یک نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه دولت یازدهم در حوزه سیاست موفق عمل کرده، بر اصلاح برخی بخش‌های مدیریتی در دولت تاکید کرد.

ابوذر نديمي در گفتگو با خبرآنلاين در ارزيابي عملکرد دولت يازدهم در آستانه سه سالگي اين دولت، گفت: کارنامه دولت روحانی از چند جهت بايد بررسي شود. اينکه از ابتدا ما چه مي خواستيم، دولت تا کنون چه چيزي ارايه کرده و در اين راستا با چه واقعياتي رو به رو شديم.

وي ادامه داد: يک بخش از کار دولت در حوزه برون مرزي بود، در واقع در عرصه سياست خارجي از مسئولان مربوطه کسر خدمت نديديم چراکه بيش از آن چيزي که انجام شد نه اختياري دارند نه وظيفه‌اي. دولت در اين حوزه ضعيف عمل نکرد و به خواسته‌ها جامه عمل پوشاند هرچند برخي انتظارات بيشتري مطرح مي کنند.

نماينده پيشين مردم لاهيجان در مجلس خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد نيز دولت در بخش اصلاح شاخص تورم موفق بوده اما قفل رکود و بيکاري همچنان بر زندگي مردم وجود دارد. البته قسمتي از آن مشکلات به عملکرد دولت گذشته مربوط است و دولت يازدهم با استفاده از قوانين موجود تلاش مي‌کند تا اين مسائل نيز حل شود.

نديمي تصريح کرد: نکته قابل توجه اين است که برخي مديران حاضر در برخي شهرستان ها، استان ها و يا در کابينه در حد و اندازه کار موجود نيستند و در اندازه رييس جمهور کار نميکنند بنابراين به نظر ميرسد دولت بايد در يک سال باقي مانده به بازسازي برخي نيروهاي خود بپردازد.

وي يادآور شد:در حال حاضر انتظارات از دولت بالا رفته، خصوصا اینکه دولت يازدهم در حوزه سياست موفق بوده و نياز است با اصلاح برخي مديريت ها و رفع همه موانع فرا روي رکود، با مديريتي کارآمد، انقلابي و جهادي تا سال آينده کشور را بهتر از اين اداره کنند.

اين نماينده مجالس ششم، هفتم و نهم اظهار کرد: در انتخابات آينده شاخص هايي همچون ظرفيت رقبا، ميزان مشارکت و کارنامه نهايي دولت موثر هستند که اگر در يک سال باقي مانده دولت بتواند اصلاحات مديريتي داشته باشد ميزان مشارکت مردم را به نفع خود بالا خواهد برد.

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =