تسنیم نوشت: رییس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: فعلاً برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌‌جمهوری ندارم.

عزت الله ضرغامی درباره شایعات مطرح مبنی بر عزم او برای کاندیداتوری در انتخابات 96 و حتی تاسیس ستادهایش در یکی از خیابانهای مشهور تهران، گفت: فعلاً برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌‌جمهوری سال 96 ندارم و مهمترین وظیفه‌ای که در این مقطع احساس می‌کنم، تقویت جریان و نیروهای انقلابی است.

وی با بیان اینکه، وحدت نیروهای انقلاب مهمترین مسئله امروز کشور است و این اتحاد می‌تواند تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل و اهداف انقلاب را به با سرعت بیشتری محقق کند، تصریح کرد: اگر ما ضربه‌ای خورده‌ایم یا می‌خوریم متاسفانه ناشی از تفرقه میان نیروهای جریان انقلاب است لذا من امروز احساس وظیفه می‌کنم که برای تقویت جریان انقلاب تلاش کنم.

عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: یکی از تفریحات من این است که شب‌ها شایعات مربوط به خودم را می‌خوانم و کارهای نکرده خود را محاسبه می‌کنم؛ می‌گویند ستادهای انتخاباتی من در سراسر کشور تشکیل شده و دفتر مرکزی ستاد انتخاباتی نیز در خیابان جمهوری است؛ می‌گویند با یک مقام عالی‌رتبه دیدار انتخاباتی داشته‌ام و هر روز یک حرف و کار جدید درباره خودم می‌شنوم که خود از آن بی‌اطلاع هستم.

ضرغامی گفت: شایعات مرتبط با کاندیداتوری‌ام در انتخابات در حالی مطرح می‌شود که بنده هیچ اقدامی برای کاندیداتوری نکرده‌ام و حتی به خودم اجازه نداده‌ام که به این موضوع فکر کنم.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =