۰ نفر
۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

تسنیم نوشت:رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اقدام قضایی علیه اسنپ به دلیل ورود به حمل‌ونقل برون‌شهری خبر داد و گفت: قرار این بود که اسنپ پیشنهاد حمل‌ونقل برون‌شهری را از اپلیکیشن خودش حذف کند.

داوود کشاورزیان با اشاره به فعالیت اسنپ در حوزه حمل‌ونقل برون‌شهری، اظهار کرد:‌ اگر کسی می‌خواهد در حمل‌ونقل عمومی فعالیت کند باید پلاک "ع" داشته باشد.

وی ادامه داد: در این زمینه رونوشتی به دادستانی ارسال شد و دادستانی هم مدیران شرکت مذکور را احضار کرده است.

وی تاکید کرد: قرار این بود که اسنپ پیشنهاد حمل‌ونقل برون‌شهری را از اپلیکیشن خودش حذف کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به اعتقاد بنده ماهیت سفر برون‌شهری با سفر درون‌شهری متفاوت است و اصلا به لحاظ اقتصادی به صلاح کشور نیست.

کشاورزیان با بیان این‌که این شرکت در حمل‌ونقل درون شهری سهم خودروهای شخصی را می‌گیرد، اظهار کرد:‌ اما اگر قرار باشد سهم حمل‌ونقل برون شهری را بگیرند این به مصلحت کشور نیست و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آنرا پیگیری می‌کند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    13 0
    آقا حالا که یه نفر توی کشور داره خوب و موفق کار می کنه ، هی او را بزنید. بایستی به ایده های نو و به خصوص استارت آپ ها فارسی اش رو نمی دونم اجازه رشد و حرکت بدهید تا باعث تحول در اقتصادِ کشور شوند. این بنده های خدا هم که همواره مطیعِ قانون بوده اند پس شما هم طبق قانون عمل کنید و حب و بغض نداشته باشید.
  • رضا RU ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    13 0
    آقایان دلواپس حداقل یک با هم شده سوار خطوط تاکسی رانی تهران ورامین بشید تا بفهمید مردم چی می کشند . اینقدر بی وجدان هستند که بجای اینکه از زمان و خواب خود برای گاز زدن بزنند 4 مسافر بدبخت رو تو اون گرما تو صف گاز مچل خودشون می کنند و یا اینقدر تند و بد رانندگی می کنند که وقتی که مقصد می رسی حالت تهوع و سر درد داری . با یه کم رقم کرایه بیشتر با اسنپ میری با کولر روشن و آرامش تازه آخرش ازت نظر میخواد که به راننده امتیاز بدی .
    • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
      7 0
      اتفاقا کرایه ی اسنپ معمولا کمتر هم درمیاد. حالا بیرون شهر رو تا حالا تجربه نداشتم.
  • فرهاد A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    11 0
    ايشونم تشخيص مصلحت كشور مي ده؟ قانون مگه نداريم؟ مردم خواب هستند بخدا