کلنگ پروژه تعویض شبکه توزیع آب شرب روستای پیچ سید یابر حمیدیه به زمین خورد

کلنگ تعویض لوله های شبکه توزیع آب شرب اهالی روستای پیچ سید یابر شهرستان حمیدیه بدلیل فرسودگی و شکستگی های مکرر به زمین خورد.

به گزارش خبرآنلاین، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان معاونت فنی و توسعه این شرکت با اعلام این خبر که شبکه توزیع آب شرب روستای پیچ سید یابر نیازمند تعویض و اصلاح بود، گفت: فرسودگی شبکه توزیع منجر به شکستگی و هدر رفت آب شده بود که با استفاده از اعتبارات استانی سال 1395 پروژه تعویض به مرحله اجرا درآمد.

عبدالهادی ساداتی ادامه داد: این پروژه در راستای بهبود کیفیت و افزایش فشار آب شرب اهالی روستای پیچ سید یابر اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در قالب دیون و ظرف مدت 3 ماه به بهره برداری خواهد رسید، گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه 2 میلیارد ریال است که از اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشارکت اهالی روستا در حفظ و نگهداری شبکه توزیع اب شرب و خطوط انتقال آب، گفت: دولت در اجرای پروژه ها اعتبار مورد نیاز را تخصیص می دهد اما پس از آن هزینه ای در قبال تعمیر و نگهداری پرداخت نمی شود، لذا مشارکت مردم در نگهداری از لوله ها و پرداخت قبوض آب بها بسیار کمک رسان است.

وی افزود: پرداخت قبوض آب بها از سایر قبض های صادر شده توسط شرکت های دیگر کمتر است در حالیکه کلیه مبالغ پرداختی بابت حق آب بها در راستای تعمیر و نگهداری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب روستایی هزینه می شود.

گفتنی است روستای پیچ سید یابر حمیدیه 420 خانوار با جممعیتی بالغ بر 1880 نفر را تحت پوشش دارد و عملیات تعویض شبکه توزیع آب شرب آن 6 کیلومتر خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =