در 10 دی پربازدیدترین اخبار به توهین و تهمت به هاشمی رفسنجانی اختصاص داشت و اخباری درباره گرانی بازار هم مورد توجه قرار گرفت.

پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی روز یکشنبه 10 دی توهین و تهمت به هاشمی‌رفسنجانی در صداوسیما بود. در این سرویس ممدوحی: خرابکارها می‌خواستند روی مردم را به دولت باز کنند و توصیه علی مطهری به وزیر کشور نیز از دیگر اخبار پرمخاطب بودند.

در سرویس اقتصادی خبری درباره گرانی بازار با عنوان گرانی یا احساس گرانی؛ مسئله این است پربازدید بود. قیمت پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی پس از باز شدن سایت ثبت‌سفارش، تله‌ای که احمدی‌نژاد برای اقتصاد ایران گذاشت هم با بازدید زیادی همراه بود.

اعلام اسامی فیلم های حاضر در سی و ششمین مهمترین خبر امروز سرویس فرهنگی بود، در این سرویس جزییات ساخت سریال «خوب بد جلف» از زبان پژمان جمشیدی پربازدید بود و پس از آن علت مهاجرت دختر بهاره رهنما و بازیگر زن: پیشنهاد بازی در «زیر آسمان شهر» غفوریان را رد می‌کنم مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

افزایش قد پس از ۱۸ سالگی امکان‌پذیر است، از پربازدیدترین اخبار سرویس اجتماعی بود. گزارشی درباره یک تئاتر با عنوان داستان دریا،پدری‌که می‌خواهد زن شود، اما یک‌دختر ۹ساله دارد هم دیگر خبر پرمخاطب این سرویس به شمار می رفت و پس از آن هم خبری درباره تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه 11 دی مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین الملل خبر حکیم: قطر و عربستان در انتخابات آینده نقش‌آفرینی می‌کنند پربازدید بود. آمریکایی‌ها مشغول ماهی گرفتن هستند و ناگفته‌های نوری مالکی از اعدام صدام دیگر اخباری پر بازدید این سرویس را تشکیل می دادند.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم آغاز موج مهاجرت از تهران با بازدید زیادی همراه بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
    1 0
    فعلا که مردم گرفتار یه مشت نجومی بگیر فاسد شدن هیچ کس هم جرات نداره باهشون برخورد کنه