دوشنبه 27 آذر 1396
شنبه 17 بهمن 1394 - 09:52:51 چاپ

لغو مصوبه تاثیر ۲۵ درصدی معدل در کنکور و نفس راحت کنکوری ها/ تکلیف آزمون سراسری سال ۹۵ چیست؟

جامعه > آموزش - سخنگوی سازمان سنجش از تشکیل جلسه برای بررسی رای دیوان عدالت اداری در لغو تاثیر 25 درصدی معدل در کنکور خبر داد.

زهرا مهاجری: در راستای لایحه سنجش و پذیرش دانشجو، یکی از ضوابط تعیین شده تاثیر 25 درصدی سابقه تحصیلی در کنکور بود که این ضابطه در کنکور 93 و 94 هم ادامه پیدا کرد. این اتفاق که در راستای حذف تدریجی کنکور افتاده اعتراضات زیادی را در پی داشت.

صدای این اعتراضات هر بار چند ماه قبل از کنکور و چند ماه بعد از کنکور بلند می شد و کنکوری های بخت برگشته وقتی می دیدند فایده ای ندارد، سرنوشتشان را می پذیرفتند و آرام می گرفتند. اما به یکباره با پیگیری قانونی یک فرد، این تصمیم قطعی لغو می شود و تاثیر 25 درصدی سابقه تحصیلی در کنکور با رای دیوان عدالت اداری باطل می شود.

خبری که کمیته سنجش و پذیرش دانشجو را شوکه و کنکوری ها را خوشحال و امیدوار می کند این است: هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بند دوم مصوبه شورای سنجش مبنی بر تاثیر ۲۵ درصدی معدل سال سوم متوسطه در کنکور برای داوطلبانی که طی سال‌های ۸۴تا ۹۲دیپلم گرفته‌اند را مغایر قانون دانست وابطال کرد.

گویا فرد شاکی «فاطمه کریمی» نام دارد که آذر ماه سال 92 دادخواستش را ثبت کرده و در دادخواستش آورده که: « بر اساس ماده ۲ و ماده ۱۰ قانون سنجش و پذیرش دانشجو، می باید از سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ شورایی تحت عنوان شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل شود و مورد میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری تصمیم گیری کند. همچنین طبق ماده ۱۱ این قانون مقرر شد تا قبل از تاریخ اجرای این قانون، یعنی قبل از شروع سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ شیوه برگزاری کنکور همچنان بر اساس قانون مصوب مجلس به تاریخ نهم آبان ماه سال ۸۶ باشد و بعد از آن این قانون لغو و قانون جدید اجرا شود. از آن جایی که کنکور ۱۳۹۳ نیز در سال تحصیلی جاری (۱۳۹۳-۱۳۹۲) برگزار می‌شود باید بر اساس آخرین کارگروه ماده ۴ قانون مصوب سال ۱۳۸۶، سوابق تحصیلی در کنکور سراسری به صورت تاثیر مثبت اعمال شود.»

در ادامه دادخواست آمده که وزارت علوم و سازمان سنجش از ماده 10 و 11 قانون سنجش و پذیرش تخطی کرده اند و دلایل تخطی هم آمده است.

در نهایت دیوان عدالت اداری با بررسی هایی که انجام داده این مصوبه را باطل کرده و فعلا قانون تاثیر 25 درصدی سال سوم در کنکور، کان لم یکن تلقی می شود.

اعتراض دانش آموزان به چیست؟

دانش آموزان دوره متوسطه که به کنکور نزدیک می شدند، همیشه به سه موضوع در مورد تصویب این قانون اعتراض داشتند.
عده ای که از کنکوری های سال های پیش هستند می گویند که آن زمان نمی دانستند قرار است معدل تاثیر داشته باشد و سرمایه گذاری چندانی روی امتحانات پایان ترم نداشته اند. اما الان به یکباره با این قانون مواجه شده اند و الان نمی دانند چه کنند.

دومین بحث، مربوط به استاندارد نبودن امتحانات نهایی است. بعضی از بچه ها معتقدند که برخی امتحان ها در شرایط استانداردی برگزار نمی شود و مراقبت های لازم صورت نمی گیرد. در حوزه های مختلف امتحانی این شرایط با یکدیگر متفاوت است و مثل کنکور نیست که به صورت یکپارچه و یک شکل انجام شود.

خیلی از داوطلب ها مسئله تقلب و راحتگیری مراقب ها را مطرح می کنند و می گویند خودشان شاهد تقلب بوده اند و این حق بقیه را تضییع می کند.

البته مسئله لو رفتن سوالات هم گاهی مطرح است که به قضیه تقلب دامن می زند.

سومین محوری که معترضان مطرح می کردند، بحث تصحیح امتحانات است. از انجایی که امتحانات تشریحی هستند و توصیفی، امکان اشتباه در تصحیح بسیار زیاد است. سختگیر یا آسانگیر بودن مصحح ها، خسته بودن و سرحال بودنشان و حتی شرایط روحیشان بر روی تصحیح برگه تاثیر می گذارد و باعث می شود شرایط یکسانی رقم نخورد.

البته اعضای کمیته سنجش و پذیرش دانشجو به هر کدام از این موارد پاسخ دادند و معتقد بودند هم امتحانات به طور استاندارد طراحی شده و هم برای حذف تدریجی کنکور، چاره ای جز این روش نیست. البته به این که دیکته نوشته شده غلط دارد هم معترف بودند و امید داشتند در سال های آینده اوضاع به مرور بهتر و بهتر شود.

سازمان سنجش هم که خودش را مجری قانون می داند موظف شد که مصوبه را اجرا کند. توکلی، سخنگوی سازمان سنجش در همین رابطه به خبرآنلاین گفت: بر اساس قانون حذف کنکور، کمیته ای تشکیل شد و قرار بر این شد که کارهای تخصصی روی آن انجام شود تا ببینیم چگونه برنامه ریزی کنیم که به قانون حذف نزدیک بشویم. کمیته به این نتیجه رسید که سوابق تحصیلی داوطلبان تجربی، ریاضی، انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خودشان را از سال 84 تا 93 اخذ کرده اند، و امتحاناتشان کشوری برگزار می شود، در کنکور تاثیر 25 درصدی داشته باشد.

او ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی اولیه، ابتدا این تاثیر، تاثیر مثبت بود یعنی چنانچه نمره باعث بهتر شدن نتیجه کنکور می شد، این 25 درصد اعمال می شد و اگر تغییر ایجاد نمی کرد و یا پایین می آورد، اعمال نمی شد.

بر اساس مصوبه سومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو که اعضایی مثل وزیر آوزش و پرورش، وزیر علوم، وزیر بهداشت، رییس دانشگاه آزاد، نماینده مجلس عضو کمیسیون آموزش، رییس سازمان سنجش دارد و در مورخ 23 مهرماه 92 برگزار شد، بنا بر این شد که کلیه دیپلم های نظام جدید متوسطه ریاضی، تجربی و انسانی که دیپلم نظام جدید را بین سال های 84 تا 93 اخذ کرده اند و امتحان سال سومشان به صورت سراسری باشد، مشمول سوابق با تاثیر قطعی 25 درصد بشوند.

سازمان سنجش: هنوز تصمیمی گرفته نشده

خبر ابطال تاثیر 25 درصدی معدل سال سوم در کنکور آن قدر ناگهانی بود که هنوز مسئولین کمیته سنجش و پذیرش دانشجو برای آن تصمیمی نگرفته اند.

توکلی، سخنگوی سازمان سنجش دراین باره به خبرآنلاین می گوید: به هر حال کمیته سنجش و پذیرش که مسئولیت این کار را به عهده دارد این قانون را دنبال کرده و به سازمان سنجش اعلام کرده که آن را اجرا کند.

او ادامه می دهد: ما هم مجری مصوبات قانونی هستیم و هر تصمیمی که گرفته بشود، ناچاریم آن را اجرا کنیم.

توکلی از تشکیل جلسه ای برای بررسی این مسئله خبر می دهد و می گوید: احتمالا امروز بررسی ها شروع شود و دکتر خدایی به عنوان دبیر و سخنگوی شورا احتمالا مطالبی را مطرح خواهند کرد.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش این قانون تصویب شده و لغو اجرای آن نیازمند بررسی و راهکارهای قانونی است.

این که سرنوشت کنکوری های سال 95 به بعد چه می شود هنوز معلوم نیست و البته احتمالا اعتراض کنکوری های سال 93 و 94 که از تاثیر مستقیم معدل ضربه خورده اند هم بلند شود که اگر قرار بود این قانون لغو و مصوبه باطل شود، چرا با سرنوشت آن ها بازی شد؟

47304

کلید واژه‌ها : حذف کنکور - کنکور -
228 دیدگاه
  • پشت کنکوری بدبخت
    شنبه 17 بهمن 1394 - 10:02:06
    پاسخ
    146 323

    اگر لغو کنن باید کنکور ما هم درست کنن. حالا که ما قبول نشدیم بخاطر معدل بدمون اینجوری کردن؟ حق ندارن

    • علی
      شنبه 17 بهمن 1394 - 11:53:59
      432 43

      یعنی شما میگید اگر اشتباهی رخ داد وعده ای ضرر دیدند باید آن اشتباه ادامه پیدا کند تا همه ضرر بببنید وشما عدالت را درضرر همگانی می بینید؟با این طرز تفکر میخوایم از کشور های غربی برنیم جولو؟

    • سعيد
      شنبه 17 بهمن 1394 - 13:01:23
      215 11

      خب شايد امسالم قبول نشي بخاطر همون معدل پس بهتره برات كه بردارن

    • ناشناس
      شنبه 17 بهمن 1394 - 15:11:12
      96 21

      اوه اوه بچه زرنگه پشت کنکور مونده

    • حبیبا
      شنبه 17 بهمن 1394 - 16:23:48
      112 6

      من ک چشمم آب نمیخوره، خواهش میکنم هر چه زودتر تکلیف ما رو مشخص کنید اولش ک گفتید ترمیم معدل الان میگید کلا لغو مردم از بس استرس کشیدم واسه کنکور و حاشیه هاش خبرو خوندم از خوشحالی اشکم دراومد ولی الان باز استرس دارم چون میدونم صبح پا میشم میبینم دوباره این هم لغو شده و الکی این همه دلخوش شد هر تصمیمی که میخواید بگیرید هر چه زودتر اعلام کنید

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 20:48:50
      16 53

      برو بابا

    • فاطمه
      شنبه 17 بهمن 1394 - 21:11:24
      125 14

      عزیزم منم پشت کنکورم. تکلیف امسال چیه؟ امسالم تاثیر باشه یعنی بازم بدبختیم. حداقل لغو شه به کنکور امسالمون امید هست.به نفع خودمونم هست.

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 22:42:44
      113 20

      خداوکیلی ایول داری خانم کریمی. بزن دس قشنگرو

    • تتت
      یکشنبه 18 بهمن 1394 - 15:37:24
      71 15

      خوب شد لغو كردن به نفعه همه هست چه خوب كه يبار به فكر همه شادن ايول

    • امیر
      یکشنبه 18 بهمن 1394 - 23:49:12
      19 52

      ببخشیدا.تا اونجا که من میدونم معدل بیشتر تاثیر مثبت داشت تا منفی.در ضمن نهایتا 6 درصد اختلاف بدلیل شرط معدل چی میکرد؟قراره با 6 درصد معجزه بشه و شما مجاز شین؟؟؟

  • نیما
    شنبه 17 بهمن 1394 - 10:21:17
    پاسخ
    292 41

    واقعا دست مریزاد به خانم فاطمه کریمی ، تو این سیستم تونستن بالاخره حذفش کنن ، آفرین به پشتکارت

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 19:45:39
      49 137

      خانم كريمي معدلت چند بوده؟ يازده يا دوازده؟

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 20:08:00
      94 11

      هر چی باشه این سیستم یک نوع تبعیض بود،چون اوراق امتحان نهایی را افراد مختلف صحیح می کنند و سلایق فرق میکنه ولی کنکور را دستگاه و بدون اعمال سلیقه صحیح میکنه و همه در یک ازمون و با یک تصحیح کننده سنجیده می شوند

    • بی نام
      دوشنبه 19 بهمن 1394 - 03:04:49
      30 6

      دیوان عدالت اداری لطغا تاثیر معدل در کنکور ارشد را هم بردارد که بساط کنکور ارشد هم دست کمی از سراسری ندارد...

    • بی نام
      شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 18:40:56
      14 2

      لایک

    • آآ
      چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 11:01:25
      3 17

      دیسلایک

  • مریم
    شنبه 17 بهمن 1394 - 10:29:18
    پاسخ
    217 15

    برای 95 لغو کنید دیگه چه گیری افتادیم از اول هم قانون مسخره ای بود چهل سال مردم دارن کنکور میدن چی شد با همین کنکور ملت دکتر و مهندس و وکیل و.....شدن فقط کنکور استرس داره امتحان نهایی که بدتره کنکور دست کم یک روزه نهایی چی . هر کاری میکنین زودتر بگین به نظرم باید لغو شه اخه شاید کسی 88 دیپپلم گرفته اون موقع از این قانون ها نبود محض رضای خدا کمی برنامه داشته باشید کم استرس کنکور هست این مسخره بازی ها هم اضافه شده یک بار میگید تاثیر مستقیم هست یک بار مثبت یک بار میگید امتحان نهایی دوباره میگیریم اسم هم درست میکنین ترمیم معدل اگه طرح بدی هست جمعش کنید بره دیگه .اخه چه طور می تونین امتحان تشریحی بگیرین وقتی هر معلمی یک جور تصحیح میکنه خدایا پناه بر تو

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 10:31:18
    پاسخ
    84 106

    ما پارسال سوم بوديم و مدرسه قصد داشت با ما تستي كار كنه ولي زماني كه تاثير عميق معدل روي نتيجه كنكور ٩٣ ديديم مدرسه و معلما و كادر تصميم گرفتيم كه در سال سوم خودمون رو به سمت كسب معدل ببريم و برنامه هاي تستي رو لغو كنيم كه اين كارو كرديم و تلاش مضاعفي رو براي كسب معدل بالا انجام داديم برسي چندين و چندباره كتاب و حتي خواندن مطالب پيچيده و دشوار اثباتي كه صرفا در امتحان تشريحي كاربرد دارند يا اينكه براي هر درس ٤٠ دوره نهايي خل كرديم تا با كليد ها آشنايي كامل داشته باشيم و هيچ مصححي نتونه ايراد بگيره و توانستيم معدل بالا كسب كنيم و هميشه خوشحال بوديم كه به خاطر پيروي از اين قانون نكته اي مثبت داريم حالا مدارسي كه سال قبل سوم را تستي كار كردند تا ديروز متضرر بودند و امروز به نفعشان شد واقعا چرا؟

    • مجید
      شنبه 17 بهمن 1394 - 10:56:13
      93 54

      این جملات فصیح و بلیغ شما در حد دانش آموز دبیرستانی نمیتونه باشه ؟

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 11:35:29
      62 23

      دوست عزيز مجيد باور كنيد كه من پارسال سوم بودم امسال پيش و اين جملات از خودم هست حالا فصاحت و بلاغتش رو ديگه نمي دونم

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 15:06:07
      41 7

      کي تستی کار کرده اخه عزيز.همه مدارس مثل شمان دسگه.

    • سهیل
      شنبه 17 بهمن 1394 - 15:16:25
      47 13

      دوست عزیز اولا هر قانونی رو وقتی تصویب میکنن یه عده ضرر میکنن ولی مصلحت همه در نظر گرفته میشه دوما حالا که شما سوم رو عالی کار کردین خب بهتر 30 درصد کنکورتون تضمین هست . درکل حذف تاثیر معدل عادلانه تره برا همه

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 18:43:51
      33 70

      واقعا حق با شماست...الان کی پاسخگوی وقت و انرژی تلف شده ی ماست که روی امتحانات نهایی رفت؟سالی که میتونستیم به جای خوندن تشریحی تست بزنیم

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 18:51:43
      27 90

      درسته,نباید لغو کنن

    • مشاور تحصیلی
      شنبه 17 بهمن 1394 - 19:26:17
      52 10

      عزیزم چرا حرص می خوری تستی تشریحی نداره مهم اینه که با شما مفاهیم کتاب درسی رو کار کردن و 40 دوره نهایی حل کردی مسلط شدی بله قضیه تستی خوندن مال کنکور 86 به قبل بود که یسری فرمول ها و روش هایی بود که راحت میشد تستا رو زد الان که سوالا رو نگاه کنی می بینی هیچ راهی نداری جز اینکه مفاهیم کامل بلد باشی که شما هم باهات خوب کار کردن به جرئت میگم امکان این که با چندتا فرمول و روش تستی بتونی درصدای بالا بیاری صفر هست چون سبک کنکور طوری شده که فقط با تسلط عمیق روی مفاهیم میشه به نتیجه رسید نه تستی خوندن؟ البته من از شاگردام زیاد پرسیدم تستی خوندن یعنی چی اغلب هیچ توضیحی نداشتن یه اصطلاحه الان این حرف تو دهن بچه ها و البته موسسه های سودجو

    • بی نام
      یکشنبه 18 بهمن 1394 - 18:21:41
      18 60

      ﮐﺎﻣﻼ ﺑﺎ ﻧﻈﺮ ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺍﻓﻘﻢ . ﺑﻪ ﻣﺎ ﮐﻪ ﮐﻠﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺧﻮﻧﺪﯾﻢ ﻇﻠﻢ ﻣﯿﺸﻪ

  • کنکوری
    شنبه 17 بهمن 1394 - 10:33:48
    پاسخ
    69 130

    از دیوان عدالت شکایت دارم کجا باید برم؟

    • nam
      شنبه 17 بهمن 1394 - 10:57:01
      178 38

      چون تو از اون دسته دانش اموزایی هستی که با تقلب تونستی معدلت رو بکشی بالا ولی من اون موقع تصادف کردم همه امتحانا رو افتادم و چوب اتفاقی رو دارم میخورم که خودم هیچ تقصیری رو نداشتم و با اون تاثیر معدل مسخره 2ساله دارم کنکور میدم و به خاطر اون معدلم نمیتونم قبول بشم...خدا به خانم کریمی عزت بده .

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 11:08:26
      61 70

      آقايي كه تصادف كردي ممكن بود روز كنكور تصادف مي كردي من قبول دارم بايد يه جاي جبران معدل باشه ولي اينكه قانون كنن و ما بريم تشريحي بخونيم سومو بعد بگن باطله هم ظلمه

    • مریم
      شنبه 17 بهمن 1394 - 11:11:26
      78 13

      نه این دوست عزیزمون تقلب کرده نه nam اشتباه میکنه ولی خب اگه کسی درس خوانده نباید ناراحت باشه دست کم خیالش از سال سوم در کنکور راحت هست اشکال از سازمان سنجش هست از اول هم معلوم بود این طرح اشکال داره نباید اجرایی میشد

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 11:20:48
      34 19

      تو از کجا می دونی من تقلب کردم؟ فقط می خوام تکلیفمو بدونم برای سال دیگه. هرروز یه تصمیم نمی شه که.

    • بی نام
      دوشنبه 19 بهمن 1394 - 17:33:02
      24 7

      بابا به شاگرد زرنگا که ظلم نشد دارید خودتونو عذاب میدید

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 10:39:42
    پاسخ
    51 98

    این همه استرس وزحمتی که پارسال کشیدن چی میشه با سطح امتحانی که بعضی هاشون در حد کنکور بود حالا که ما معدل خوب اوردیم باید حذف بشه ؟جواب زحمات ما پس چی میشه؟

    • konkor taj
      شنبه 17 بهمن 1394 - 14:22:40
      25 32

      چ قدر حرف میزنی تووو... با حرفه من و شما اونا نظرشون عوض میشه ایا؟؟؟

    • نارنیا
      شنبه 17 بهمن 1394 - 18:48:33
      20 8

      واقعا بعضی ها شون در سطح کنکور بود؟ وای نگین تورو خدا من هنوز نهایی ندادم

    • مهدی
      پنجشنبه 22 بهمن 1394 - 17:03:36
      20 5

      کجاش در حد کنکور بود؟

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 10:46:09
    پاسخ
    66 108

    من معدلم كتبيم تاكيد مي كنم كتبيم يعني هموني كه نهايي ومدرسه دخالت نداره شده ١٩/٩٠ حالا با اين راي خيلي از رقيب هاي من كه سومي رو كه طبق قانون بايد رو نهايي تمركز مي كردند و نشستند تست زدند و نهاييشان را خراب كردند و من تا امروز در آن ٢٥ درصد نسبت بهشان برتري داشتم يكشبه و با اين تصميم نه تنها برتري خود را از دست دادم بلكه متضرر هم شدم كه چرا سال سوم نشستم و اينهمه تشريحي و اثباتي اي كه هيچ فايده اي در تست نداشت رو خوندم و به جاي آنكه اجر زحماتم را در مطالعه تشريحي دوروسي مثل هندسه و ديني بگيرم ناگهان مي گويند باطل است و برويد من همقبول دارم كه قانون تاثير ايراداتي داشت اما چون تاثير آن را ديدم جوري خواندم كه هيچ مصحح خسته و بي سوادي هم تنواند ايراد بگيرد حالا حق من كجاست؟

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 10:53:43
    پاسخ
    72 20

    عجب فقط میخواستید با سرنوشت ما بازی کنید؟ جواب یه عمر و آینده ما که خراب شد را کی باید بده؟؟؟

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 11:30:45
    پاسخ
    60 14

    خیلی خوبه برای کسایی که معدلشون رو خراب کردن.ولی بدشد برای اونایی که خوب دادن.حداقل دیگه همه دریه سطح کنکور میدن

  • امیر
    شنبه 17 بهمن 1394 - 11:44:36
    پاسخ
    80 9

    خلاف قوانین عمل کردین باید لغو بشه این قانون مزخرف من خودم هزار مورد دیدم ک حتی خود مراقب تقلب میرسوند

    • سجاد
      شنبه 17 بهمن 1394 - 14:07:08
      56 6

      دقیقا یه مراقب داشتیم خیلی باحال بود، میومد پیش من و یکی از هم کلاسیام جواب سوالو میخوند و میرفت به یکی دیگه میگفت

  • رضا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 11:46:34
    پاسخ
    65 8

    در کل دوستانی که معدل های خوب دارن تاثیر مثبتش رو خواهند دید.امتحان نهایی در سراسر کشور به یک سطح برگزار نمیشه.تاثیر قطعی یا مستقیم یک ظلم آشکار در حق دانش آموزان بود.

  • فرهاد
    شنبه 17 بهمن 1394 - 11:47:45
    پاسخ
    69 11

    درودبر فاطمه کریمی و دیوان عدالت اداری کسایی که معدلتون بالاس بفرمایید این گوی و این میدان الان کنکور بدین ببینم چن مرده حلاجین شما که 20شدی قاعدتا پایت خوبه و نباید نگران تاثیر معدل باشی چون بلدی درسا بعدشم لازمه کنکور خوب بلد بودن تشریحی خوبه وختی تشریحیت خوب باشه دیگ مفاهیم میفهمی یکم تست بزنی تمومه پس الکی بهونه نیار کنکوری ک امکان تقلب توش تقریبا صفر برعکس نهایی که پر از تقلبه

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 11:48:11
    پاسخ
    40 7

    خدا رو شکر

  • محمد
    شنبه 17 بهمن 1394 - 11:53:20
    پاسخ
    55 3

    یعنی استرسی که من برای تاثیر معدلم برای کنکور داشتم امسال واسه خود کنکور نداشتم.خدایا تو به بنده های گناهکارت چندبار فرصت میدی حالا ما که گناهی نکردیم اینا به ما فرصت نمیدن

    • بی نام
      یکشنبه 18 بهمن 1394 - 04:22:59
      13 2

      واقعا باهات موافقم منم دقیقا همینطور بودم

  • علی
    شنبه 17 بهمن 1394 - 11:58:26
    پاسخ
    43 10

    چند سال پیش رحمانی نامی که معدلش 13بود کنکور خواند وتک رقمی شد با این قانون مسخره آیا چنین چیزی الان ممکنه؟ قبلا دانش آموزان تنها درسال آخر فشار درسی را حس میکردن اما با این قوانین خنده دار دانش آموز از اول دبستان باید به فکر کنکور ودانشگاه باشدباتوجه به اینکه میخواهند درهمه پایه ها نهایی برگزار کنند

    • امید
      شنبه 17 بهمن 1394 - 22:43:28
      37 4

      کنکود راه جبران داشت و این بود که شخص بارها میتونست کنکور امتحان بده.ولی من من بدبخت که روز اول امتحانات نهایی تصادف کردم و با صورت خونی رفتم سر جلسه و اخرش سر جلسه بیهوش شدم. روزای بعدش هم با سر پانسمان شده میرفتم و با اونکه دانش اموز نخبه ای بودم ولی معدلم شد پونزده.من نمیگم این اتفاق برای کنکور برای کسی نمی افته ولی میتونه بخونه و سال بعدش قبولشه ....یا ایها الناس من چطور این مصیبتو جبران کنم؟؟؟؟؟؟؟؟فاطمه کریمی بقران مجید از همه ی مردا مردتری .... .قانون مزخرف حذف کنکور باید باطل بشه و گرنه به ولای علی مرتضی میرم جلوی مجلس خودمو آتیش میزنم. یه عده به اصطلاح کارشناس مجلس با این قانون مزخرفشون آینده من رو نابود کردن می فهمید آینده من رو ....آینده ای که راه جبرانی واسش نذاشتن

  • منا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 12:10:22
    پاسخ
    33 8

    من با حذف تاثير معدل موافقم. تا وقتي يه سيستم جامع درست براي برگزاري آزمون نهايي و همچنين تصحيح اوراق امتحاني نباشه آش همين آش و كاسه هم همين كاسه اس. معلومه كه نبايد معدل رو تاثير داد چون نمرات معدل براي دروس تشريحي و بعضا اعمال سليقه در تصحيح و تقلب در زمان امتحان و... وجود دارد كه باعث ميشود به نوعي تبعيض و عدم اجراي عدالت در صورت اعمال ٢٥ درصدي آن اتفاق بيفتد. من با تاثير مثبت معدل در كنكور موافقم

  • فائزه
    شنبه 17 بهمن 1394 - 12:12:03
    پاسخ
    24 8

    سلام.واقعا قانون بی ثباتی بود من بخاطر این قانون فعلا یک سال جامانده ام و حالا هم من که دیپلمم را سال93گرفته ام تکلیفم چیه؟نوشته شده کسانی که دیپلمشان را سال8492اخذ کرده اند این قانون برایشان ابطال است پس تکلیف من و کسانی که سال 93 دیپلممان را گرفته ایم چیه؟لطفا ما را هم مشمول قانون ابطال تاثیر 25درصدی معدل بر کنکور قرار دهید تا عدالت برقرار باشد

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 13:33:34
      22 11

      شما با این طرز نوشتنت همون بهتر که قبول نشی

    • بهار
      شنبه 17 بهمن 1394 - 13:47:28
      8 7

      اره واقعا بايدبراى ماهم اين قانون و ابطال کنن گناه ما چيهشورشو دراوردن بااين قانون وضع کردنشون حالام ک دارن ابطالش ميکنن بايدحقوق همه برابرباشه.

  • مهدی عزیزی
    شنبه 17 بهمن 1394 - 12:13:58
    پاسخ
    8 3

    سلام آقا این عکس خبرتون چرا داخل خبر نیست، کل انگیزه من واسه خوندن خبرتون عکس خبره هست یه متن خشک تحویل میدید.

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 12:14:07
    پاسخ
    38 74

    فقط کسانی از این رای استقبال کرده اند که تنبل تر بودند و این ظلم به بچه های درسخون و زحمتکش است

    • علی
      شنبه 17 بهمن 1394 - 12:21:12
      60 9

      کسی که تنبل کنکور هم خوب نمیده پس نباید براشون مهم باشه.کسانی نگران شدند که با تقلب وخرید سوالات ومصحح ها نمره آوردند

    • ناشناس
      شنبه 17 بهمن 1394 - 12:27:25
      47 17

      کسانی از این رای ناراحتند که با پارتی تمام نمرات را20می آوردند

    • فائزه
      شنبه 17 بهمن 1394 - 12:29:29
      37 4

      نه اقای محترم این نظر شما کاملا اشتباه است من جز دانش آموزان مدرسه نمونه بوده ام ولی سال سوم دبیرستان در فرجه امتحانات نهایی یکی از عزیزانمو از دست دادم ایا پایین امدن معدل کتبی من دلیل بر تنبل بودن من است؟

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 19:33:00
      17 2

      موافقم. ما میتونستیم تو سوم با خیال راحت تست کار کنیم که الانم راحت تر باشیم.

  • مادر
    شنبه 17 بهمن 1394 - 12:21:45
    پاسخ
    36 4

    برای اعمال معدل در کنکور، امتحانات نهایی باید بصورت تستی برگزار شود،چون در امتحان تشریحی اعمال نظر شخصی دبیران در تصحیح ورقه ها زیاد است و حق دانش آموزان ضایع میشود. ثانیا تقلب در امتحانات نهایی بخصوص در شهرستانها بسیار زیاد است. برای اجرای هر طرحی باید اشکالات آن،بحداقل برسد، اما متاسفانه در کشور ما اول طرح را اجرایی میکنند بعد به فکر رفع اشکال میافتند، و این وسط آینده دانش آموزان تباه میشود. از مسیولین امر خواهش میکنم یا اعمال معدل را حذف کنید، یا امتحانات نهایی را تستی کنید.و مراقب از امتحانات را هم جدی پیگیری نمایید.

    • کنکوری
      شنبه 17 بهمن 1394 - 12:24:35
      13 3

      خب حالا که اجرا شده برای ما باید چه کار کرد؟ بگذارید برای همه اجرا بشه که عدالت همینه

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 12:22:19
    پاسخ
    36 10

    اگر درس خوان باشی هر بلایی که سرتان بیارن فرق نمیکنه البته بگم باز هم به ضرر بچه های درس خوان واقعی است انهایی که بازحمت درس را درست میخوانن نه انهایی که الکی نمره میگیرند

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 12:37:21
      12 3

      كاملا موافقم اگه كسي درسخون باشه فرقي نميكنه تاثير معدل ٢٥ باشه ١٠٠ باشه يا صفر. در هر صورت حقش رو ميگيره و ميتونه رتبه خوب تو كنكور و دانشگاه خوب قبول شه. خيلي كم پيش مياد يكي معدلش ١٢ بوده بعد رتبه ٢ رقمي يا ٣ رقمي تو كنكور آورده باشه

    • مهران
      شنبه 17 بهمن 1394 - 14:09:33
      13 2

      شمایی که این نظرو دادینه تا حدودی درست میفرمایین اما چرا فکر اینو نمیکنی که با حذف این25درصد چه فشاریو از روی دوش بچه کنکوریا برداشتن/کار خیلیامونو راحت کردن و اون عده ای که شما میگین خیلی تلاش کردن 5درصد کنکوریا بیشتر نیستن/هیچیو از دست ندادنه اینو مطمعن باش.امیدوارم صلاح بیشتر کنکوریارو در نظر بگیرن چون اون5درصد راه رفتنیو میرن واسشون فرقی نمیکنه که راهشون هموار باشه یانه و به هر حال هم موفق میشن اما ما این تصمیم واسمون حیاتیه و سرنوشت ساز ممنونم

    • محمد
      شنبه 17 بهمن 1394 - 16:36:41
      4 1

      این درسته اما همه اینجوری نیستن ببینید کنکور فرصت جبران داره اما امتحانات نهایی نه من الان خودم با کنکور ۹۵ میشه سومین کنکورم ولی امتحانات نهاییمو هیچ کاری نمیتونم بکنم پارسال رتبه ۳۰۰۰ اوردم تقریبا در ورتی که اگه معدلم تاثیر داده نمیشد الان لااقل پزشکی بین ال میتونستم بخونم باید راه جبران باشه وقتی امتحاناتی تا این حد تو سرنوشتت تاثیر داره یا اینکه همون مثبت باشه

  • سپیده
    شنبه 17 بهمن 1394 - 12:42:03
    پاسخ
    6 3

    خب ما که 96 کنکور داریم یعنی معدل تاثیر نداره دیگه؟

    • حمیدرضا
      شنبه 17 بهمن 1394 - 19:18:46
      6 3

      منم مث شمام ایشالله نداشه باشه 😅

  • امیرعلی
    شنبه 17 بهمن 1394 - 12:44:43
    پاسخ
    11 13

    اونایی که تنبل بودن الآن میگن کسی که واقعا درس خوان بوده توی دادن کنکور مشکلی نداره اما اونی که عاقل میفهمه لغو قانون 25 درصد واقعا ظلم. یا باید اجرا نمیکردن یا حالا که اجرا کردن باید اجرا کنند.حیف اون همه درس خواندن ای کاش ما هم مثل بقیه به کارای دیگه مشغول میشدیم

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 12:44:44
    پاسخ
    5 6

    توروخدا فکری هم برای کسایی که ارشد دارنو میخوان دوباره تو کنکور پزشکی شرکت کنن بکنیییید. حداقل اجازه بدید تو دانشگاه ازاد پزشکی بخونن

  • x
    شنبه 17 بهمن 1394 - 12:58:18
    پاسخ
    12 17

    واقعا این کار ظلم به تمام معناست ما که پارسال خودمونو کشتیم تشریحی بخونیم و یه مشت اثیات بیخودی حفظ کنیم حقمون کجا میره؟ خب از اول میگفتین ماهم بشینیم تستی کار کنیم برا کنکور دیگه فقط به نفع بچه های ضعیف شد

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 13:03:13
    پاسخ
    7 3

    شبیه فیلم امریکایی ها شد خخخخمن که باور نمیکنم

  • ناشناس
    شنبه 17 بهمن 1394 - 13:07:39
    پاسخ
    18 6

    تاثیر معدل اشتباهه.قانون تاثیر مدل تو سال 93 زندگی منو نابود کرد.به جای 400 شدم 3800.این 25 تو رتبه های پایین تاثیرش بیشتره.چند تا دلیل واسه لغو این قانون هست 1عدم برگزاری درست امتحانات 2امکان داره کسی روز امتحان مشکلی واسش پیش بیاد و دیگه نتونه جبران کنه در حالیکه کنکور هر سال برگزار میشه. ...حداقل تاثیر قطعی را باید بردارن

    • یه سمپادی
      شنبه 17 بهمن 1394 - 15:02:06
      11 16

      نه اصلا هم اشتباه نیست.. اگر کسی تو روز امتحان مشکلی براش پیش اومد میتونه شهریور بره برای افزایش معدل دوباره امتحان بده.... ناممردی اینجا در حق ما شد ک اینهمه تشریحی خوندیم... البته هیچ چیز تا صادر شدنه بخش نامه قطعی نیس... شما هم معلوم نیس ما رو چی فرض کردیااااا 400کجاااااا 3800کجااا

  • hamid0098
    شنبه 17 بهمن 1394 - 13:12:29
    پاسخ
    8 6

    این همه اشتیاق دارین برین دانشگاه کی چی بشه وقتی این همه موسسات مسخره و .... هست که مدرک میدن و از اون طرف هم با این مدارک بی اعبتار چون پارتی دارن میرن تو سیستم مشغول میشن شما میرین پشت کنکور که چی بشه

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 13:15:20
    پاسخ
    11 2

    تنها راهی که میشه جلو رانتخوارها رو برای ورود به دانشگاههای معتبر گرفت کنکوره این رو بردارند دانشگاه نابود میشه

  • توحید
    شنبه 17 بهمن 1394 - 13:23:13
    پاسخ
    35 7

    شیر زنی بود برای خودش... عرضه اش از 000 000 1 کنکوری دیگه بیشتر بود...

    • بی نام
      یکشنبه 2 اسفند 1394 - 13:37:48
      1 5

      تو که نمی تونی امتحان نهای با این همه راحتی نمره بگیره اون وقت کنکورکه خیلی سخت تره اونم یکی بوده مثل تو

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 13:27:06
    پاسخ
    7 2

    ای بابا هرروز یه چیزی میگید.... من واقعا نمیفهمم چرا انقدر قانون باید به راحتی تصویب بشه که بخواین لغوش کنین....چرا هیچ فکر و آینده نگری ندارین تو کاراتون زودتر مشخص کنید مردم تکلیفشونو بدونن

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 13:38:19
    پاسخ
    11 13

    چون این قانون از قبل اعلام و دو ساله که اجرا شده، باید برای کنکور 95 هم اجرا بشه و رای دیوان عدالت در صورت پذیرش، از کنکور سال بعد اعمال بشه.

  • فاطمی نیا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 13:42:14
    پاسخ
    12 14

    این همه دانش آموز تشریحی خواندندکه معدل دیپلم شان خوب شود ولی اگر بخواهید بگوییدبرای کنکور 95 بی تاثیر است کمال بی انصافی است خواهشمندم این خواب را برای سالهای دیگر ببینید واگرنه خیلی از درس خوانها درحقشان ظلم می شود.

    • محمد
      شنبه 17 بهمن 1394 - 16:19:38
      9 1

      افرادی هم هستن که سالهای قبل دیپلم گرفتن یا مشکلی داشتن خوب نخوندن همه که مثل شما نیستن

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 13:45:35
    پاسخ
    8 3

    فقط همسالاي من و مشابه همسالامون گناه کرده بوديم .

    • زهرا
      شنبه 17 بهمن 1394 - 16:44:50
      11 2

      منِ بیچاره چی بگم دوست عزیز، تو بگو منی که دیپلمم رو سال 86گرفتم و اون موقع حرفی ازین چیزا نبود، چه گناهی کردم که باید از تاثیر معدلم این چنین ضربه بخورم، در حق من ظلم نیییییییست؟

    • بی نام
      یکشنبه 18 بهمن 1394 - 09:30:34
      7 6

      شما سال 86 دیپلم گرفتی، هنوز داری کنکور میدی؟ بی خیال شو تو رو خدا

  • پری
    شنبه 17 بهمن 1394 - 13:46:06
    پاسخ
    12 12

    این همه درس خوندیم که حالا بخوان بگن حذفه...چه قدر بی معنی...یهو میگن معدل نهایی چهارم هم حسابه بعد یهو میگن هیچ کدوم حساب نیست...این چه وضعیه تکلیف ما رو روشن کنن خب...

  • سید
    شنبه 17 بهمن 1394 - 14:04:19
    پاسخ
    10 0

    الآن کنکور 95 چی میشه؟؟

  • شیوا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 14:11:44
    پاسخ
    13 3

    این واقعا دور از انصافه.اینایی ک میخواستن چنین تصمیمی بگیرن باید از پارسال اطلاع میدادن تا ما این همه وقتمون رو صرف کسب معدل بالا نکنیم.واقعا تصمیمشون ایراد داره

  • حامی ایران
    شنبه 17 بهمن 1394 - 14:14:07
    پاسخ
    27 9

    خانم کریمی پرچمت بالاست

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 16:59:52
      9 21

      خانم کریمی معدلت چند بوده؟ فکر کنم به زور دوازده شده.

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 14:23:24
    پاسخ
    9 27

    شرط معدل خیلی هم خوب بود. سرونشا داوطلب تدریجی تعیین میشد و نه در مدت چهارساعت پر استرس...

    • بی نام
      دوشنبه 19 بهمن 1394 - 19:01:40
      7 0

      عزیزم کنکور به این معنی نیست که سرنوشتت تو 4 ساعت رقم می خوره. سررنوشت شما تو سالی که داری برای اون امتحان 4 ساعته اماده میشی رقم میخوره

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 14:32:57
    پاسخ
    10 6

    آقا ای مردم ای خدا منی که کنکور 94 دادم و معدلم رو رتبه ی من اثر گذاشت من چی؟ حق من چی؟ ای خدا خودت به دادمون برس که مدیرامون نمیدونن دارن چه میکنن

    • arta
      شنبه 17 بهمن 1394 - 17:13:12
      2 5

      ميخرواستي بخوني حق من چي دو ماه از شب تا صبح بيدار موندم؟؟

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 14:39:17
    پاسخ
    16 24

    شما با آینده ی من بازی کردید ،شما من رو نابودم کردید با این تاثیر معدلتون،من حلالتون نمیکنم اگه تاثیر معدل برداشته بشه

    • سعید
      شنبه 17 بهمن 1394 - 15:01:07
      12 9

      به جای اینکه انقدر پست بزاری برو درستو بخون ایندتووووبساز

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 15:05:37
      5 5

      عادت میکنی عزیز حرص نخور زیاد

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 16:19:07
      8 3

      باهوش تاثیر مثبت هنوز هست..کلا برنداشتن..تو خوب دادی تاثیرشو میزاره خودتو نکش

    • بی نام
      شنبه 17 بهمن 1394 - 19:56:18
      4 1

      : جوش میزنیا

    • کنکوری 95
      شنبه 17 بهمن 1394 - 20:09:43
      1 1

      من با شما از این جهت کاملا موافقم که قانون تاثیر نمرات کتبی سوم، درست یا غلط به ما تحمیل شد و ما و دبیرانمون، پارسال تمام وقت و برنامه مون رو صرف مباحث تشریحی سوم کردیم. اما به نظرمن حداقل اگر این تاثیرقطعی به تاثیر مثبت تبدیل بشه به نفع همه دانش آموزانه.

  • الهام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 14:49:36
    پاسخ
    5 4

    خدارو شکر با این تصمیمشون امید به بچه هایی دادن که معدلشون به دلایلی کم شده بود خیلیها بودن بخاطر اتفاقهای ناگواری که دردوران امتحانشون پیش اومده نتونستن نمرات خوبی بگیرن و با این شرط معدل ناامید بودن خدا خیرتون بده که این شرط معدل رو برداشتین با این تصمیمتون امید و انگیزه به بچه ها دادین واقعا شرط معدل بی انصافی بود اونم با این همه تقلبی که در جلسات امتحان و تصحیح اوراق وجود داره

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 15:09:55
    پاسخ
    4 3

    مسخره است.اگه شما ها تصمیم گرفتید درس بخونید تو کنکور مشخص میشه نه با خوردن حق دانش اموزای سخت کوش

  • کنکوری ها
    شنبه 17 بهمن 1394 - 15:16:31
    پاسخ
    14 16

    لطفا برای کنکور ۹۵ لغو بشه ..‌‌‌. به نفع همه است و این که نتیجه رو زودتر اعلام کنید

  • رضا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 15:20:19
    پاسخ
    3 1

    واقعا برا اونایی که به کسایی که مخالف یا موافق این قانونند و بخاطر ثبات نظرشون بقیه رو به تنبلی متهم میکنن متاسفم،،بگذریم من هم واقعا با این قانون مخالفم،باید توانایی های مختلف بچه ها سنجیده شه،مثلا یکی تشریحی بلده و میتونه تجزیه و تحلیل کنه خو چرا نمیذارید نتیجه ای ازش بگیره؟بجای اینکه بگیم چون تقلب هست برش داریم خو کاری کنید تقلب نباشه،یعنی نباید عوامل مختلفی تو سرنوشت فرد دخیل باشه؟من سومم و ۹۶ کنکور دارم،انگار برای من تاثیر داره نمیدونم نفهمیدم،ایا برای سال کنکور من تاثیر داره یا نه؟۹۶؟

  • محمود
    شنبه 17 بهمن 1394 - 15:39:30
    پاسخ
    4 1

    12 سال تحصيل 25 درصدارزش داشت و3ساعت امتحان تست ش 75 درصدد که آن 25 درصدهم به نفع 3ساعت تست مصادره شد ديگرلازم نيست دانش آموزان مطالب تشريحی را بخوانند کافی است جواب تست هاراحفظ کنند وکاری به چراها و چگونه ها نداشته باشند. آيا ميدانيداگريک کامپيوتررابرنامه ريزی کنيم که بطور تصادفی تست هارابزند احتمال داردقبول شود؟

  • خدایا...
    شنبه 17 بهمن 1394 - 15:45:33
    پاسخ
    2 1

    عقده ای نباش برادر من حق تورپ خوردن حداقل بزار ما به حقمون برسیم

  • محمد
    شنبه 17 بهمن 1394 - 16:16:00
    پاسخ
    6 3

    آقا تورو خدا مثبت کنین این سوابق رو به خدا عمرمون داره میره لااقل یه راه جبرانی بزارین نمراتی که تو سرنوشتت موثر هستن و هیچ راه جبرانی ندارن ظلم هستش تورو خدا واسه همین ۹۵ هم یه کاری کنین به خدا دو ساله پشت کنکورم امثال من هم خیلی هست

  • معترض
    شنبه 17 بهمن 1394 - 16:43:15
    پاسخ
    2 3

    یعنی چی واقعا؟؟یروز میگن تاثیر داره یروز میگن نداره گناه ما چیه کلی واسه نهایی خوندیم؟؟ حالا بر فرض 25 درصد سوم اعمال نشه امتحانای نهایی پیش دانشگاهی چی سرشون میاد؟

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 16:48:41
    پاسخ
    8 2

    سلام دوستان.من ی سوال داشتم.ینی منی كه دیبلممو تو سال 92/93كرفتم این تاثیر معدل واسم هستش یا حذف شده؟

  • کینگ
    شنبه 17 بهمن 1394 - 16:49:38
    پاسخ
    7 1

    این آموزش و پرورش خیلی خوب بود روز به روزم با این قانون های جدید بهترم میشه.جمع کنید تو رو خدا .حالا گیرم شریفم قبول شی چقد منابع جدید ان و چقد کار زیاد ریخته

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 17:10:11
    پاسخ
    3 3

    من الان سال سومم تکلیف ما الان چیستتتتتتتتتتتتتتت

  • مهندس
    شنبه 17 بهمن 1394 - 18:11:48
    پاسخ
    20 5

    دیوان مچرییییم خانم کریمی دمت گرم امید ب زندگیم بیشتر شد

  • m
    شنبه 17 بهمن 1394 - 18:39:26
    پاسخ
    9 0

    عجب......

  • مهران
    شنبه 17 بهمن 1394 - 18:50:56
    پاسخ
    14 2

    اقا هرچی شده باید برداشته شه

    • nikoo
      شنبه 17 بهمن 1394 - 21:20:35
      0 4

      حتما..بچه ها ربطی نداره که بعضیا اعتراض میکنن..کسی که بخاد بخونه میخونه...کم هست کسایی که بخاطر معدلشون قبول نشدن....همینام بهونه س ک قبول نشدنتونو توجیح می کنید....ربطی نداره بابا...عه

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 19:17:57
    پاسخ
    3 1

    با سلام خدمت تحریریه خبرانلاین ،تاثیر معدل در کنکور95اعمال خواهد شد.لطفا به سایت سازمان سنجش مراجعه بفرمایید.

  • مهتاب
    شنبه 17 بهمن 1394 - 19:30:39
    پاسخ
    3 5

    سلام من کاری به قانون مصوب شدهی جدید ندارم ولی ما میتونستیم وقتی رو که برای نهایی گذاشتیم برای تست و کنکور بذاریم به نظر من این قانون به ضرر خیلی هایی که خوندنه. من قبول دارم شرایط امتحانات نهایی استاندارد نبود ولی یه کسی که معدل کتبی نهاییش 19 باید با کسی که 11 در کنکور یکی باشه . من مخالفم «««««««« هر چند که میدونم سیستم آموزشی ما به نفع دانش آموز ها عمل نمیکنه.»»»»»»»»»»»»»»» براشون متاسفم

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 19:37:04
    پاسخ
    2 2

    این ۲۵درصد تاثیر معدل تو کنکوراز همون اولش هم کار اشتباهی بود و نباید تصویب میشد.حالا هم خواهش میکنیم ک این قانون ابطال ۲۵درصد تاثیر معدل را تصویبش کنید

  • کنکوری
    شنبه 17 بهمن 1394 - 19:57:39
    پاسخ
    2 1

    خدا کنه بردارن،من به دلایل مشکلات خانوادگی سال سومم و بد دادم و یه معدل افتضاح آوردم ،هر شب کابوس میبینم .تو رو خدا تاثیر معدل و حذف کنید ،دیگه خسته شدم با تاثیر معدل تو کنکور۹۴ شرکت کردم و قبول نشدم الان خیلی سرخورده ام

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 20:11:08
    پاسخ
    3 0

    اقایون و خانما.برای کنکور تاثیر مثبت داره.ینی برای هیشکی ضرر نداره.اگه معدلت خوب باشه تاثیر میزارن.بد باشه تاثیر نمیزارن..خدا خیرش بده به این میگن عدالت.

  • محمد
    شنبه 17 بهمن 1394 - 20:13:20
    پاسخ
    6 2

    از اون خانوم ممنونیم که حداقل توی این اضطراب ها وتنش های کنکور این امیدو به کسانی داد که بتونن ضررهای گذشتشونو جبران کنن والبته کسانی که فرصت منفعت نداشتند.چرابایدکسانی به خاطر مشکلاتی که نتونستند درامتحانات موفق بشن باید شاهد تقلب های آشکار دربرخی ازحوزه های امتحانی باشند؟ مثل خود من...

  • نماینده معدل پایینا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 20:45:45
    پاسخ
    4 1

    چه بدبختی ای گیر کردیم.الان من با معدل 11به چی امید داشته باشم.خدا کنه تاثیر معدل برداشته شه یا لا اقل تاثیر منفیش برداشته شه.یه نفس راحت بکشم یه امیدی به دانشگاه داشته باشم

  • علی مینایی
    شنبه 17 بهمن 1394 - 20:49:02
    پاسخ
    7 3

    دمت گرم فاطمه جون ما رو خلاص کردی الان من یه روحیه تازه گرفتم و دوباره انگیزه دارم

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 20:55:30
    پاسخ
    5 6

    ما که معدلمون خوبه چه کنیم

  • مهدی
    شنبه 17 بهمن 1394 - 21:11:52
    پاسخ
    3 2

    سلام به همه لغو 25 درصد برای همه خوبه چون ممکنه که امتحانات امسال خیلی سخت باشه و معدل نوبت دوم را خراب کنید ولی توی کنکور رطبه خوبی بدست بیارید ولی از اون جایی که معدل نوبت دوم رو خراب کردید هیچ کاری نمی تونید بکنید

  • مهردادپویا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 21:14:12
    پاسخ
    3 2

    اقا خیلی هم خوب کاری کردن اگه اینکارو نمیکردن اگه تا چند سال دگ که میشد تاثیر نمره نهایی سال سوم 50اون موقه بود که خیلیا باتقلب میرفتن دانشگاه ...دم کسانیکه اینکارو کردن وباعث لغوش شدن گرممممممممممم

  • مازیار
    شنبه 17 بهمن 1394 - 21:17:23
    پاسخ
    3 1

    خداییش باید برداشته شه قانون مسخره ای یه من خودم معدلم 19.30 است ولی بازم میگم قانون مسخره ای بود لطفا هرچه زودتر خاتمه اش بدید

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 21:17:52
    پاسخ
    5 2

    آقا والا باید لغو شه،واقعا تو حوزه ما بعضی ها پارتی داشتن خوب تقلب میکردن حالا ما نداشتیم و ضربه خوردیم چیکار کنیم این ناحقیه .خدایی باید لغو شه

  • عارف
    شنبه 17 بهمن 1394 - 21:24:22
    پاسخ
    6 8

    من با لغو تاثیر معدل موافقم با این که خودم معدلم 20.بچه ها قطعی لغو شد

  • یه یارو که نفهمه
    شنبه 17 بهمن 1394 - 21:29:14
    پاسخ
    3 3

    این نظام آموزش و سنجش اونقد ضخم و زیلیه که از هر طرف بخای بلندش کنی آخ و اوخش بلند میشه اگه قراره درمون بشه این آخ و اوخ ها طبیعیه حالا که باندپیچیش کردن نزارین دوباره دستکاریش کنن هرچی دستکاریش کنن بدتر میشه اگه قراره این زگیل لعنتیکنکور رو بردارن باید با اراده ی کامل خیلی زود و از بیخ و بن بکشن یخورده درد داره ، ممکنه جاش ضخم شه ، اما به مرور زمان خوب میشه مثل بقیه ی ضخم ها . . .

  • محیا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 21:31:35
    پاسخ
    5 5

    جلوی ضرر و از هر جا بگیریم منفعته.تو رو خدا به داد ما کنکوری های 95 برسید.با سرنوشت همه دارین بازی میکنین...این تاثیر معدل تو کنکور واقعو چرته....

  • الهام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 21:32:21
    پاسخ
    6 4

    در امتحانات نهایی سوم در حق بیشتر بچه ها ظلم شد واسه این که با دوستام نشته بودیم امتحانا رو با معلم همون درس بررسی میکردیم دوستم میشد15 ومن میشدم17 وقتی نمره ها رسید دیدیم دوستم که15 میشد گرفته19.5 و من بجای17 دادنم 16.5 اعتراضم که کردم تاثیری نداشت هنوز این که چیزی نیست یکی از بچه های دیگه میشده 13 دادنش19 من که با تاثیر 25 درصدی راضی نیستم نیستم نیستم حقم ضایع شده بد جورم ضایع شده فقط یکی لطف کنه حرفای منو به مسئولین برسونه من که دیگه ناامید شدم میخوام ترک تحصیل کنم واسه امتحاناتم کم نذاشتم ولی........

  • ابطال عالي بود.
    شنبه 17 بهمن 1394 - 21:52:10
    پاسخ
    8 6

    من واقعا نميفهمم اين معدل ديگه چه ضيغه اي بود كه لحاظ شداصلا نبايد ميگذاشتن فقط برگذاري كنكور ملاك باشد فقط ديگه پز نداره معدل با حفظ كردنم وتقلبم ميشه اورد اصل دانش وفهم وتنها با كنكور قابل بررسي عدالت واقعي كسايي كه معدلتون بيسيسته اگه راست ميگيد باكنكور خودتونو اثبات كنيد نه با نهايي وضبط صوت دم ديوان عدالت گرم واقعا ديوان عدالت خسته نباشيد مچكريممممممم

  • z.r
    شنبه 17 بهمن 1394 - 21:58:05
    پاسخ
    9 7

    خیلی عالییی شد که برداشتن ..کلا از همون اولم قانون خوبی نبود..کسایی هم که میگن تشریحی خوندیم کسی که تشریحیش خوب باشه قطعا تستشم باید خوب باشه بعدم کنکور که تشریحی نبوده کلا کسی اگه واسه کنکور میخواسته بخونه باید تستم کار میکرده ..اونایی که میگن حلال نمیکنیم و این حرفا ..یعنی اگه درصدش نمیخواسته لحاظ شه شما نمیخوندی؟فرض کن الان درسای سومت رو قوی خوندی و خوب میتونی تو کنکور بزنی..در ضمن توی امتحان نهایی درصد تقلب خیلی بالا هست و حق بقیه ضایع میشه ..بازم ممنون

  • مهتا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 22:10:41
    پاسخ
    8 5

    اونایی که میگید تشریحی خوندیم تشریحی نمیخوندی تست نمیتونستی بزنی همچین میگن زحمت کشیدیم انگاربقیه ...تاثیرمعدل کلا مسخرس توشهرای کوچیک اکثرابخاطر دبیران.....معدلا پایینه حداقل فقط تاثیرمثبت باشه که نه سیخ بسوزه نه کباب به پیغمبرتاثیرمستقیم ظلمه درحق ۹۰کنکوریا

  • زهره
    شنبه 17 بهمن 1394 - 22:21:25
    پاسخ
    7 0

    بلاخره قطعیه؟واسه کنکور95اعمال میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • هليا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 22:31:10
    پاسخ
    7 3

    فكر كنم بهترین كار این باشه كه وقتی داريم تو كنكور ثبت نام ميكنيم يك گزینه ای موجود باشه بر مبناى اين كه آيا مايليد ثوابق تحصيليتون لحاظ بشود يا خير...اين جورى نه سيخ ميسوزه نه كباب...

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 22:31:33
    پاسخ
    15 8

    حذف شدن نهایی بی انصافیه من پارسال فقط نهایی خوندم بعضیا خواب الان حذف شدن خیلی بی عدالتیه

  • هليا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 22:34:55
    پاسخ
    7 4

    بهترین كار این باشه كه وقتی داريم تو كنكور ثبت نام ميكنيم يك گزینه ای موجود باشه بر مبناى اين كه آيا مايليد ثوابق تحصيليتون لحاظ بشود يا خير...اين جورى نه سيخ ميسوزه نه كباب

  • غلام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 22:45:51
    پاسخ
    10 3

    باور نکنید این موضوع حقیقت نداره و شرط معدل به هیچ عنوان برداشته نمیشه

    • مهرداد
      یکشنبه 18 بهمن 1394 - 00:22:28
      3 2

      بر غیر منکرش لعنت

  • آریا
    شنبه 17 بهمن 1394 - 22:51:16
    پاسخ
    9 4

    یه سریا . نظر میدن میگن ما که وقت گذاشتیم تشریحی خوندیم پس این همه زحمت که کشیدیم چی . من دومین سال که کنکور میدم پارسال رتبم 3500 شد ولی موندم برای رتبه بهتر و امسال وضعیت درسیم خیلی بهتر شده تنها دلیلشم این بود که بجای حفظ یه سری فرمول تستی که سر کنکور هیچ کدومش یاد آدم نمیاد فقط راه تشریحی خود کتاب درسی رو استفاده میکنم و کتاب درسی رو خیلی دقیق بررسی میکنم . این عده که تفاوت خیلی زیادی بین تستی و تشریحی خوندن میزارن احتمالا رتبه ی خیلی خوبی نمیارن

  • دانیال
    شنبه 17 بهمن 1394 - 22:58:00
    پاسخ
    8 4

    خواهش میکنم از مسئولین که معدل رو تاثیر ندین التماستون میکنم. آخه این چه قانونی بود که اومد این همه سال مردم کنکور دادن چرا به ما رسید اینجوری شد؟¿ من سال 95 کنکور دارم خواهش میکنم لغوش کنین این جوونارو شد کنین. با سپاس.

  • sh
    شنبه 17 بهمن 1394 - 23:02:21
    پاسخ
    6 14

    واقعا عدالت نیست که این تاثیر برداشته شه.چون امثال من که زحمت کشیدن و نهایی خوندن و معدل بالا گرفتن زحمتشون بی جواب میمونه و با دانش اموزی که نهایی خواب بوده یکسان در نظر گرفته میشن.و برای کسایی که در دوره امتحان نهایی مشکلی براشون پیش اومده سیاست ترمیم معدل در نظر گرفته شده.حالا یه عده انقدر راحت طلب هستند که زحمت جبران کم کاری هاشون رو به دوش نمیگیرن خواهان لغو قانون تاثیر معدل هستند.و جالبه که به بقیه هم تهمت تقلب میزنن.دوست عزیز وقتی من برای امتحان نهایی شیمی شب تا صبح بیدار موندم و درس خوندم و زحمت کشیدم شما پی خوش گذرونیت بودی.حالا یادت افتاده کنکور داری و معدلی هم هست که قراره بیست و پنج درصد تو کنکورت تاثیر داده بشه.دوستان عزیز موافق این قانون یکم دیر از خواب بیدار شدید

  • abbas
    شنبه 17 بهمن 1394 - 23:32:49
    پاسخ
    8 5

    فقط عالییییی شد

  • بی نام
    شنبه 17 بهمن 1394 - 23:45:39
    پاسخ
    3 9

    این چه کاریه ما که درسمونو خوندیم معدلمون خوب شده حالا که باید نتیجه زحمتمون ببینیم یهو همه چیو از دست میدیم من امیدوارم کنکور امسالم امتحان نهایی تاثیر داشته باشه

  • محمد
    شنبه 17 بهمن 1394 - 23:55:53
    پاسخ
    0 0

    ادم باید برای رتبه ی برتر درسشو خوند مثلا الکی نا درس خونینیم😀😀😀

  • ارش
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 00:03:59
    پاسخ
    5 8

    اينايي ك ميگن درحق ماظلم ميشه اگه لغو بشه درس خون نيستن.اگه واقعا خوندي خودتو تو كنكور نشون بده حاشيه هم نرو اداي شكست خورده هارم درنياريد.خوندي؟نتيجشو توكنكور بگير اگر واقعاخوندي

  • لیلی
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 00:10:00
    پاسخ
    6 1

    اینم الکی جوش نزنین مثل ترمیم معدل ولی خدا کنه برش دارن

  • مهدی
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 00:12:29
    پاسخ
    12 0

    بابا خدایش کار خوبی کردن.خیال همه رو راحت کردن.امتحان نهایی ناعدالتی زیاد توش بود

  • بی نام
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 00:44:55
    پاسخ
    16 5

    اینایی ک میگید باید تاثیرش بدن فک کنم خبر ندارید 7000معدل 20 تو کشور هس و حاضرم قسم بخورم6000تاش با پارتی تو حوزه ها 20شدناینمعدلای 19 شما خییییلی هم شاخ نیستنب نظر من کسی ک معدلش 20باشه ولی همش ب واسطه خرخونیش باشه لیاقت دانشگاه رو نداره دانشجو باید مخ داشته باشه نمیگم خودم خیلی شاخم ولی نخونده خیلی بهتر از ی عده خدخونم ک فقط در حد مدریه هستن.....

  • لیلی
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 00:46:32
    پاسخ
    8 5

    بابا یه خورده جنبه داشته باشین اینم مثل ترمیم معدل الکی از اب در میاد ولی خدا کنه تاثیر معدل لغو شه

  • بی نام
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 01:59:57
    پاسخ
    5 8

    کنکورو حذف کنین بابا...این موسسات دلالی باز کردن برا خودشون.

  • محدثه
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 06:17:42
    پاسخ
    14 14

    این شرط معدل یه بی عدالتیه.همه هم میدونن چون بعضی مدارس مث تیزهوشان اوراق همونجا تصحیح میشد همونجاهم امتحان گرفته میشد.خواهشا اگه حذف هم نکنین ،لااقل تاثیر مستقیم نباشه.همه تو یه سطح کنکور بدن عدالته

  • کنکوری
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 09:07:46
    پاسخ
    14 2

    شرط معدل بی عدالتی محض هست .تورو خدا شرط معدل رو حذف کنید بره

  • خودم
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 09:59:15
    پاسخ
    17 4

    اونایی که میگن حقمون ضایه شده خوب درس خوندی دیگه از اون ور تو کنکور خوندنت راحتتره اگه باهوشی وواقعا تلاش کردی کنکورم همین طور بدین قطعا موفق میشین

  • af
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 10:02:53
    پاسخ
    17 3

    خدا کنه این تاثیر معدل حذف بشه

  • سینا
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 10:18:37
    پاسخ
    11 21

    سلام.بزارین یه چیزیو براتون روشن کنم.من خودم انقد ادم میشناسم ک سوم تستی کار کردن دست ب تشریحی نزدن.من اینهمه تابستونمو ساله سوممو گزاشتم برای معدل اونهمه هزینه کردم الان یکی مثه بضیا ک میان اینجا کشکی نظر میدن هیچی نخوندن میگن حذف شه؟حقه ما معدل بالا ها ک داره ضایع میشه رو تو میخای بدی؟ب نظر من یا نباید حذف کنن یا باید تاثیر مستقیم قایل بشن.مگه مسخره ایم ک یه بار میگن تاثیر داره یه بار میگن نه....اگه تاثیرو لغوش کنن ادمایی مثه من دوسالو عقب میوفتیم علاوه بر اون منو یه خنگ کلاس فرقی نداریم.راسی کسایی هم ک میگن تشریحی خوندی چ تستی خوندی فرق نداره/تویی ک این حرفو میزنی میدونی حرفت مثه چیه مثه اینکه بری بدنسازی امپولتو یزنی بزرگ شی ولی وزنه نزنی بعد دو ماه میشی لاستیک....فلن

    • Ãrman
      یکشنبه 18 بهمن 1394 - 15:11:53
      10 3

      آقا سینای عزیز شما که درستون خوبه با خنگول کلاسم فرق داری دیگه نگران چی هستی ؟ از این میترسی که خنگول رتبش از شما بیشتر بیاد ؟یه بدنسازخوب هم اگه یک سال وزنه نزنه اونم ا رو فرم میافته☺ شما ها که وزنه میزنید ما هم به قول شما آمپول وزنه زدنتونو ادامه بدید که نگران عقب افتادن از ما آمپولیا نشین

    • raha
      یکشنبه 18 بهمن 1394 - 23:10:36
      4 0

      خنگ بودن یا نبودن تو کنکور معلوم میشه.... اونوخ بیا ببینیم چند مرده حلاجی شما معلومه که هیچ اطلاعی از کنکور نداری...مگه کنکور همینجوری کشکیه که شانسی بزنی قبول شی؟

  • نازنین
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 11:56:13
    پاسخ
    7 21

    من دختر 16 17 ساله ای بودم تمام دوران خوب نوجوانی ام را در اتاق صرف خواندن درس برای امتحانات نهایی برای تاثیر 25 درصدی آن برای کنکور95 بودم با خودم میگفتم زجر را به جان میخرم که حداقل معدل روی کنکورم تاثیر بگذارد من در شهرستان منطقه 3 محرومی درس میخوانم اصلا معلم کنکور نداریم به خاطر این تمام تلاشم به قران از جانم مایه گذاشتم وقتی معدلم خوب اومد خیلی خوشحال بودم ولی از دیروز افسرده شدم اگر شما خواستید این قانون را بگذارید زودتر میگفتید که من اینقدر زجر نکشم به امام حسین من خودکشی میکنم اگه معدل رو کنکور تاثیر نذاره پس اون همه زجر من چی میشه؟آیا شما پاسخگو هستید

    • بی نام
      یکشنبه 18 بهمن 1394 - 19:45:51
      3 0

      وا حرص نخور بابا

    • مرتضی
      دوشنبه 19 بهمن 1394 - 02:05:10
      3 1

      بیخیال آبجی خودت میگی منطقه ی محروم.یعنی محروم از امنیت امتحانات محروم از مراقب محروم از معلمین و مصحین اوراق که به صدم نمره میدن کلا محرومید. حق داری معدلت بالاست غیر این بود جای شک داشت

  • حسین کفرود
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 15:44:00
    پاسخ
    20 3

    باید حذف بشه تا دیگران مثل من بد بخت نشند افرین کریمی .....................................

  • هیوا
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 15:59:26
    پاسخ
    8 10

    تکلیف من که امسال نهایی دارم و تا الان به صورت جدی تشریحی کار کردم چیه؟ در ضمن با برداشتن تاثیر امتحان نهایی دیگه فرق کسی که تست رو حفظ می کنه با کسی که پشت هر تستی که میزنه کلی فکر می کنه دیگه معلوم نمیشه خانم فاطمه کریمی دوست دارم بدونم اگر خود شما امتحان نهاییتون رو خوب می دادید باز هم اعتراض می کردید ؟

    • بی نام
      دوشنبه 19 بهمن 1394 - 10:14:17
      10 1

      اعتراض ایشون کاملا بر اساس قوانین انجام شده و هیچ ایرادی به اون وارد نیست. در جامعه هر کسی حق اعتراض داره. این طرح تاثیر معدل بود که از اول اشتباه بود وگرنه حرف های خانوم کریمی کاملا صحیح و بر اساس مواد تعیین شده توسط خود سازمان سنجش بوده. من خودم معدلم 19.5 هست اما باز هم اعتراض دارم. حتی به نظر من تاثیر مثبتش هم عادلانه نیست چون در حوضه های امتحان نهایی به شدت تقلب میشه و در حین تصحیح هر دبیر به شیوه ی خودش نمره میده و حق خیلیا ضایع میشه علاوه بر اون هر شخصی میتونه در مراحل زندگیش متحول بشه و دوباره بخواد کنکور بده اما ممکنه نهاییش رو خوب نداده باشه و چون امتحانات نهایی رو فقط یک بار میتونه بده یعنی دیگه هیچ راه جبرانی نداره

  • زهرا
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 17:29:48
    پاسخ
    6 3

    اگه قرار بود چنین تصمیمی گرفته بشه الان وقت دادن چنین خبر شوکه کنندهای برای کسایی که یه سال تموم برای تشریحی خوندن و گرفتن 20 جنگیدن نبوده

  • محمد
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 18:13:36
    پاسخ
    16 8

    باييييييييييد شرط معدل حذف بشه دارم ميگم باااااايييييييد

  • بی نام
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 19:34:11
    پاسخ
    2 0

    واقعا که مسخره بازی در آوردید گفتید معدل سال سوم تاثیر داره تاما یک سال خودمون راخراب کردیم

  • بی نام
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 19:52:06
    پاسخ
    2 0

    مثل ادم همين رو اول ميگفتن ما سال سوم تست بزنيم خب اين چه كاريه ك هر روز يه قانون مسخرشو در اوردن

  • سبحان
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 19:53:17
    پاسخ
    4 0

    ببخشید حالا ما سال سومی ها امتحان نهایی می دهیم،یا فقط تاثیر معدل خذف شده؟

  • محمد
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 21:34:45
    پاسخ
    1 21

    بحث تقلب و اینا یه طرف ولی اگه معدل حذف بشه حق کسانی که فقط کتب درسی رو خوندن و پول نداشتن بدن گاج و قلم اینا که روش تست یاد بگیرن چی میشه ؟؟

  • علیرضا
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 21:42:14
    پاسخ
    3 0

    حالا چی شد کنکور95 چه طور شد

  • زهرا
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 21:45:12
    پاسخ
    11 0

    نهایی 94 از همه سال ها سخت تر بود هیچ کدوم از سوالاش حی مشاب سال های پیش هم نبود فوق العاده مشکل و در حد کنکور ما سوالا رو میدیم وا میرفتیم روی جلسه معدل 20 سال دوممون سال سوم معدل کتبیش شد 16/5 یه ریزش اساسی داشتیم همگی کاش برداشته بشه

  • عطیه
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 22:14:07
    پاسخ
    2 10

    من ک راضی نیستم و اگر این کار انجام بشه حلالشوت نمیکنم خب ما ک واسه نهایی خوندیم چ گناهی داریم؟؟؟میدونید من چقد زحمت کشیدم؟ میتونستم بجای اینکه برای امتحان تشریحی بخونم تست برنم .ما معدل بالا ها هم اعتراض داریم

  • علی
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 22:56:10
    پاسخ
    10 2

    اونایی که میگن به حق ما ظلم شد بدنن که امسال نزدک 6000 معدل 20 داشتیم پس بهتر که حذف شد...

  • علي
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 23:01:10
    پاسخ
    3 0

    من دكتري دارم مي خوام تجربي شركت كنم بدليل مشكل اشتغال يه كاري براي ما هم بكنيم

  • رها
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 23:02:24
    پاسخ
    10 1

    شرط معدل بنا به دلایل مذکور ظلم بزرگی در حق کنکوریا بود....کنکور با توجه به اینکه هر سال برگزار میشه راه موفقیت رو باز میذاره... دانش آموزی که واقعا زرنگ باشه و مفهوم رو بگیره 100 در کنکور موفق خواهد بود... کسانی از حذف شرط معدل ناراحت اند که خودشون رو باور ندارن و امتحانات رو با حفظ کردن گذروندن و چون کنکور جنبه مفهومی داره ازش میترسن....وگر نه کسی که درسی رو یاد گرفته و نمره ی خوبی رو در امتحانات کسب کرده هیچ ترسی از کنکور نداره و تو کنکورم میترکونه... تاثیر معدل با توجه به تقلبات و عدم یکسان بودن شرایط برای تمامی دانش اموزان ظلمی بس بزرگ بود و نمیدونم چرا این قانون مسخره بدون ارزیابی جوانب اجرا میشد...متاسفم برای افرادی که سرنوشت ما دست اونهاس....

  • بی نام
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 23:41:54
    پاسخ
    4 0

    ای کاش بدونن با این تصمیمای جورواجورشون چقدر رو اینده و سرنوشت ما تاثیر میذارن

  • کژال
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 01:46:32
    پاسخ
    3 0

    خاهشا یکی جواب بده.... تکلیف کنکور96چیه؟ یعنی برا اونم تاثیر نمیدن؟

  • لیلا
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 02:16:59
    پاسخ
    3 11

    این کار ظلمه در حق ماهایی که چهار سال دبیرستان رو شاگرد اول بودیم واقعا که،پس فرق ما با کسایی که توی دبیرستان تنبلی میکنن و فقط برای قبولی میان چیه؟ شما بگو؟ شماهایی که طرفدار ابطال این قانون هستین همتون مطمئنا توی دبیرستان ضعیف عمل کردین...بدون شک حرف از عدالت میزنید؟؟واقعا جای تعجب داره شما اصلا بویی از عدالت نبردین... شما اگه معدل کتبی نهاییت 20 میشد،بازم میومدی از این حرفا بزنی؟؟؟؟ اگه خانوم کریمی پافشاری کرد و این قانون رو لغو کرد منو و خیلی از من ها می جنگیم تا دوباره این قانون برگرده.

  • بی نام
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 07:08:46
    پاسخ
    0 6

    بنظرتون سال 86 بر میگرده؟ ایا میتونم بازهم به عقب برگردم؟متاسفم برای اقبال خودم

  • فرهنگی
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 09:08:25
    پاسخ
    11 2

    با سلام به همه دوستان به نظر بنده که دبیر آموزش و پرورش هستم حذف تاثیر معدل به نفع دانش آموزان است و افرادی هم که سال سوم به جای تست زدن وقت خود را به درس خواندن برای امتحانات نهایی اختصاص داده اند چیزی را از دست نداده و تازه به نفعشان است چون سال سوم را خوب کار کرده اند و در کنکور هم موفق ترند. انشاالله

  • فرهنگی
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 09:22:25
    پاسخ
    12 2

    اگر دقیق تر به مسئله بنگرید می بینید که دانش آموزی که 12 سال زحمت کشیده اگر امتحانات نهایی سال سوم را به دلیل بیماری یا خدای نکرده فوت عزیزان و ... خراب کند زحمت 12 سال او که 11 سالش را تا سال سوم پشت سر گذاشته به هدر می رفت و امتحانات نهایی هم دیگر تکرار نمیشد تا فرصت جبران داشته باشد حتی اگر کنکور موفقی را پشت سر بگذارد باز استرس تاثیر معدل را خواهد داشت. اما کنکور را هر چند دفعه که بخواهید میتوانید شرکت کنید. لطفا دست از لجبازیهای بیخود برداشته و مسئولین محترم کشور را در آنچه تصمیم گرفته اند با پیامهای خود حمایت کنیم.

  • لیلی
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 10:07:23
    پاسخ
    3 10

    بابا این دیگه چه وضعشه . چرا سازمان تکلیفش با خودش مشخص نیست ؟؟؟ پارسال کلی زحمت کشیدیم . تو بدترین شرایط ممکن درس خوندیم .اون استرسی رو ک من تو اون ی ماه کشیدم تو کل عمرم نکشیدم .عوض اینکه وقت بزارم واسه تست زنی از بعد عیدتمومه وقتمو گذاشتم و تشریحی کار کردم .. مشاوری ک داری میگی شماها ضرر نکردین و اول و اخرش باید کتاب رو میخوندین ..ایا خوندن واسه تشریحی و تستی شبیه همه؟ تو خوندن تستی کافی مطالب رو ب صورت تلگرافی بخونی و یاد بگیری اما تو خوندن تشریحی کل جمله یا بند باید یادت باشه .حالا مشاور عزیز ب نظرت ما ضرر نکردیم ؟ در هر شرایط حذف این قانون با اینکه ب ضرر اونایی ک تلاش کردن و معدل بالایی کسب کردن مث خود من میشه اما ب نفع اکثریته .چون واقعا معیار درستی نیست با اون وضع حوزه ها ....

  • دانش آموز
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 10:58:48
    پاسخ
    1 3

    اگر هم اجرا بشه برای افرادی دیپلم خود را در سال 93.94.95 اخذ نمده اند نمیشود چون دیوان عالی عدالت گفته کسانی که از سال 84تا92 دیپلم خود را اخذ کرده اند برای این ها این مصوبه تاثیر قطعی باطل است.

  • نازی
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 12:23:05
    پاسخ
    16 1

    واقعا خیلی خوشحالم امتحان نهایی ها ناعادلانه برگزار میشدن من بشخص دیدم ک توحوزمون چن نفری تقلب میکردن و معدلشون بیشتراز منی بود ک تقلب نمیکردم وخودم میخوندم

  • کسی که حقش ضایع شده
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 13:54:56
    پاسخ
    19 2

    رتبه من تو کنکور شد 5000 اونوقت یکی دیگه با درصدای کمتر از من که حتی تو بعضی درسا نصف من بود فقط بخاطر معدل شد زیر هزار عدالته؟ درصدای 60 تا 70 تخصصی تو کنکور میدونید یعنی چی؟؟شما میگید یه ماه خوندید واسه نهایی من میگم یکسال خوندم واسه کنکور عدالته؟؟ کی جواب حق از دست رفته منو میده؟ کنکور جای جبران داره نهایی نه عدالته؟؟ این قانون باید لغو بشه ...نمیخوام دوبار افراد زحمت کشی مث من ضرر کنن....کسی که نهایی 20 شده قطعا میتونه کنکور خوبی داشته باشه...عدالت کنکور بیشتر از نهاییه تاثیر معدل باید لغو بشه...دوستان خواهشا کوتاه نیایید تا وقتی قانون ظالمانه برداشته بشه

  • بی نام
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 14:02:22
    پاسخ
    7 16

    خیلی ها برای امتحانات نهایی زحمت زیادی کشیده اند . نباید به ماظلم شود .

  • بی نام
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 16:13:18
    پاسخ
    16 2

    باید 25 درصد رو بردارن تا حق کسی ضایع نشه

  • هركي موافق من بزن لايكو
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 17:19:20
    پاسخ
    28 4

    چه خبرتون بايه معدلjي كه با تقلب وبيست رپنج درصد است خودتونو كشتيد؟پس ما چيكاركرديم اين مدت كه درصداي نازنين كنكورمون با تاثير مستقيم له ميشد اگه مرديت خودتونو در كنكور اثبات كنيد كنكور عدالت اززمان پدر ومادر ماهم اين چنين افراد گزينش شدنداين معدل چه صيغه اي؟اامسال نهايت اگه تاثيرش برداشته نشه وابطال رخ نداره نهايت مثبت ميذارن كه بع اصطلاحنه سيخ بسوزه ونه كبابنگران نباشيد ديوان عدالت واقعا ممنونم عدالتو ثابت كردي ❤️❤️❤️

  • هدی
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 19:10:43
    پاسخ
    23 0

    خیلی عالی میشه که این قانون تاثیرات معدل سال سوم رو کاملا لغو کنند

  • زهرا
    دوشنبه 19 بهمن 1394 - 22:46:29
    پاسخ
    17 2

    من زندگیمو باختم تو رو بخدا خواهان اجرای نرمیم معدل یا برداشته شدن کامل ن فقط قطعی تاثیرات سوابق برای کنکور باشین من چهار ساله پشت کنکور موندم دو سالشو نا عادلانه با تاثیر قطعی معدل بدبخت شدم

  • سپیده
    سه شنبه 20 بهمن 1394 - 15:04:43
    پاسخ
    14 2

    ایوللللللللللللللل که لغو شد من تویه شهرستان محروم درس میخونم وامکاناتم خیلی کمه.....اما کسی که تو تیزهوشانه چون معلماش وامکاناتش خوب بود باید25درصدو میبرد آیا این عدالته؟؟؟؟؟/ ولی با ابطال این قانون همه یکسان کنکور میدن.....

  • محمد
    سه شنبه 20 بهمن 1394 - 18:03:08
    پاسخ
    3 4

    با سلام و عرض خسته نباشد این موضوع که لغو شه انگار با سال سومی ها و پیش دانشگاهی ها که واس تشریحی خوندن خیلی حرص در میاره به نظر من اگه سال سومی ها و پیش موافق باشن این موضوع 30درصدی براشون لحاظ شه و برای ما سال دومی ها برداشته شه البته این یک نظر هس و به امید انکه بتونیم با برنامه ریزی دقیق سرنوشت بقیه رو خراب تر نکنیم موافقی بگو امین

  • محمدرضا
    سه شنبه 20 بهمن 1394 - 21:00:31
    پاسخ
    20 4

    ایولللللل نباید بین ما و اون کسی که تو مدارس تیز هوشان درس میخونه تفاوت باشه اونا معلماشون با معلمای ما تفاوت داره شیوه تدریس تفاوت داره نباید بین ما تفاوت باشه

  • پدرام
    چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 12:21:40
    پاسخ
    2 1

    یعنی برای کسانی که سال 93 دیپلم گرفتن تاثیر داره؟

  • علی
    پنجشنبه 22 بهمن 1394 - 11:55:58
    پاسخ
    3 3

    سایت سازمان سنجش زده تاثیر مثبت

  • دیوان عدالت اداری😂
    پنجشنبه 22 بهمن 1394 - 18:59:51
    پاسخ
    10 4

    بچه ها باور کنید حقم را در امتحانات نهایی خوردند من معدلم نوبت اول 18/64بود ومعدل نهایی 12/34 با اینکه نوبت دوم بیشتر درس خوندم باور کنید ميخواستم خودم را به دار آویزان کنم😔

  • رامین
    جمعه 23 بهمن 1394 - 22:16:44
    پاسخ
    14 2

    هر کسی که باعث شد این قانون لعنتی حذف بشه من از همه بچه های کنکوری میخوام واسه او دعا کنن وگرنه من بدبخت که در یک منطقه محروم هستم با این هم زحمت میرفتم کارگری

  • نازنین
    شنبه 24 بهمن 1394 - 12:21:57
    پاسخ
    19 2

    اونایی که میگن معدلمون خوب بود بهمون ظلم شد اگه شما فقط به خاطر تاثیر کنکوری درس میخوندید که باید اصولا سال های قبلش با تک ماده قبول میشدید اخه معدل سالایه قبل که تو کنور تاثیری نداشت چرا الکی زحمت کشیدید تنها روش عادلانه ی پذیرش دانشجو کنکوره زنده باد دیوان عدالت ادارییییییییییییییییییییی

  • بی نام
    یکشنبه 25 بهمن 1394 - 15:07:06
    پاسخ
    1 2

    لغوش کنین حاجی .بااین معما چطوری می تونیم نمره خوب بگیریم

  • فرزام
    یکشنبه 25 بهمن 1394 - 17:45:55
    پاسخ
    5 0

    الان ماازصحت تصویب این قانون مطمین شویم یابازقراره تاثیرش به جای حذف بیشترم بشه.راستی اگه میخواستن حذف کنن پس چراتاثیرپیش دانشگاهیو هم اوردن؟؟؟؟؟؟

  • دینا
    یکشنبه 25 بهمن 1394 - 19:30:29
    پاسخ
    12 1

    واقعا اینایی که میگین ما خوندیم ماخوندیم ماباید با بقیه فرق داشته باشیم فازتون چیه شما..؟خوب خوندی واسه کنکورته دیگه تو اگه انقد خوبی که نهاییتو 20 شدی مطمعن باش 75 درصدم میگیری خرخون ..واسه 25 درصد خودتو نکش.

  • دینا
    یکشنبه 25 بهمن 1394 - 19:56:56
    پاسخ
    0 6

    درضمن من یه پیشنهاد برای شما بی نام دارم .شما میتونی بری واسه خودت تبلیغات کنی نامزد انتخابات شی رای جمع کنی نماینده ی مجلس که شدی اونجا بروقانونو ابطال کن چون تو تا 25 تیرم اینجا بشینی هی ساز مخالف بزنی چیزی دستتو نمیگیره.من میگم برو تست بزن دختر خوب به جای این حرفا.

  • شاهین
    دوشنبه 26 بهمن 1394 - 14:46:19
    پاسخ
    10 1

    به نظر من اگه بردارن کلا برش میدارن نه فقط امسال دست دیوان عدالت درد نکنه قانون تاثیر معدل خیلی قانون بدی بود

  • محمد
    دوشنبه 26 بهمن 1394 - 21:25:19
    پاسخ
    12 2

    اخرش چی میشه برداشته میشه یانه قطعی روشن کنید این طوری دل خوش نباشیم بعد تو ذوقمون بزنن

  • محسن
    دوشنبه 26 بهمن 1394 - 21:40:48
    پاسخ
    15 1

    خیلی عالی شده که تاثیر برداشته شده.

  • دبیر
    سه شنبه 27 بهمن 1394 - 00:10:55
    پاسخ
    19 1

    درود بر دیوان عدالت اداری که حق راتشخیص داد اگر کوتاهی کند مدیون خواهند بود چون تقلب بسیار در امتحانات نهایی ودر تصحیح اوراق رانت بالایی وجود دارد کسی هم که برای معدل زحمت کشیده نتیجه کارشو سر جلسه خواهند دید

  • معصومه
    سه شنبه 27 بهمن 1394 - 22:06:11
    پاسخ
    15 4

    تو رو خدا بابا جون هر کی که دوسش دارین معدلو تاثیر ندین من نتونستم سال گذشته خوب بخونم منی که معدلم تا حالا 18 نشده بود معدلم 17 شد واقعا بی عدالتیه اگه میخواین تاثیر بدین معدل سه سالو تاثیر بدین من به خاطر این معدل دلم نمیخواد برا کنکور درس بخونم

  • منصوری
    چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 01:39:00
    پاسخ
    16 1

    تکلیف تاثیرمعدل نهایی چی شده نفهمیدیم؟

  • محمد
    چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 16:57:39
    پاسخ
    11 0

    تکلیف ما را معلوم کنید.

  • معصومه
    یکشنبه 2 اسفند 1394 - 15:05:00
    پاسخ
    4 13

    تصمیم نهایی چی شد تو رو خدا جواب بدین مثل اینکه از 25 به 12 کاهش یافته؟؟؟

  • مهدی
    یکشنبه 2 اسفند 1394 - 22:17:48
    پاسخ
    7 28

    سلام . ما که زحمت کشیدیم برای معدل بالا و اینکه میگن قراره چند سال آینده کنکور از روی معدل باشه چرا می خوان تاثیرش را بردارن . نباید تاثیرش را یکباره بردارن

    • نازنین
      چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 12:15:09
      16 1

      حاصل زحمتتاتو تو کنکور خواهی دید

  • خخخخخ
    دوشنبه 3 اسفند 1394 - 15:12:00
    پاسخ
    7 24

    شرط معدل برداشته بشه ظلمه تاثیر مثبتش خیلی بهتره

  • ساغر
    یکشنبه 16 اسفند 1394 - 00:52:51
    پاسخ
    17 2

    زنده باد دیوان عدالت اداری

  • کوهیار
    پنجشنبه 20 اسفند 1394 - 23:05:34
    پاسخ
    26 3

    ای رحمت بر پدر و مادر کسی که باعث حذف شرط معدل شده ای رحمت واقعا دمش گرم

  • پیرایش
    شنبه 22 اسفند 1394 - 20:21:57
    پاسخ
    7 0

    اخر چیشد تاثیر داره یانه یکی از مقامات خبر قطعی به دست مابده خوب .

  • محمدی
    دوشنبه 24 اسفند 1394 - 20:17:15
    پاسخ
    3 30

    اگه بردارن واقعا ظلم به درسخونهاست چون تنبلا درس نمی خونن

    • محمد
      شنبه 5 تیر 1395 - 20:52:29
      3 2

      کجاش به درس خونا ظلم میشه اونی که درس خون باش تو کنکورهم نمره اش خیلی خوب میشه اگه درس خون واقغی باشه

  • بی نام
    سه شنبه 25 اسفند 1394 - 23:37:50
    پاسخ
    12 1

    خواهش میکنم .لطفا این تاثیرمعدل رو لغو کنین به قرآن حق همه ی ما که چشم مون به کنکور ۱۳۹۵پایمال نشه لطفا.خیلی ممنون.

  • بی نام
    جمعه 6 فروردین 1395 - 21:58:53
    پاسخ
    7 0

    یه سوال. الان اونایی که سال 97 قراره آخرین کنکورو بدن معدل سال سومشون تاثیر داده میشه یا نه؟

  • zahra
    چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 21:59:37
    پاسخ
    2 1

    ینی دیگه کلا لغو شد یانه

  • پیمان
    جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 13:14:44
    پاسخ
    11 2

    خیلی خوب شد که تاثیرشو برداشتن خدا کنه برای سال بعد عوضش نکنن

  • عاطفه
    جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 20:34:55
    پاسخ
    6 2

    ی سوال تاثیر مستقیم برداشته شده.اما تاثیر مثبت هست مگه نه؟

  • یوسف
    چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 15:37:06
    پاسخ
    0 13

    فرصت سوزی میشود تاثیر معدل از کنکور حذف شود

  • احمد
    شنبه 1 خرداد 1395 - 15:56:19
    پاسخ
    5 3

    دوستان عزیز..الان با قانون جدید نه اوناییکه معدلشون پایین بوده نه اوناییکه معدلشون بالا بوده..ضرر میکنن..چرا میگین حق ما ضایع میشی..

  • صحرا
    شنبه 8 خرداد 1395 - 15:37:57
    پاسخ
    7 2

    خواهش میکنم تورو بقرآن مجید تاثیر معدل رو بردارین داریم دگ سکته میکنیم انقد استرس میکشیم..خدایا خودت ب دادمون برس.

  • ناشناش
    جمعه 1 مرداد 1395 - 23:06:15
    پاسخ
    8 0

    اقا خیلی نامردیه الان دانش.اموزان ضعیف دیگ رغبتی به درس برا کنکور ندارن واقعا بی انصافیه اگه میشه برش دارین این قانونو

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x