راهپیمایی ١٣ آبان بهانه‌ای برای اعلام انزجار نسبت به رژیم صهیونیستی/مسئولین جمهوری اسلامی باید مشابه مردم زندگی کنند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید مشابه مردم زندگی کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، حمیدرضا حاجی بابایی صبح امروز (شنبه ١٣ آبان ماه) در تجمع راهپیمایی مردم کرمانشاه که در میدان آزادی برگزار شد، اظهار کرد: نماد انقلاب اسلامی عاشورا بود و خواستیم در دنیا اعلام کنیم اسلام یعنی اسلامی که پیامبر برای ما آورد و آن را باید پر آوازه کنیم.

وی افزود: امروز مکتب ناب اسلام در برابر ظالمان جهان ایستاده و تفکر جهانی ما به همت حاج قاسم سلیمانی تفکر عاشورایی و کربلایی شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه تصریح کرد: امروز تفکر عاشورایی در حماس ایجاد شده و در برابر رژیم صهیونیستی ایستادند.

وی گفت: آبادانی جهان اسلام و کشور ما در گرو مقابله و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی است و آمریکا جنایتکار برای مبارزه با پیامبر اسلام (ص) و مبارزه با قرآن حاضر شد داروی ایرانی و نان ایرانی را تحریم کند.

این مقام مسئول تشریح کرد: مشکلات امروز جامعه ما ریشه در ناجوانمردی هایی است که در برابر ملت ایران از اسلام و قرآن بر او تحمیل می‌کنند.

وی گفت: راه قدس از کربلا می‌گذرد و هیچ راهی برای مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی جز تفکر انقلابی و عاشورایی نیست و امروز موفقیت آن را دیده‌ایم.

حاجی بابایی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی دیگر رژیم سابق نیست و رژیم سابق نمی‌شود و ضربه سختی خورد.

وی بیان کرد: امروز کدخدایی آمریکا پایان یافته و پوشالی بودن قدرت آمریکا در رئیس جمهور آن قابل مشاهده است.

حاجی بابایی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند «ما به قله نزدیم می‌شویم» سخن رهبری برگرفته از تقوای او است فردی که تقوا پیشه کند خداوند چشم او را باز می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در محاصره انقلابیون منطقه از سوریه تا یمن قرار گرفته است.

وی گفت: چرا امروز کشورهای عربی اظهار نظری نسبت به این شرایط ندارند، اما مردم این دولت‌ها را وادار به اظهار نظر می‌کنند.

حاجی بابایی تأکید کرد: آینده انقلاب ما در گرو این دانش‌آموزانی است که سرود خواندند و رهبر معظم انقلاب فرمودند در تعداد معلم و پول هر میزان لازم باید برای دانش‌آموزان هزینه بشود تا آینده انقلاب را تعیین کنند و ضعف در این نقطه اشکالات عمده به وجود می‌آورد.

وی ابراز کرد: مسئولینی که در این کشور خدمت می‌کنند فراوان هستند مسئولین نظام جمهوری اسلامی که خدمت صادقانه می‌کنند بدانند مسئول جمهوری اسلامی باید مشابه شهید سلیمانی همه چیز را برای اسلام و انقلاب و مردم بخواهد.

حاجی بابایی گفت: مسئولین کشور باید مانند مردم زندگی کنند و جدا از مردم نباشند و مردم با این نظام مشکلی ندارند اما با برخی تبعیض‌ها مشکل دارند که باید آن را حل کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1832860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =