میده که آقای وزیر باید حرفش را پس بگیره

    • نقي
      چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 08:02:22
      57 0

      اگر راست مي گويند همه مسئولين را موظف كنند از ماشين ايراني استفاده كنند

  • sudn
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:50:44
    پاسخ
    2924 5

    آقای وزیر محترم فروش خودروهای ساخت داخل یا شرایط تولید و کیفیتی که همگان می دانیم و قیمت های نجومی و دلال مآبانه خیانت نیست؟ به نخریدن که رسید خیانت شد؟

    • بی نام
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 12:51:43
      150 0

      تا کاهش قیمتها افزایش کیفیت خرید خودرو داخلی ممنوع.

    • بی نام
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 19:58:53
      38 0

      خیانت میدونید چیه؟ اینه که همین پرایدی که توایران هجد ه ملیون پولشه رو به آذربایجان و سوریه 2 یا 3 ملیون میفروشید از طرفی مینید برای اون ها رو با کیفیت تر تولید کنید میدونید چرا انقدر آمار تصادف بالاست چون مردم پول ندارن که ماشین محکم ومقاوم بخرن به ناچار پراید میخرن

  • علی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:53:15
    پاسخ
    2144 5

    تولید اتومبیل با این کیفیت و بعد فروش آن با این قیمت و بعد خدمات پس از فروش بیخود آن خیانت است نه نخریدن آن همه یاد گرفته اند به جای جواب دادن دست پیش بگیرند.

  • علی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:54:24
    پاسخ
    1428 4

    آقای وزیر کشتن مردم به واسطه ماشین های بی کیفیت خیانت نیست؟ خودت قاضی ببینم کدوم خیانت بالاتریه؟

    • مانی
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 23:23:16
      28 0

      یک پراید۱۱۱ مدل ۹۱ دارم این چراغ چک از وقتی خریدم همش روشن میشه دور موتورشم رندوم خراب میشه. تا حالا دو تومن خرجش کردم هنوز درست نشده. مورد تمسخر دوستام قرار گرفتم.مصرفشم زیاده تازه. نسازین توروخدا منابعو هدر ندین جنس اشغال بدین دست مردم.

  • صادقی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:54:53
    پاسخ
    1373 5

    مردم را به خاطر نخریدن خودروهای بی کیفیت خائن قلمداد می کنید ؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:55:46
    پاسخ
    1209 3

    ولی آقا وزیری که از دوره شهید رجایی باقی مانده ای خیانت را کسانی انجام می دهند که ماشین بی کیفیت دست مردم با مبلغ چند برابر می دهند .... کمی فکر کنید ...

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:56:44
    پاسخ
    902 4

    افزایش بی حساب و کتاب قیمت در کنار افت کیفیت و فروش ماشینی که حداکثر در حد درشکه است, خیانت به مردم نیست ؟؟؟ از شما بعید بود آقای وزیر

  • امیر پیلن پیشی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:58:14
    پاسخ
    1173 4

    نخریدن خودروی بی کیقیت بت قیمت ناعادلانه داخلی یک خیانت است؟؟؟ پس من با افتخار یک خائن هستم...دوستان شما چطور؟

    • بدون نام
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:51:16
      641 3

      دقيقا موافقم

  • سامان
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:58:26
    پاسخ
    996 4

    کمپین "نخریدن خودرو" خیانت است اما تولید خورویی که سال هاست از کنارگذاشتنش در جهان گذشته و فروش آنها با قیمت خودروهای روز جهان معادل سازی با نرخ روز ارز به مردم و خدمات پس از فروش در حد صفر، خیانت نیست آقای وزیر؟ خجالت هم خوب چیزیه این هم نوعی از بی احترامی به مردم و به حقوق آنها است... چرا مردم ایران نباید خودروهای روز دنیا را با قیمت های مناسب و خدمات پس از فروش استاندارد سوار شوند؟ مگر چی از ترک ها کمتر داریم که به روز ترین خودروها رو با قیمت معادل همین 206 و ال90 و پرشیا می خرند و سوار می شوند و از سواری آن لذت می برند

  • از مشهد
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:58:27
    پاسخ
    742 3

    حمایت از تولید داخل هم لازم هم مایه افتخار است اما کدام تولید تولیدی که در ان دروغ به کار رفته است تولیدی که قطعه دست دوم را در اتوموبیل صفر جا سازی می کنند تولیدی که بعضی قطعه های آن در چین تولید وروی ان ساخت ایران می زنند و............ اعتماد مردم چیز خوبی است که شما قدرش را ندانستید

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 14:59:13
    پاسخ
    693 2

    ماشین های تولید داخل بی کیفیت و گرونه میفهمید گرونو بی کیفیت

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:01:01
    پاسخ
    714 2

    تا زمان اصلاح قیمت خودرو ، کاهش حداقل 40 درصدی قیمتها ما همچنان خودرو نمی خربیم

    • بی نام
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:54:10
      506 4

      40 درصد کمه حداقل 60درصد باید کم بشه افزایش کیفیت

    • سعید محلوجیان
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 02:36:44
      142 0

      کی گفته کاهش قیمت. نخیر تا آزاد نشدن ورود محصولات باکیفیت اروپایی و امریکایی در کنار این قراضه های چینی و ایرانی و رقابتی شدن کامل خودرو، نباید خرید. کی گفته کسانی که تولید درست بلد نیستند و نمی خواهند بلد شوند تولید کننده ی خودرو باشند و باقی بمانند.

  • مجید
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:01:07
    پاسخ
    635 1

    با سلام جناب اقای وزیر خودرو بی کیفیت و گران دادن به مردم خیانت نیست ...که باعث مرگ مردم بی گناه می شوید.حمایت شما از این خودرو سازان بزگترین خیانته

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:01:44
    پاسخ
    568 1

    دولا پهنا حساب کردن خودروسازان با مردم و اجبار به خرید خودروهای فاقد ایمنی چند برابر قیمت چیست؟ خیانت نیست؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:03:12
    پاسخ
    108 522

    آخرش این تقاضاهای انباشته شده به امید ارزونی یه جا سر باز میکنه و بدتر بازار رو ملتهب میکنه.... کی تا حالا چیزی ارزون شده که از خودرو توقع ارزونی بره نهایت اینه که یه مدت ثابت بمونه.... ارزون شدن یعنی تورم منفی که هیچ وقت رخ نمیده یا اگر هم رخ بده خیلی موقتی و کوتاه مدت هست

    • بی نام
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:43:12
      45 0

      خواب دیدی خیر باشه

    • حسین
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 13:41:09
      55 0

      آقای محترم نظر شما در صورتی درست است که قیمتها را بازار تعیین کند نه انحصار دولتی

  • محمود
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:04:29
    پاسخ
    464 2

    نه عزیز دلم، خیانت یعنی یه عده سود جو پول اضافه از مردم کارگر و کارمند بگیرن آشغال تحویل بدن اونم تو این شرایط بد اقتصادی.... اگه نمیتونن قیمت رو کاهش بدن برن پی کار دیگه.... وقتی نصف خودرو وارد میشه چرا هزینه شو مردم بدن، کلا از خارج بیارین قیمت پایین تر هم تموم میشه بجای دلالی کردن ایران خودرو و سایپا و گرفتن پول بیشتر از مردم..... مردم خواسته یا ناخواسته دارن متحد عمل میکنن

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:05:03
    پاسخ
    499 1

    خوبه دیگه راه اندازی کمپین و حمایت از کمپین هم شد خیانت و وابستگی و هزار جور برچسب دیگه تو وزیر صنعت جواب من رو بده که چرا 18 ماهه شرکت سایپا از دادن آچار چرخ و آنتن خودرو به من امتناع میکنه، آیا این خیانت به مشتری نیست که بدون آچار چرخ آدم رانندگی کنه؟؟؟؟ آقای وزیر چرا اینقدر از خودروسازها حمایت میکنی؟؟؟؟ به قران و خون حسین قسم که تو هم در حوادث رانندگی ناشی از عدم کیفیت خودروها شریکی

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:06:31
    پاسخ
    491 3

    من میخوام یه کمپین آشغال بخرید راه بندازم شاید دل وزیر محترم به دست بیاد

  • آرش
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:06:53
    پاسخ
    339 1

    خودروسازهای داخلی باید به دست و پای مردم بیوفتن تا شاید خاطره محصولات و خدمات بی کیفیتشون فراموش بشه. البته کاهش قیمت محصولات هم که کاملا بدیهیه.

  • فرهاد
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:07:12
    پاسخ
    407 4

    شما خودتون ماشین چی سوار میشید؟ راستی اگه سایپا تعطیل بشه بیشتر از 24000 مرگ در سال خسارت میخوره به مملکت؟

  • behzad
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:07:27
    پاسخ
    374 1

    دادن خودرو به 2برابر قیمت به عنوان یک وسیله کشتار جمعی به مردم اسمش چیه آقای نعمت زاده؟؟؟کی داره خیانت میکنه...بابا یه کم از وزیر بهداشت یاد بگیرید...

  • محمد مهدی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:07:52
    پاسخ
    310 1

    وزیر محترم و عزیز این کمپین خیانت نیست، بلکه هشداره، مردم جنس خوب و با کیفیت و با قیمت مناسب می خوان. شما کیفیت ، قیمت و ایمنی محصولات رو بالا ببرید و استاندارد کنید اونوقت همین مردم دوباره خودرو داخلی می خرن. خودرو تلویزیون و لوازم خانگی نیست که مسقیم با جون مردم سر کار داره.

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:07:56
    پاسخ
    337 1

    شما صبح عکس ماشین آریا رو دیدین 40 سال پیش اتومات وکولر دار.الان مردم میمیرن تو جاده خیانت نیست؟

  • مهدی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:08:01
    پاسخ
    451 1

    مردم دمتون گرم. داره نشون میده که بدجور اثر کرده. خیانت رو شما مسئولانی میکنید که بی کیفیت ترین خودروها رو با گرون ترین قیمت ممکن دست مردم میدید. بسته 37 سال وقت داشتید دیگه بسته...

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:09:30
    پاسخ
    67 506

    اقتصاد ما یک اقتصاد تورمی هست شما پولتون رو در بانک هم که بذارید سالی 10 درصد سود میاد روش در حالی که در کشورهای دیگه که تورم ندارن نرخ رشد نقدینگی نزدیک به صفره یعنی نه از سود بانکی خبریه و نه از افزایش دستمزد.... بنابراین در این اقتصاد حتی ثابت موندن قیمت یک کالا به معنی ارزون شدنش هست حالا اگر کسی دوست داره در این نوع اقتصاد منتظر ارزونی تورم منفی بمونه میل خودشه ولی بعید میدونم آخرش به هدفش برسه... حالا یه عده دوست دارن صحبتهای منطقی آقای وزیر را با بد و بیراه جواب بدن اما اقتصاد قوانین خودشو داره و راه خودش رو میره و به حرفهای من وشما و حتی آقای وزیر نیست

    • بی نام
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:36:45
      360 4

      دوست عزیز من در بخش اول بگم ما کلمه خیانتکار مشکل داریم که من را یاد خس و خاشاک انداخت در مورد اقتصاد هم حق به شما میدهم .ولی یک سئوال وقتی دولت اعلام میکند نرخ تورم پایین آمده نسبت به سال پیش بر چه مبنایی خودرو ساز میخواد قیمتش را افزایش بده؟قیمت همین الان ماشین ها هم غیر واقعی هست.مقدار زیادی باجی هست که خودرو سازها بابت مجوزی که دولتها برای ترک تازی و یکه تازیشون در بازار ایران بهشون میدند به دولت پرداخت میکنند.بگذارید ورود خودرو آزاد بشود ببینید که ایران خودرو و سایپا یک شبه ورشکسنت میشوند یا خیر.یا اینکه در بهترین حالت مجبورند تولیداتشون را به همراه یک آب هویج بستنی به مردم بدهند.نه به قیمت خون پدرشان.یا اینکه کیفیت را بالا ببرند و قیمت را پایین

    • بی نام
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 17:01:31
      53 0

      شما همین پراید رو در نظر بگیر. سه چهار سال قبل چند بود؟ الان چنده؟ کدوم فرمول اقتصادی اینجا به کار می ره؟

    • مسعود
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 18:11:03
      28 0

      اشتباه لایک کردم

    • یاسر
      دوشنبه 9 شهریور 1394 - 22:48:20
      61 0

      اگر قیمت ها واقعی باشد آنوقت میتوان گفت ثابت ماندن قیمت در یک اقتصاد تورمی همان ارزان شدن آن است ولی بحث چیز دیگری است بحث سر قیمت غیرواقعی خودرو است واینکه دیگر ظلم و ستم خودروساز را به بهانه ی تولید داخلی برنمیتابیم

    • بی نام
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 00:46:44
      61 0

      مشکل همین جاست که آقای وزیر فرمول اقتصادی رو نصفه نیمه میگن بله ثابت نگهداشته شدن قیمت در شرایط تورم به معنی ارزانی است ولی حرف مردم اینه که این محصول به این قیمت نمیرزه مردم به کیفیت پایین در برابر قیمت بالا معترضن

    • بی نام
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 01:12:44
      53 0

      تو اقتصاد درست، ده ها سال طول میکشه تا کوچکترین تورمی حس بشه و مثلا بشه گفت قیمت نسبت به ده سال پیش تغییر کرده و یه ذره بالا رفته و طبق همون تورم هم دستمزد میره بالا و اما دستمزد یه کارگز در یه اقتصاد درست ده برابر دستمزد ماست و در اون اقتصاد انقدر فرصت برای سرمایه گذاری و کسب سود هست که نیازی به گذاشتن پول در بانک و گرفتن سود نیست

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:12:16
    پاسخ
    453 2

    خائن ما هستیم؟؟؟؟ کدوم کشور دنیا با دادن یه همچین انحصاری به خودرو سازاش تونسته تو خودرو سازی پیشرفت کنه؟ لطفا یکی یو نام ببرید؟ خائن اون کسیه که با دادن این همه انحصار جلوی پیشرفت کشور و میگیره.

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:12:46
    پاسخ
    385 1

    جناب وزير ... ملت بيچاره خائن هستند ديگه.... چون که نمي خوان به قيمت خونشون خودرو بخرند تا جيب بعضي پر بشه

  • کوروش
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:12:56
    پاسخ
    401 2

    پس من با افتخار یک خائن محسوب می شوم

  • کامران
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:13:51
    پاسخ
    401 1

    خیانت اینه که 37 سال ماشین آشغال بیندازی به مردم.

  • مهدی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:15:59
    پاسخ
    331 1

    به دست ملت ایران ماشین 30 سال پیش رو با کیفیت 100 سال پیش رو با قیمت ماشین های 2016 رو فروختن و مردم رو در جاده ها به کام مرگ بردن خیانت نیست؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:17:03
    پاسخ
    317 1

    مردن مردم تو این ماشینها هم حتما شهادت است ، جواب بچه یتیمهایی که والدینشون رو از دست دادن یا پدر و مادرایی که فرزند از دست دادن رو شما می تونی بدی ، محکمه الهی رو یادتون رفته ؟

  • محسن
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:20:47
    پاسخ
    293 1

    آقای وزیر خیانت ساختن خودرو بی کیفیت و به خطر انداختن جان مردم است آیا شما وخانواده شما پراید سوار میشوید جواب بدهید؟؟؟؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:21:31
    پاسخ
    302 1

    چطور شد اون موقع که بالا می رفت علت رو تاثیر 100 درصدی نرخ ارز می دونستید حالا فقط 20 درصدشو ناشی از ارز می دونید بعد هم از کی تاحالا نرخ خودروی داخلی رو به دلار حساب کردن که شما دارید دلار حساب می کنید مگر نمی گید 20 درصدش ناشی از ارزبریه پس فقط میتونید 20 درصدشو به دلار حساب کنید نه کل خودرو رو. قشنگ کلاه برداری تو روز روشن جالب اینجاس خودتون خودتونو لو میدید

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:22:23
    پاسخ
    254 1

    و فروش خودرو چند برابر قیمت وکیفیت پایین و کمترین ایمنی وکشته شدن مردم وزنده سوختن در خودرو ......هیچکدام خیانت نیست؟

  • ابی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:22:45
    پاسخ
    274 1

    4 سال خون ما رو توو شیشه کردن و به خاک سیاهمون نشوندن تو رو به حق علی ماشین نخرین بذارین از ورشکستگی بمیرن اما من جوون بدبخت بتونم یه پراید 7 میلیونی بخرم تو رو خدا نخرین تا قیمتا بیاد پایین هزارتا جوون مثل من ارزو به دل خریدن ماشین هستن اما با این وضع کار مگه پول جمع میشه؟ تو رو خدا نخرین اینها در حق ما هیچ خوبی نکردن جز بی کیفیت ترینا رو با بالاترین قیمت بهمون انداختن بهمون رحم نکردن پس بذارین یه بارم ما براشون کم نذاریم و به التماسشون بندازیم

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:23:25
    پاسخ
    326 1

    ظاهرا ایشان به درجه اجتهاد رسیدن که میگن " راه اندازی این کمپین فعل حرام است" ، در درجه اجتهاد هم فعل منجر به آسیب رسیدن به خود یا آسیب رساندن به غیر حرام است آقای وزیر راستی تا حالا با پراید رفتید شمال ؟

  • بهروز
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:24:42
    پاسخ
    273 2

    خیانت رو شما می‌کنید که با تولید خودرو بی‌ کیفیت با جون مردم بازی می‌کنید چرا بجای اینکه سعی‌ بر ارتقا کیفیت داشته باشید ، سعی‌ بر توجیه این کارخانجات دارید ؟ وقتی‌ از یک اسم بزرگ به نام ایران حرف می‌زنیم ، یعنی‌ اینکه مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند فارس ، ترک ، لًر ، کرد ،بلوچ ،... در‌شان اسم کشور هست این خود رو‌ها ؟ کشوری که در زمینه فناوری هسته‌ای به خود کفأی رسیده چرا نباید قادر به تولید ماشین‌های با کیفیت بالا باشه ؟ ۳۸ سال هست که قادر به تولید یک خودرو با کیفیت نیستیم چرا ریشه یابی‌ نکنیم که مشکل کجاست ؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:26:11
    پاسخ
    259 2

    خیانت رو این خودروسازی های ایرانی به مردم می کند

  • اسکندر
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:26:20
    پاسخ
    261 1

    قتل عام مردم بیگناه در جاده ها خیانت است یا نخریدن خودروی ناایمن گرانقیمت انحصاری؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:26:37
    پاسخ
    248 1

    بله معانی وارونه شدن.نخریدن قاتل جاده ها خیانت است اما ساخت قاتل جاده ها خیانت نیست.

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:27:06
    پاسخ
    277 1

    آقای وزیر، 37 ساله که گوشمون از این کلمات شیک و مجلسی «افزایش بهره وری» و «خودکفایی» و ... پره. نتیجه عملی این شده که چراغ عقب یه ماشین 10 سال پیش روی بدنه یه ماشین 20 سال پیش با گیربکس و موتور یه ماشین دیگه 15 سال پیش می بندن و این موجود من درآوردی رو به زور حمایت و تعرفه و کارآفرینی و ... 3 برابر قیمت جهانی به خورد مردم میدن، بعد نقص فنی پیش میاد که مردم زنده زنده توی ماشین گیر میفتن و میسوزن، حتی یه نفر یه معذرت خواهی نمی کنه. آیا روش خودروسازان بزرگ دنیا مثل تویوتا، هیوندا، بنز، بی‌ام‌و و ... اینه؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:29:09
    پاسخ
    258 1

    باشه ما میخریم به شرطی که شما مردان دولت هم سوار همین خودرو ها بشید در همه جا در همه سفر ها

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:29:22
    پاسخ
    230 1

    تا زمانیکه کیفیت خودرو های داخلی در حد بین المللی نرسه و قیمت در حد توان مالیی مردم عادی این کمپین ادامه خواهد داشت و اتفاقا خریدن خودروی بی کیفیت و قاتل داخلی یک خیانت بزرگ در حق ایران و ایرانی جماعت هستش و خیانتی بر علیه نابودی ارزش انسانها در کشور .و ادامه دادن این اعتراض مردمی بهترین فرصت برای کسانی هستش که برای پول و جان مردم ارزش قایل هستند و به خاطر سود های کلان و حرام اینهمه قتل نمیکنند و کیفیت محصولاتشون رو بالا میبرند که از رقابای خارجی عقب نمونن و به مردم ایران به چشم مردم عقب مانده که با خودروهای داخلی خودکشی میکنند نگاه نمیکنند.شماها هم بهتره ماشین های بنجل و عقب افتادتون رو ببرین بفروشین به داعشیا که وسیله خوبی برای آنهاست

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:29:25
    پاسخ
    267 1

    خيانت رو اوني ميكنه كه اين لگنها رو به قيمت ماشين هاي تو اروپا به مردم تحميل ميكنه.

  • همایون
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:36:43
    پاسخ
    236 2

    آقای روحانی رسیدگی کن....

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:37:44
    پاسخ
    202 1

    جناب وزیر آیا تحویل خودروی بی کیفیت به ملت و به خطر انداختن جان آنها و عدم پاسخگویی به آنها خیانت نیست؟ حمایت از تولید داخلی به چه قیمتی؟ فقط مردم وظیفه حمایت دارند خودروسازان چه وظیفه ای دارن؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:43:44
    پاسخ
    222 1

    من خودم از حامیان این دولت هستم ولی آقای وزیر خودرو بی کیفیت رو با قیمتهای نجومی به مردم شریف ایران فروختن خیانت نیست؟ اگر کالای ایرانی با کیفیت تولید شود مطمئن باشین ملت فهیم ما سراغ کالای خارجی نمیرود

  • احمدی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:44:58
    پاسخ
    207 1

    وقتی خوردوی بی کیفیت با هزینه بالا به مردم میدهید و با جان مردم بازی میکنید خیانت نیست جیب ها و حساب های خود را پر میکنید خیانت نیست ولی چون مردم فهمیدن که چه کلاهی سرشان رفته تا به امروز خیانت محسوب میشه رهبر ما گفتن از تولیدات داخلی استقاده شود انهم تولیدات درجه یک نه تولیداتی که باعث به خاک سپردن مردم کشور شود

  • عباس
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:45:17
    پاسخ
    282 1

    آقای نعمت زاده دارند نشان میدهند که یواش یواش دارند پیر میشوند وهنوز حرکت های مردمی را قبول نکرده اند .خودشان هم که گفتند مربوط به چه نسلی هستند . پس بهتره است جایشان را به جوانتر ها بدهند .

  • بدون نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:45:27
    پاسخ
    274 1

    همين كه وزير در مورد اين طرح اين طور ميگه يعني تا حالا خوب پيش رفتيم

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:45:40
    پاسخ
    230 1

    کشتن سی هزار انسان درسال با این لگن ها خیانت نیست جناب وزیر خودکشی راههای دیگه ای هم داره ما دوست نداریم از این راه بمیریم

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:47:48
    پاسخ
    258 2

    شما واقعا فکر میکنید دارید خودرو میسازید. بستن پیچ قطعاتی که از خارج اومده اسمش خودروسازی داخلی نیست.

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:50:31
    پاسخ
    278 1

    خیانتتتتتتتتتتت؟جناب نعمت زاده طی بیست سال گذشته بیشتر از جنگ 8 ساله تحمیلی در جاده ها به خاطر خودروهای بی کیفیت و غیر استاندارد و جاده های بدتر از آن کشته و مجروح و قطع نخاعی دادیم.هزاران خانواده به عزا نشستند.چه نو عروس و دامادهایی که با هزاران آرزو به کام مرگ رفتند.چه نخبگانی که رخ در خاک کشیدند چه مقدار ضرر و زیان مالی و جانی نفر ساعت صرف شده بیمه هزینه بیمارستان و...... خرج شده است.حالا شما کلاه خود را قاضی کرده و به ما بگویید کدام یک خیانت میکنیم.آیا چون نمیخواهیم به قیمت جان خود و عزیزانمان تولید داخلی انجام بشود خیانت کاریم؟یا ما تعریف خیانتکار را نمی دانیم یا شما.شاید هم در قرن جدید تعریف خیانتکار عوض شده است.

  • محسن ذکائی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:50:34
    پاسخ
    286 1

    فروش تابوت و نعش کش به جای خودرو با قیمت های فضایی به مردم خیانت نیست؟؟؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:54:11
    پاسخ
    79 254

    به نظر من مخالفان خودروی داخلی در دام دلواپسان و دلالان خودرو افتاده اند.

  • hossein
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:54:22
    پاسخ
    244 2

    فکر کنم باید بریم سازمان ملل علیه کشتار مردم با پراید درخواست کمک کنیم :| :|

  • مهدوی الحسینی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 15:56:02
    پاسخ
    195 3

    چگونه می توانم از آقای وزیر ۱۵ میلیون تومان پولم که به علت اعتراض به تخلف وتاخیر در صدور دعوتنامه از سال ۹۱ تاکنون توقیف شده است برسانم مالباخته قرارداد ۶۹۱۹۹۴۲ مورخه ۹۱/۸/۱۴ تلفن ۰۹۱۵۳۶۲۵۲۹۷

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:01:47
    پاسخ
    213 1

    خیانت چرا .شما که حقوقتان از بیت المال این مردم است می بایست حامی مردم بیچاره باشید نه اینکه حامی شرکتهای خودروساز بی مسئولیت باشید بجای این فرمایشات بررسی بفرمایید در طول سال چند صد نفر در جادهها به دلیل بی کیفیتی خودروها جان خود را از دست میدهند .خائن کسی است که اینها را می بیند ولی لام تا کام بر نمی اورد.شاید خدای ناخواسته یکی از افراد کشته شده در اینده از بستگان شما باشد ببینیم بعد هم چنین اعلام نظر می فرمایید.

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:05:55
    پاسخ
    203 2

    كم فروشيه خودروسازها خيانت نيست ؟

  • محمد رضا کریمی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:11:01
    پاسخ
    238 1

    در شرکت فراصنعت شمال بابلسر به مدت پانزده سال کار می کنم پس از پانزده سال هنوز قراداد یکماهه با ما می بندند. سه هفته است که شرکت را بدلیل عدم وصول مطالبات شرکت از ایران خودرو و سایپا تعطیل کرده اند. حقوقمان را هنوز دریافت نکرده ایم. حال آقای وزیر قراردادهای یکماهه پس از پانزده سال مداوم در شرکت خیانت به ما نیست؟ چرا ما و شرکت فراصنعت شمال باید تاوان بی لیاقتی و بی کفایتی حضرات در ایران خودرو و سایپا را بپردازیم . چرا مطالبات شرکتهای قطعه ساز به موقع پرداخت نمی شود تا ما کارگران حقوق خود را دریافت کنیم؟خیانت را شما می کنید و مدیران زیر محموعه شما.

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:12:51
    پاسخ
    289 2

    اگر نخریدن خودروی بی کیفیت خیانت محسوب میشه من با افتخار میگم یه خائن هستم شما چطور هموطن؟؟؟

  • amir.y
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:12:51
    پاسخ
    271 3

    پس من افتخار میکنم که خائنم.

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:13:27
    پاسخ
    230 0

    پوا ندارن آقا پول ندارن. وقتی مهندس ارشد بهترین دانشگاه مملکت ماهی ۱.۵ حقوق میگیره و قیمت یه پراید صفر ۲۲ میلیون تومنه مگه می تونه بخره؟ خب میره یه مدل چند سال کار کرده رو میخره با نصف قیمت. هرچند اونم خیلی گرونه و ارزش قیمتشو نداره، اما یه لطف انحصاری که شما درست کردین تنها چارشه آخرشم پراید پرایده، چه مدل ۸۸ چه ۹۴. ۲۰ سال دیگه هم بگذره همین شکلی تولید میشه

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:29:47
    پاسخ
    221 3

    این حرف من یکی رو روی تصمیمی که گرفتم محکم تر کرد اگه بکشنم ماشین نميخرم

  • احمد
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:37:00
    پاسخ
    203 2

    اقای وزیر شما با تولید بی کیفیت ترین ماشین ها به همه مردم ایران خیانت می کنید

  • شهاب
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:49:06
    پاسخ
    210 1

    من میخواستم ماشینمو عوض کنم ولی برای اینکه به کمپین پشت نکرده باشم و همچنین برای ادامه تحریم نخریدن خودرو از تصمیم خرید خودرو منصرف شدم

  • داریوش
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:50:35
    پاسخ
    205 1

    خیانت حرف های شماست و این دلیل نمیشه که در چه کابینه ای بودین یا هستین.خیانت دفاع از کیفیت پایین و نازل خودروسازهای داخلیه.وگونه اگر به تولید داخلی باشه باید دست تک تک بافنده های فرش رو بوسید.

  • علی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:54:04
    پاسخ
    262 1

    تو رو خدا نخرید سمند 93 دارم. 3 ماهه بخاطر یه اتصالی کوچک تمام نمایندگیهای اصفهان رو رفتم هیچکدام نگاه که نکردن هیچ میگفتن در دستور کار ما نیس. رفتم دم یه مکانیکی نه باطریسازی .در عرض 4 دقیقه فقط 4 دقیقه اتصالی رو پیدا کرد و پول هم نگرفت با زحمت 10 هزار بش دادم. لعنت به شماها با خدمات پس از فروشتون

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 16:55:09
    پاسخ
    183 1

    جناب آقای نعمت زاده:چرا در تمام گفتگوها فقط مشکل بوجود آمده را از نظز مالی بررسی میکنید وهیچکس در باره کیفیت واقعا پایین این محصولات و راه کاری برای رفع این جنس بد کم فروشیآشکار مطلبی نمیگوید.فقط مردم بخرند؟راه منطقی را پیشه کردن بهتر نیست؟

  • حامد
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 17:03:04
    پاسخ
    18 0

    الکی میگه

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 17:09:43
    پاسخ
    240 1

    درود به شرفت ایرانی . آقا ما جونمونو دوس داریم . پولمونم دوس داریم . ایرانی اگه اینا خیانت من اعلام میکنم یه خیانت کارم . حواله تک تکتون به خدا . یه روز باید جواب کاراتونو بدید . من خودرو صفر نمیخرم

  • بدون نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 17:16:03
    پاسخ
    208 1

    سلام قيمت خودروهاي داخلي خيلي گرونه كافيه به همين جزيره قشم سفر كنيد تا ببينيد خودروهاي روز دنيا با چه قيمت ارزاني فروخته ميشه انها ديوانه نيستند كه با قيمت كارگر حداقل سه برابر ايران و استفاده از تكنولوژي بسيار گران تر از توليدات داخلي با ضرر خودرو توليد و بفروشند ديگه زمان ان به پايان رسيده كه با پرداخت سه برابري خودرو داخلي با تكنولوژي متعلق به سي يا چهل سال قبل خريد اقاي وزير

  • علیرضا
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 17:29:53
    پاسخ
    236 1

    حق الناس این نیست که بری جیب مردم رو بزنی، همین کم فروشی خودروهای بی کیفیت حق الناس است و خدا هم حق الناس را به هیچ عنوان نمی بخشد جناب آقای وزیر لطفا" در انتخاب کلمه دقت بفرمائید خیانت را این خودرو سازان می کنند نه این مردم بدبخت که با کلی قرض و ..... میرن یه خودرو می خرن حالا هر روز تو نمایندگی

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 17:33:09
    پاسخ
    328 3

    1. اینکه این فعل حرام است یا نه در حیطه دانش آقای وزیر نیست اما خریدار می تواند بنا به اختیار خود مجاز است که یک مال معیوب و کم کیفیت نخرد و در عوضش یک مال مرغوب و با کیفیت خریداری کند. 2. ملت در همه این سالها با خرید خودروی داخلی حمایت تمام و کمال خود را از تولید داخلی نشان داده اند به خصوص آنوقتهایی که تاریخ حواله چند ماه به تعویق می افتاد و و مدل و رنگ آن تغییر میکرد، الان نوبت آنها و شماست که از مردم حمایت کنید. 3. الان فروش دنا که در دنده 5 جا میماند و با کمی فشار بر روی آن خودروی ملیش جوش می آورد خیانت آشکار به مردم بیچاره نیست.

  • مردی از مریخ
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 17:59:52
    پاسخ
    41 0

    سلام مردم مهربون و گل . من زیاد صحبت نمی کنم اما باید تاکید کنم آقایون مسوولین رو ما مردم طی 100 سال گذشته پررو بار آورده ایم . بخاطر حرف نزدن های ما آقایون سواستفاده کرده و سالها به جان و مال مردم خیانت کردند . چه گناهی از این بالاتر که جان و مال و ناموس شما مورد تعدی و توهین قرار می گیرد؟ مطمئن باشید به خاطر این حرف های نسنجیده برخی مسوولین ما هم مقصریم که مسوولین را بد عادت کرده ایم . لطفا نظر بنده را نیز نمایش دهید.

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 18:05:49
    پاسخ
    34 0

    خیانت پراید و آردی توی سال 2015 آقا

  • م.ا
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 18:21:57
    پاسخ
    38 0

    پارس سال داشبورد جدید دارم ، ماشین با کارکرد ۲۶۰۰تا واشر سرسیلندر نشتی داشت که یک هفته توی نمایندگی خوابید ، خواهشا نخرید همه مردم حتی کسانی که ماشین دارن حاضر هستن حتی با پایین اومدن قیمت ماشین صفرشون و ضرر کردن ولی کیفیت بالا بره و قیمت ماشین واقعی بشه

  • هوشنگ
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 18:40:03
    پاسخ
    37 0

    بنده یک راه حل دارم که هم کارگران این کارخانه ها بیکار نشن هم ملت ماشین خوب سوار شن خواهشا دولت اجازه ورود خودروهای روز دنیارو انحصاری بده به این چنتا شرکت البته بدون گمرک خودروسازها هم که میگن ما روهر ماشین بیشتر از 2میلیون نون نمیخوریم ملتم با قیمت اصلی ماشین به اضافه این دومیلیون ماشین خوب سوار میشن کارگرای این شرکتاهم اصلا برن گوشه خونه حقوقشونم بگیرن به همین سادگی فقط دولت باید قید پول گمرک ماشینای خارجیرو بزنه

  • مهدی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 19:54:02
    پاسخ
    34 0

    جناب اقای وزیر خیانت این است که به بهانه اخراج کارگران و ایجاد شغل ، خودروی بی کیفیت و بی ارزش تحویل مردم دهید تا کی باید به این نوزاد چهل ساله شیر داد؟

  • خانوم بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 19:56:38
    پاسخ
    35 0

    آقای وزیر صنعت حساب کردید که به ازای هر یک نفر شاغل در شرکت های خودرو سازی چند نفر خسارت جانی میبین؟ جند خانواده داغ عزیزاشونو میبینن؟ این خیانت به جان مردم نیست؟

  • حسن
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 20:20:57
    پاسخ
    28 0

    خیانت اینه که خودرو بی کیفیت با گرانترین قیمت بدی دست مردم و هر روز هم شاهد مرگ اونا تو جاده ها باشی

  • حسین
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 20:56:53
    پاسخ
    36 0

    آقای وزیر ، خودرو سازان ما یک سنسور اکسیژن به خودرو اضافه کردن به عنوان یورو 4 سه میلیون تومان به قیمت خودرو اضافه کردند و سر ملت کلاه گذاشتند شما حرفی نزدید سپر و چراغ های جلو وعقب و داشبورد سمند ef7را بدون تغییر در عملکرد موتور آن به نام دنا با افزایش 12 میلیون تومان مردم انداختند شما حرفی نزدید

  • مهدی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:01:36
    پاسخ
    29 0

    انحصار باشه دست دو شرکت خودرو سازی که هر کاری دلشون بخواد بکنند . بی کیفیت ترین خودروها را تولید کنند و شرایط را طوری کنند که مردم بیچاره مجبور بشن خودرو بی کیفیت و گران بخرند . با قانون مزخرف 80 درصد گمرکی. تا کی ستم

  • امید
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:02:23
    پاسخ
    24 0

    فروش خودروسازان داخلی کارخانه در داخل، مدیریت خارجی نیروی انسانی داخلی هم به سود مصرف کننده و هم تولید کننده و هم کارگر به تدریج توسعه و افزایش علم و نیروی متخصص

  • hadidas
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:09:13
    پاسخ
    32 0

    دقت کردین ایران خودرو و سایپا هرچی که درست میکنن همیشه یه عده زیادی تو صف خرید هستن.اگه فرغونم بسازن مجبوریم ک بخریم.تازه یادشون افتاده کیفیت خودرو رو میتونن بالا ببرن.

  • hesam
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:09:35
    پاسخ
    31 0

    خیانت این است که یک ایرانی باید تقریبا درآمد دو سال خود را پس انداز کند، تا یک ماشین بی کیفیت و نا امن سوار شود.

  • بدون نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:24:11
    پاسخ
    33 0

    خيلي جالب بستن قطعات تقلبي وچيني خيانت نيست نخريدن خيانت است

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:29:59
    پاسخ
    33 0

    آقا نمیخریم تا درست و.درمان خودرو خوب تولید کنید مردم که پول از سر راه نیاوردن که این تولیدات عالی شما رو مطابق با استاندارد اروپا رو سوار شن

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:37:12
    پاسخ
    46 0

    ابن کمپین عین عدالت هست آفای وزیر.ما هم جزو این کمپین هستیم

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:39:58
    پاسخ
    29 0

    تولید خودرو های بی کیفیت و زشت خیانت است

  • من هم یک خائنم
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:46:13
    پاسخ
    36 0

    یعنی توی این مملکت مردم حتی حق خرید هم ندارند؟ یعنی آزادی خرید هم خیانت حساب میشه؟

  • امیر
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:46:33
    پاسخ
    31 0

    مردم خائن نیستند آقای وزیر . مردم اعتراض دارند ...

  • امید
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 21:47:46
    پاسخ
    32 0

    جناب اقای تنها وزیر دوره شهید رجایی بنده یک خودرو از ایران خردو گرفتم از ان روز در تعمیرگاه این شرکت حضور دارم از کار وزندگی افتادم این خیانت نیست

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 22:06:04
    پاسخ
    32 0

    جناب آقای وزیر محترم. این بهترین کمپین برای خیانت خودروسازان به مردم و انقلاب مردم است. جناب وزیر این همه آمار کشتگان تصادفات که بر اثر کیفیت پایین خودروها خیانت نیست؟؟؟؟؟ دیگه همین یه قلم مانده بود که به مردم انگ ضد انقلاب بزنید؟؟؟؟ برید به خودروسازان بگویید که ضد انقلاب که با جان و مال مردم بازی میکنند

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 22:11:04
    پاسخ
    37 0

    جناب وزیر بنده اتومبیلی تولید داخل دارم که بعد از سه سال صندلی های آن خراب شده ودر هنگام تعمیر متوجه شدم که همین خودرو سازان عزیز کفی فلزی آن را حذف کرده اند ودر نتیجه تمامی خودرو های این مدل بعد از دو سال دچار چنین مشکلی می شوند وبا یک حساب سر انگشتی اگر یک میلیون سواری تولید شود واز هرکدام، با ارفاق خیلی زیاد، 10هزار تومان دزدیده باشند رقمی معادل 10 میلیارد می شود وخسارت آن را به ازای هر صندلی 60هزار تومان من مصرف کننده میدهم. چراغ های جلوی این اتومبیل نیز کدر و زرد شده اند که میزان نور را کم می کند والبته برای من خطر ساز است هزینه تعویض این چراغها هم 170 هزار تومان است البته نوع قبلی آن قیمتی معادل 90 هزار تومان دارد.یعنی کارخانه به ازای هر اتومبیل 80هزار تومان دزدیده است.

  • amina
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 22:48:02
    پاسخ
    42 0

    خرید پراید ۲۰ میلیونی و بازی کردن با جون خودمونو مردم خیانته آقای وزیر کمک کردن به صنعت خودرو سازی فاسد خیانته اگه اینجوریه مردم عزیز ماست های که روغن پالم داره هم بخورید .جونتون مهم نیست مهم اقتصاد مملکته

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 22:53:23
    پاسخ
    37 0

    توافق هسته ای واسه چی بود؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 22:54:32
    پاسخ
    42 0

    معلومه آقای وزیر ماشین های داخلی هیچ وقت سوار نشدن که نمیدونن چه وضعیت بدی دارن.......

  • رامین
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 23:05:14
    پاسخ
    30 0

    وزیر جان محض اطلاع این هم بدون که کمپین ما خرید خودرو صفر وارداتی که سه برابر قیمت جهانی است را هم ناپسند میداند نه فقط خودرو صفر داخلی که صفر خارجی هم نمیخریم

  • امیر
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 23:21:50
    پاسخ
    50 0

    خیانت یعنی پرایدی که هر سال جون پیر جوون زن و بچه ی این مملکت رو میگیره. خیانت یعنی ماشینی که با سرنشین هاش بدون دلیل تو آتش میسوزه. خیانت یعنی آلودگی هوای شهر ها و ریه هایی که با سرطانی شدن آدم هارو رو میکشه. خیانت یعنی اینکه بدونی داری چه اشتباهی میکنی اما نمیخواهی درستش کنی. خیانت یعنی مجبور کردن مردم سیستم اقتصادی غلطی که باعث بوجود اومدن اقتصاد گلخونه ای شده با مالیات بر واردات و جلوگیری از رقابتی شدن بازار. خیانت یعنی یه مشت مدیر که نه به صرف شایستگی و تخصص بلکه به صرف ارتباط و سیاسی بودن بر صنایع و شرکت ها تحمیل میشند. اگر واقعا مفهوم حرفی رو که میزدی میفهمیدی اگر واقعا میفهمیدی با این روش های جبری داری چه کاری با این ملت میکنی هیچ وقت این مردم مظلوم رو متهم به خیانت نمی کردی

  • امیر
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 23:27:48
    پاسخ
    41 0

    فکر کردید مردم دوست ندارند از تولید داخلی حمایت کنند؟فکر کردید مردم دوست ندارند تو کارخونه های ایرانی کار کنند و اشتغال زایی داشته باشه کارخونه هامون؟ اما این مردم تا کی و با چه هزینه میتونند این کارو بکنند؟با هزینه سلامتی و جونشون؟چند سال برای حمایت از صنعت داخلی لازمه تا اون صنعت پا بگیره؟۵ سال؟۱۰ سال؟یا۴۰ سال هم کافی نیستاگر بعد از اینهمه سال حمایت همه جانبه مردمی و دولتی یه صنعت نمیتونه جوابگوی نیازها باشه این مردم نیست که باید هزینه و تقاصش رو پس بدندحتما یک جای کار و مسیری که طی شده ایراد داره و باید اصلاح بنیادی بشه این شیوه مدیریت با زور مالیات واردات و بدون اجازه دادن به بخش خصوصی برای ورود و مدیریت شرکت ها و بازار و بدون وجود سازوکار عادلانه و شفاف هیچ وقت این صنعت به جایی نمیرسه

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 23:28:59
    پاسخ
    53 1

    شیفته ی پشتکار اون کسی هم که به همه ی نظرها یک منفی زده. خسته نباشی خودروساز

  • نریمان
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 23:46:16
    پاسخ
    34 0

    اقای وزیر اینطور صحبت کردن از نماینده مردم بر علیه مردم بعیده این نظر شماست یا به شما دیکته شده اینگونه حرف زدن یاد فیلم اتوبوس افتادم با بازی مرحوم هادی اسلامی و مرتضی احمدی اون فیلم حال و روز امروز مردمه که در نخریدن خودرو با هم متحد شدن

  • علی
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 23:50:20
    پاسخ
    44 0

    ایران صنعت خودرو سازی نداره همش منتاژه که نباشه بهتره.بهترین راه برای سلامت هوا و جان مردم تعطیل کردن ایران خودرو و سایپاست.و ورود خودروهای روز بدون گمرک و افزایش قیمت بنزین به لیتری 3000 تا 4000 تومان.افزایش وسایل نقلیه عمومی.و بکار گیری و ساماندهی از نیروهای ایران خودرو و سایپا در رسیدگی به صنعت جذب توریست .

  • بی نام
    دوشنبه 9 شهریور 1394 - 23:56:02
    پاسخ
    39 0

    آقای نعمت‌زاده این ملت خائن نیست. خائن آنهایی هستند که برای این شرکت‌های متکبر و بی خاصیت نوعی کاپیتولاسیون اقتصادی قائل هستند.

  • محمد
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 00:06:39
    پاسخ
    40 0

    اقای وزیر. کاش حتی یکی از این پیام ها به دستت می رسید و میدیدی که هیچ کس ازت در این مورد حمایت نمیکنه. اگر حتی یه ذره هم واست مهم باشه می بینی که مردم چی می خوان. کسی نمی گه از تولید ملی حمایت نشه. اما تولید ملی زمانی حمایت میشه که فقط به فکر منافع مردم باشه نه سود سرشار خودش. از هر دستی بدی از همون دست می گیری

  • علي
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 00:30:45
    پاسخ
    38 0

    آقاي وزير شما خودت اصلاً تا حالا پرايد سوار شدي كه از خيانت دم ميزني نه شما كه پرايد سوار نميشي نه ...

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 00:34:14
    پاسخ
    44 1

    همین مونده ما بشیم ضد انقلاب

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 01:01:05
    پاسخ
    29 0

    خودرو صفری که نمایندگی ها از پذیرش تعمیر آن بخاطر داشتن گارانتی و هزینه بر بودن آن خودداری میکنند خیانت نیست خودرویی که بعلت نداشتن ایمینی مناسب با جان افراد جامه بازی میکند خیانت نیست؟ آیا شما خود حاضرید از خودروی داخلی استفاده کنید ؟ زیان ده بودن خودرو سازهای بزرگ عملکرد ضعفیشان در مدیریت هزینه است نه چیز دیگری . خودروی باکیفیت تولید کنید با خدمات پس از فروش منصفانه کسی دنبال کمپین نمیرود .تا کجا باید این ملت تاوان ضعیف عملکرد مدیریتی این خودرو سازان را پرداخت کند ؟

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 01:07:13
    پاسخ
    46 0

    دمت گرم آقای وزیر دوست داریم واقعا ، میدونی چرا؟ چون با این حرفت به یه سری که شل شده بودن تو نخریدن این آشغالا و انگیزشون کم شده بود روحیه دادی و لجشونو در آوردی دیگه عمرا نمیخرن جون هر کی دوس دارین مردم نخرید جان پدر مادرتون قسم نخرید

  • سعید
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 01:07:34
    پاسخ
    48 0

    واقعا لذت میبرم از اینکه مردم ما انقد نسبت به سالهای قبل اگاه تر شده اند.زیاده خواهان از ملت بدانند که دیگر ما فریب نخواهیم خورد.باید اینطور برخوردهایی با گرانی های بی رویه علاوه بر خودرو بلکه در تمام زمینه ها بشود تا حق و حقوق پایمال شده ملت پس گرفته شود تا زیاده خواهان امیدی به سکوت و عدم احقاق حقوق به حق ملت صبور اما کاسه صبر لبریز شده ایران عزیز نداشته باشند

  • سهيل
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 01:30:49
    پاسخ
    44 0

    اينا اگر خودرو ساز بودن بعد از اين همه سال يكه تازي ميتونستن تو بازار خودروي دنيا حرفي براي زدن داشته باشن نه اينكه جنس بنجل به زور بالا بردن تعرفه گمركي ماشين وارداتي بندازن به مردم آخه كجاي دنيا اينهمه جلوي رقابت رو با محصولات خارجي ميگيرن آخرم هيچ حرفي براي گفتن ندارن !!! من فكر ميكنم ديگه وقتشه خودروسازا وارد يه رقابت جدي و برابر با رقباي خارجي بشن بلكه بتونن ده سال ديگه حرفي براي گفتن داشته باشن درضمن فكر ميكنم آقاي نعمت زاده با اين كهولت سن بازنشسته بشن و دُر افشاني نكنن و اجازه بدن نيروي جوان خوش فكر بياد در رس امور خيلي بهتر باشه

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 02:17:02
    پاسخ
    40 0

    من که 206 صفر خریدم 37 میلیون و کولرش خرابه هر جا هم میرم درست نمیکنن و درست هم نمیشه . 37 میلیون بدم گرما هم بخورم حلاله ؟؟

    • جواد
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 12:36:12
      17 2

      بغل و بپا نماله

  • سروش
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 05:24:14
    پاسخ
    40 0

    آقای وزیر شما در همان حال و هوای دهه ی 60 مانده اید و احترام به حقوق شهروندی که حرف روز جهان توسعه یافته است را نادیده می گیرید به نظرم این گفتار و رفتار شما با اعتدال دکتر روحانی اصلا هماهنگ نیست دم فضای مجازی و کمپین نخریدن خودرو گرم....

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 05:28:43
    پاسخ
    36 0

    اینکه یه خودرو سازی پول کامل رو از مردم بگیره و ماشین آشغال تحویل بده خیانت نیست؟ کم فروشی نیست؟

  • محمد
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 05:51:10
    پاسخ
    40 0

    كشته شدن سالانه ١٠٠ هزار نفر خيانته! هيونداي آي ٢٠، ١٢٠٠٠ دلار و پرشيا ١٢٠٠٠ دلار، اين خيانته!

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 05:53:35
    پاسخ
    44 0

    خیانت به کی ؟ خیانت به مافیای خودرو سازان ؟ خیانت به سرمایه داران؟

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 06:33:13
    پاسخ
    46 0

    ماشین صفر پژو پارس خریدم ولی از ترس جانم بعد از تنها سه ماه استفاده ان را فروختم . ترمز انها ایراد دارد مراقب باشید .

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 06:42:33
    پاسخ
    46 0

    من اتومبيل توليد داخل فعلا نميخرم و از اين بابت خائن هستم و به اين خيانت افتخار ميكنم، البته تا وقتي كه كيفيت خودروي داخلي اصلاح بشه و سود توليد كنندگان خودرو معقول و موجه. اگه اين اتفاق بيفته با افتخار خودروي داخلي ميخرم و با افتخار تمام پشت ميكنم به خودروهاي خارجي. يكم زحمت ميخواد فقط تا اين خيانت به تعهد تبديل بشه ولي افسوس كه خودروسازان عادت كردند به كسب از راه آسان و به خودشون زحمت نميدن. به اميد روزي كه از خواب غفلت بيدار بشن

  • فرهاد
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 07:22:00
    پاسخ
    48 0

    تعداد نظرات مثبت و منفی نشان دهنده همه چیز است. مردم چه دل پُری از خودرو داخلی دارند. واقعا لیاقت ما این است آقای نعمت زاده؟؟؟

  • مصطفی
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 07:25:20
    پاسخ
    49 1

    آقای وزیر برای شما متاسفم ، شما باید از مردم حمایت کنید و نه از بخشی حمایت کنی که سال های زیادی خودرو های بی کیفیت به مردم فروختن و هیچ رشدی نکردن تنها به فکر سود خودشون بودن و به فکر رشد صنعت خودرو سازی کشور نیستن ، پس چرا ما باید خودروی داخلی بخریم ، حمایت از کمپین نخریدن خودرو در حقیقت دفاع از مظلومه و تکلیف همه ی ماست . زنده باد کمپین نخریدن خودروهای داخلی

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 07:28:41
    پاسخ
    44 0

    بنظر من اگر هر 3کارخانه خودروساز را ببندند ودولت از پول نفت ماهیانه به کارمندان ان حقوق پرداخت کند باز هم نفعش برای ملت ایران بیشتر از وجودشان است .لطفا تعطیل کنید بساط خودرو سازی را مردم ایران از طلا گشتن پشیمان شده اند .

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 07:34:25
    پاسخ
    8 60

    من به عنوان يك فرد بي طرف فقط مي خواهم بگم اين روش آن نيست چراكه صنعت خودرو اگر با اين ترفند بخواهد درست شود درست نخواهد شد چراكه با نخريدن مردم كارخانه ها ورشكست مي شوند بي كاري زياد مي شود واز آن سو خودرو هاي خودرو سازان چيني وكره اي افزايش مي يابد

    • بی نام
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 12:45:02
      40 0

      اگه نتیجه تحریم این چیزی باشه که شما میگی باید خیلی مصمم تر از قبل از این حرکت دفاع کرد.

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 07:35:22
    پاسخ
    44 0

    جالبه. فروش همین خودرو با یک چهارم قیمت به کشورهای همسایه البته با کیفیتی به مراتب بهتر خیانت نیست، تحریم خریدش خیانته؟دوستان، ما ایرانیان از تولید داخلی حمایت میکنیم چون به کارآفرینی و اشتغال مردم مان کمک میکند اما اگر اهداف این کمپین محقق بشود حتی اگر به ورشکست شدن شرکت هایی چون سایپا و ایران خودرو بیانجامد ما مولد یک فرهنگ بزرگ خواهیم بود. فرهنگی که می گوید افزون طلبی و تحکم دولت علیه ملت نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت. اگر این کمپین به نتیجه برسد تاریخ ساز می شود و انگاه است که با هر فتنه انگیزی اقتصادی با شعور اجتماعی و اقتصادی بالاتر می توانیم بجنگیم. اگر طی سال های اخیر تورم و گرانی ما را به زانو درآورد این بود که ما خود با حمایت از چنین شرکت های جاه طلب و ظالمی همکاری میکردیم.

  • ali
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 07:41:54
    پاسخ
    51 1

    وزیر عزززززززیز جوانهای مردم رو کشتن با ماشینهای بی کیفیت خیانت نیست؟؟؟؟؟ نخریدن ماشین خیانت است لطفا بگید کجای دنیا به مردم خودشون اینطور ظلم می کنند؟

  • هموطن
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 07:49:04
    پاسخ
    54 1

    از اینکه کلمه خیانت رو اونم در مقابل خودروسازان چپاولگر بکار بردی جناب وزیر معذرت خواهی کن همین وتمام.

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 07:49:15
    پاسخ
    35 1

    گروه هاي فعال اقتصادي با شعار حمايت از توليد ملي با كيفيت براه افتادند. حمايت حمايت حمايت

  • صنعتگر غیرخودرو
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 07:49:23
    پاسخ
    47 1

    جناب وزیر محترم خودروسازان ایکاش بقیه صنعت کشور هم وزیری داشت تا از نابودی واضمحلال آن جلوگیری کند خوشا به حال صنعت انحصاری خودرو که چون تویی حامی دارند .فتوا هم صادرمیکنی بابا ایول

  • میثم
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 07:52:37
    پاسخ
    69 1

    اگه شما هم بدلبل نداشتن توان مالی مجبور بودی امثال این خودروهای آشغال بی کیفیت مثل پراید رو بخری و بعد خونواده و عزیزانت بخاطر این بی کیفیتی جونشو از دست میداند بازم همین حرف رو میزدی؟؟؟ معلومه شماییکه شکمت سیره و ماهی چندین میلیون حقوق از دولت میگیری و بهترین ماشین خارجی رو اونم با راننده سوار میشی باید اینکارو خیانت بدونی، چون بفکر پرکردن جیب خودتونین من اگه جای نماینگان مجلس بودم این آقای شکم سیر رو صد در صد استیضاح میکردم خبر توروخدا مرد باش و چاپ کن تاحالا چندبار نظر دادم و چاپ نکردی

  • حامد
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 08:12:30
    پاسخ
    111 2

    من ميخساتم برم ماشين بخرم اما بخاطر ياوه گويي هاي اين اقايان و حمايت از کمپين، ترجيح دادم دوچرخه بخرم تا ماشين هاي قراضه را

    • بی نام
      سه شنبه 10 شهریور 1394 - 09:11:13
      9 84

      شما فعلا همون دو چرختو سوار شو برات کافیه

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 08:14:40
    پاسخ
    101 1

    بله آقای نعمت زاده کمپین خودرو نخرید خیانت است ولی خودرو پراید ی که میشه 21 میلیون خیانت نیست

  • ابوذر
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 11:59:49
    پاسخ
    64 1

    ناموسا به خاطر حرف این آقا هم شده نخریم. آقای نعمت زاده به خاطر این توهینی که به ملت ایران کرده باید رسما از ملت عذرخواهی کند.

  • جواد
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 12:01:40
    پاسخ
    61 1

    برات متاسفم وزیرررررررررررررررررررررررررررررررر

  • میلاد
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 13:12:12
    پاسخ
    67 1

    بعد از 35 سال هنوز نتونستن خودرو درست حسابی تولید کنن این خیانت به منابع کشور نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • محمد
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 14:11:39
    پاسخ
    31 3

    پس مشکل وزیر صنعت ، نه خودروسازان

  • حسین
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 20:20:15
    پاسخ
    15 0

    وزیر صنعت میفرمایند هرکه خودروهای این دوخودروساز قاتل و خائن رو تحریم کنه «ضد انقلاب است » یعنی هرکی پراید نخره ضد انقلابه ؟ با اینحساب اکثر مسولین که ماشینهای لندکروز وبنز سوار میشوند شامل این قاعده خواهند بود یا فقط مردم عادی مجبورند هرکی پراید نخره عاقل است نه ضد انقلاب آقای وزیر

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 22:22:19
    پاسخ
    18 0

    وجدانا. اقایون وزرا .اگه خودروی ملی خوبه چرا تو سفر های کاریتون از تویوتا بی ام وی اونم از نوع ضد گلولش استفاده میکنید. چه اشکال داره با پراید سال برید سر کار؟؟؟؟؟؟

  • بی نام
    سه شنبه 10 شهریور 1394 - 23:19:43
    پاسخ
    18 0

    نامردم اگه دروغ بگم پژو پارس 20 هزار تا کارکرده صفحه کلاچ مشکل داره مصرف بالای 14 لیتر داخل شهر سواری بسیار خشک دنده سه تو حرکت از جا در میره ecuمشکل داره و سنسور میل سوپاپ عوض شده قفل مرکزی ایراد داره و کلا قیافه ماشین مال بیست سال پیشه و همون 405.

  • احمد
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 00:40:16
    پاسخ
    17 0

    اگر به گفته جناب وزیر یک خودروی 9000 دلاری تنها 2000 دلار ارزبری دارد. پس چرا در زمان شروع تحریمها، خودرو طی چند ماه بیش از 2.5 برابر شد، آنهم به بهانه گران شدن ارز و درحالی که طبق آمار رسمی دولت وقت تورم داخلی در آن زمان سی درصد بود. دیگه کافیه هرچقدر مردم مظلوم ایران را سرکیسه کردید.

  • خرید خودرو صفر ممنوع
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 01:31:30
    پاسخ
    25 0

    پراید ک سهله پارس رو هم 8میلیون بدن نمیخرم..مردم غیور کشورم ماشین داخلی و چینی نخرین تا ورشکست شن..خیانت فروش قوطی حلبی ب قیمت خون مردمه

  • محمد
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 03:01:10
    پاسخ
    31 0

    من واقعا متعجبا که چگونه یک شرکت بزرگ مثل هیوندای با توجّه به گرنتر بودن قیمت کارگر گرانتر بودن انرژی مالیات سرسامآور یک خودرو مثل سنتا را به پول ایران به قیمت ۴۰ ملیون تومان میفرشه در ایران به خاطره گمرک و غیر قیمت بالاست منظور بنده قیمت این خودرو در تمام دنیا می‌باشد به جز ایران و ضرری هم نمی‌کنه ولی‌ یک خودرو مثل پراید که قیمت تمام شده‌اش ۴میلینو ۳۰۰ هزار تومن هست رو به ۲۱ ملیون تومن به فروش میرسونه و ضرر می‌کنه واقعا جای بسی‌ افسوس و ئاا امیدی هست که مسئولان بی‌ لیاقت فقط به فکر پر کردن جیب خود و اطرافیانشان هستند و برای این کار دست به همه کار میزنند ضد انقلاب بودن چه ربطی‌ به نخریدن خودروی بی‌ کیفت شما دارد ؟؟؟هر کس حساب جیب خود را دارد و منتظر دستور شخص شخیص شما نیست که خودرو بخرد

  • مسعود
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 08:47:27
    پاسخ
    33 0

    وقتی بیشترین سهام خودرو ساز ها در دست همین اقایون باشه معلومه از نخریدن خودرو ناراحت میشن

  • بی نام
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 14:15:32
    پاسخ
    5 0

    جناب آقای نعمت زاده: مردانه پاسخ بده. من خائن هستم یا خودرو ساز... بنده بهمن 93 خودرو تیبا دو خردیدم با چندین مشکل فنی و فروش درب عقب خورده و صافکاری شده بود که بعد از تحویل فهمیدم. رفتم نمایندگی گفتم این درب رنگ شده است .گفتند تیبا دیگه... خودرو سازی که خود خودروی تولید خود را قبول ندارد . خودروی تصادفی تحویل من میدهد . من بخرم... اسمش را شما هرچی دوست داری بذار... از قدیم در مورد سزای گرانفروش و کم فروش چه گفتن. امیدوارم وزیر پاسخ داشته باشد.

  • امین
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 14:34:13
    پاسخ
    0 7

    من خودم هم مخالف سرسخت خودروهای مزخرف و گران قیمت تولید داخل هستم ولی خواهشا قبل از مثبت یا منفی دادن میخوام ازتون بپرسم که کدوم صنعت یا محصول توی ایران منصفانه تولید و قیمت گذاری میشه و به دست مصرف کننده میرسه ؟ و یا حتی توی تولیدش ذره ای به فکر مشتری یا مصرف کننده یا بقیه مردم عادی هستند ؟ اگر امروز کمپین نخریدن خودرو راه افتاده شک نکنید که یک گروه که منافعی توی این کار دارن پشت ماجرا هستن وگرنه با وضعیتی که امروزه داریم همه ی روزهای سال رو باید کمپین های نخریدن و تحریم چیزای مختلف رو اعلام کنیم و هیچ چیز نخریم و استفاده نکنیم. درکل اگه سیاست این چیزی که من و شما میبینیم بود که دیگه بهش نمیشد گفت سیاست...

  • دلسوز
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 15:00:33
    پاسخ
    6 0

    سلام من کلا با نظر وزیر محترم مخالفم خیانت را کسی میکند که در حق مردم مملکتش اجحاف میکند چرا خیانت؟خیانت زمانیست که کیفیت خودرو پایین باشد قیمتش بالا باشد،خیانت زمانیست که بنزین گران شود خودرو هم گران شود،خیانت زمانیست که خط تولید خودرو قطع گردد و به عکس قیمت خودرو افزایش یابد،خیانت زمانیست که گارانتی خودروها فقط پرداخت فاکتور سایر به نمایندگیهاست،خیانت زمانیست که کامپیوتر پراید را روی 206 میذارن،خیانت زمانیست که سوار خودروی داخلی میشی اجناسش بوی ضایعات میده و درب موتور رو باز میکنی کثیفکاری تولید کننده رو فریاد میزنه،خیانت زمانیست که یک نفر یک ملت رو به خیانت متهم میکنه آقای وزیر بهتره که با مردم برای مردم و در کنار مردم باشید،اینجا همه خودی هستند این تهمتها به مردم آبرو دار ما نمیچسبه

  • حمید
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 15:50:07
    پاسخ
    7 0

    جناب مستطاب وزیر صنعت معدن وتجارت افاضات فرمودند که هرکس خودروی داخلی نخرد ضد انقلاب است ، این وجود پر برکت علاوه براین که الان دوسالی است وزیر صنعت کشورند چند سالی هم قبلتر بر مسند وزارت جلوس فرموده بودند ، جناب وزیر از نظر شما کسی که پراید نخرد ضدانقلاب است ، اما از نظر ایرانیان کسی که این خودرو را به پنج تا شش برابر قیمت واقعی اش بیست واندی سال به ملت تحمیل کرده و خسارت جانی ومالی ومادی ومعنوی غیر قابل احصایی را به بار اورده ضدانقلاب که چه عرض کنم اساسا انسان نیست وزیر محترم صنعت چرا جان ایرانیان اینقدر بی ارزش و بی مقدار شده است برای شما و سایر دولتمردانتان ؟ تا به حال یکبار با خود اندیشیده و محاسبه کرده اید که فقط پراید و پژوهای داخلی چه خسارتی به جان ایرانیان زده وچه خانواده های را د

  • ehsan
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 16:28:27
    پاسخ
    7 0

    فكر كنم اقاي وزير هنوز معني خائن را نميدونه و نميدونه كيا خائنند

  • بینام
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 16:48:15
    پاسخ
    7 0

    خیانت اونی میکنه که با رای ما رفته شده وزیر بعد میاد به خود ما میگه خائنین. اونیکه پراید تولید میکنه که مردم باهاش جونشونو از دست میدن خائنه. اونیکه گمرکو یه جوری میکنه که از اونطرف همه آرزوی خریدن ماشین خوب به دلشون میمونه خائنه نه ما. ایشالا که هیچکس هیچیکدوم از ماشیناتونو نخره . ما با اون قطریه و اون اماراتیه نمیدونم چه فرقی داریم که اونا ماشینای روز سوار میشن ما نمیتونیم. آقا نتونستین ماشین خوب تولید کنین مثل کره جنوبی، عیب نداره، برین رو یه چیز دیگه سرمایه گذاری کنین دست از سر مردم بردارین . سوء مدیریتتونو ادامه ندین کشور مال ما هم هست

  • صمد
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 19:08:54
    پاسخ
    6 0

    به نظر من این یه رفراندوم نه هست به خودرو سازها آفرین و هزاران آفرین به همت والای مردم ایران زمین.

  • بی نام
    چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 23:00:15
    پاسخ
    7 0

    من نمی دونم چطور ماشینی که توسط کارگر با حقوق ماهی 300 دلار تولید میشه از نمونه ی فرانسویش بگذریم از تفاوت کیفیت که توسط کارگر با حقوق ماهی 2000 دلار تولید میشه گرون تر در میاد؟ حالا بقیه ی موارد بماند امیدوارم مردم ایران پشت همو تو این قضیه خالی نکنن که این خیانت اصلیه. لطفا منتشر کنین

  • مهدی
    پنجشنبه 12 شهریور 1394 - 01:11:57
    پاسخ
    5 0

    چرا من نباید سوار جگوار بشم امسال تقریبا دو میلیون هزینه پرایدم کردم ترسمم داره میگیره از الان باز زمستون بیاد دوباره ضد یخ بریزم تمام رادیاتورش سوراخ سوراخ بشه خنده داره واقعا

  • شوخی باخودروسازان
    پنجشنبه 12 شهریور 1394 - 02:30:26
    پاسخ
    5 0

    سؤال ما مردم از خودروسازان: چرا قیمت خودروهای شما گران است؟ جواب خودروسازان به ما مردم: شما بروید قیمت بگیرید ببینید خودروهای ما گرانتر است یا مال خارجی ها. چرا ما باید خودمان را دست کم بگیریم؟ مگر ما چی از آنها کم داریم؟ هدف سواری است یا قرتی بازی؟ شما نگاهی به اصالت خودروهای ما بیندازید. ده سال، بیست سال، سی سال بگذرد همانطور هستند که هستند. خارجی ها هر سال شکل و شمایل و لوازم خودروهایشان را مجبورند تغییر بدهند چون می دانند یک چیزی کم است یا یک چیزی درست نیست اما ما نیازی به این کار نداریم چون اصالت داریم چون از اول درست طراحی می کنیم. ما نیازی به دلربایی های دروغین نداریم. ما یک طراحی را انجام می دهیم و آن را برای دهه ها و شاید قرن ها ادامه می دهیم

  • شوخی باجناب وزیر
    جمعه 13 شهریور 1394 - 00:58:50
    پاسخ
    2 7

    جناب وزیراز کی شما فقیه ومرجع تقلیدشده اید که ملاک ضدانقلاب بودن را تعیین می فرمایید؟؟؟ مامردم غیور ایران همه پشتیبان رهبرعزیزمان وانقلابمان هستیم.خاین آن کسی هست که مردم را به روز سیاه می نشاند،نمونه اش همین صنعت خودروسازی که چه عرض کنم فرغون سازی هست که ماشین دهه ی شصت را باقیمت ظالمانه به مردمی که توان خریدشان کم هست یعنی اکثریت جامعه ،باقیمت های بس ترسناک قالب میکندوجالب تر آنکه این خودروها کیفیت خودروهای آن دهه ها راندارندوروزبه روز بدترمیشود.برادرکمی به خودبیا.ازشما خواهشی هم دارم مبنی براینکه با خودروی وطنی مثل پرایدچندروزی به اتفاق خانواده ی محترم عازم سفربه یکی ازمناطق ایران عزیزمان شوید.قول میدم بهتون خیلی خوش بگذره

  • ستار
    شنبه 14 شهریور 1394 - 11:02:57
    پاسخ
    7 0

    من که نمیخرم............

    • بی نام
      جمعه 20 شهریور 1394 - 17:37:29
      2 0

      به نظر منم ماشین ها از نظر کیفیت پایین و از نظر قیمت خیلی بالا هستن پس خریدن اون مقرون به صرفه نیست مگر اینکه رییسان ایرانخودرو با عقلانیت قیمت اصلی خودرو را از مردم بگیرن تا خریداری بشه

  • رامین
    سه شنبه 17 شهریور 1394 - 07:59:02
    پاسخ
    3 0

    ترفند جدید خودروسازها اینه که بگن کمپین کار واردکنندگان است در حالی که تحریم خودرو صفر است چه آشغال چینی و ایرانی چه ماشینهای خوب کره ای و ژاپنی و آلمانی اما سه برابر گران شده. یا علی

  • بی نام
    دوشنبه 7 فروردین 1396 - 12:35:33
    پاسخ
    0 0

    فکر می کنم ایران به تجارت جهانی وصل شود زیان می کند چون نمی تواند حق گمرگ بگیرد و رقابت کند همان بهتر که ما را قبول نکند ایران خودرو نامی اشنا در خیانت به مردم در مقابل برندهای هیوندا و تیوتا و .... دولت باید حق گمرگ بگیرید تا ایران خودرو دو سه سال نیز به کار خود ادامه دهد

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x