یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران معتقد است:« حذف یارانه بگیران کار مثبتی است که از طرف دولت انجام می شود. چالشی که دولت آقای احمدی نژاد برای دولت های دیگر به وجود آورد و باید سریعتر حل و فصل شود.»

سید رضی حاجی آقای میری، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین، در خصوص حذف ۳۴  میلیون یارانه بگیران در بودجه سال ۹۷ گفت:« واقعیت این است که منابع بودجه کم است و یارانه ها فشار زیادی به بودجه عمومی دولت وارد می کند.از همین رو،توصیه همه کارشناسان این است که یارانه بگیران بی نیاز را حذف کند تا بار مالی یارانه ها از بودجه عمومی دولت کم شود.»

او ادامه داد:«براساس اعلام دولت حدود 76 میلیون نفر هر ماه یارانه دریافت می کنند،حال آنکه این میزان افراد نیازمند در کشور نداریم و در واقع بی جهت به این تعداد افرادیارانه پرداخت می شود چون خیلی ها نیاز  ندارند.»

آقامیری اظهار داشت:« من فکر می کنم حذف یارانه بگیران کار مثبتی است که از طرف دولت پیشنهاد شده؛اما حتما اجرای این تصمیم کار سختی است و چالشی است که از دولت آقای احمدی نژاد برای دولت های بعد باقی مانده است.»

این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی با تاکید بر اینکه یارانه تله ای برای همه دولت ها است،گفت:« فرقی نمی کند دولت اصلاح طلب باشد یا اصولگرا، تله یارانه همه را گرفتار کرده است.»

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    23 2
    الان دولت چه سرویسی به ملت میده به نظر شما؟ هرکار اداری یا غیر اداری که داشته باشی ازت پول میگیرن که سهم هر ایرانی از فروش نفت چقد میشه ؟ یه درصد هم برسه به خودشون چه اشکال داره؟
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    7 0
    همه توصیه های دلسوزانه حاوی نوعی ندیدین مشکل اصلی است. اقتصاد با افزایش درآمد و افزودن بر منابع مالی و مصرف متعاقب از رکود بیرون می آید و نه از طریق تحمیل مضیایق گوناگون و فشرده سازی هر چه بیشتر ارقام اشتغال افرین بودجه. هنر افزایش درامد ملی کارساز اصلی است نه تحدید هر چه بیشتر معیشت مضیق مردم که رکود تورمی را بیشتر خواهد کرد ...
  • طاها IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    24 3
    اقای محترم من وضع مطلوب مالی دارم لیکن این یارانه پول نفت سهم من است که اگر نگیرم اختلاس میشود
  • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    23 1
    به شرطی که قیمت ها هم برگرده به قبل از یارانه.آنوقت میشه گفت شما راست میگویید.
  • مسعود A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    10 27
    لطفا کراوات که نماد غرب گرایی و پشت کردن به ملیت ایرانی است را از گردن مبارک بردار ید بعد اظهار نظر بفرمائید
  • رضا A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    0 2
    تله کدوم هست احمدی نژاد هم سیاستهای درست اقتصادی تجربه شده جهانی را اجرا کرده است. روحانی هم می خواست هدفمندی یارانه ها را ادامه دهد که عده ایی فتنه گرو خارجی شروع کردند به شلوغ کردن. روحانی نباید بترسد.
  • علی IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    0 0
    آقا رضا، احمدی نژاد کدام سیاستهای اقتصادی تجربه شده جهانی را اجرا کرد. ایشان که می گفت این علم اقتصاد موجود غربی است و به آن اعتقادی نداشت. ای کاش به تجربه های جهانی پایبند بود که الان وضعمان این نبود