خدمات رسانی ۴ جایگاه رسمی در ارومیه جهت فروش دام به شهروندان

معاون فرماندار ارومیه با اشاره به خدمات رسانی ۴ جایگاه رسمی در این شهر جهت فروش دام به شهروندان گفت: کشتارگاه شهرداری ارومیه از امروز به مدت سه روز آماده ذبح رایگان دام برای شهروندان خواهدبود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جلسه اجرای طرح نظارت های شرعی و بهداشتی عید سعید قربان به ریاست ظرف فروش، معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی فرمانداری ارومیه و تعدادی از دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد که در این جلسه، ظرف فروش به اهمیت و ضرورت همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط درخصوص کشتار دام در روز عید قربان، بر لزوم رعایت مسایل شرعی و بهداشتی در فریضه قربانی تأکید و گفت: با انجام تمهیدات لازم ۴ محل سه راهی ایثار، ابتدای جاده دربا، باغ رضوان و ورودی شهرک شهریار جهت فروش دام به شهروندان اعلام شده است .

وی همچنین به برخورد قاطع قانونی با سودجویان و کشتارهای خارج از شبکه و غیر مجاز در سطح شهر و قصابی ها تأکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ارومیه،نظارت و بازرسی دام های ذبح شده از سوی دستگاه های ذیربط در عید سعید قربان را موضوعی ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به وجود بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، برای جلوگیری از هرگونه انتقال بیماری از مردم درخواست می شود با نیروهای دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد شهرداری‌ها ، اداره دامپزشکی و مراکز بهداشتی ضمن هم افزایی و همکاری مستمر، بر عرضه و ذبح دام در روز عید سعید قربان نظارت جدی داشته باشند.

تشکیل اکیپ‌های مشترک دستگاه‌های ذیربط، هماهنگی جهت دریافت و ذبح شرعی و بهداشتی دام های اهدایی به کمیته امداد و بهزیستی و استقرار بازرسین مرکز بهداشت به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

شایان ذکر است کشتارگاه شهرداری ارومیه از روز چهارشنبه به مدت سه روز آماده ذبح رایگان دام برای عموم مردم خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1783006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =