اختصاص ١٨ دستگاه خودرو جدید به ناوگان خودرویی محیط زیست کرمانشاه

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل محیط زیست کرمانشاه، گفت: ١٨ دستگاه خودرو جدید به ناوگان خودرویی محیط زیست استان کرمانشاه اختصاص یافت.

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل و خودرویی محیط زیست کارایی آنچنانی ندارد و خودروهایی که سال ١٣٩٠ و پیش از آن خریداری شده و به لحاظ نوع کاری بیشتر اجرایی و در مناطق فعال هستند دچار فرسودگی شدند.

وی در ادامه افزود: این خودروها در مناطق گشت و کنترل می‌کنند و در راستای مأموریت‌های محوله و جلوگیری از شکار و صید فعال هستند به همین دلیل نیاز به تعمیرات مداوم دارند و سازمان برنامه‌ریزی برای در اختیار قرار دادن خودروهای جدید انجام داده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: به یگان محیط زیست هر استان یک دستگاه اختصاص یافته، کارهای آن انجام شده و همکاران ما قرار است آن را تحویل بگیرند.

وی اذعان کرد: ٢ دستگاه قدیمی هم در استان کرمانشاه داشتیم که از رده خارج شدند و یک سورن پلاس جایگزین آن شد.

این مسئول ابراز کرد: در ١۴ شهرستان استان کرمانشاه اداره محیط زیست وجود دارد، هر اداره یک دستگاه خودرو و برخی شهرستان‌ها از جمله کرمانشاه، پاوه و قصرشیرین ٢ دستگاه دارند.

وی ادامه داد: در مجموع از ٣٢ دستگاه خودرو در حوزه مأموریت‌های محوله استفاده می‌شود

لذا سازمان قول داده که سهم استان‌ها را در نظر گیرد و تا زمان درخواست ١٨ دستگاه جدید اختصاص داده می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در حوزه خدمات موتوری سال گذشته ٢٧ دستگاه به ما ارائه دادند و موتورهای مخصوص گشت و کنترل که بین مناطق و پایگاه‌ها توزیع شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1828368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =