اداره کل محیط زیست لرستان در جمع برترین های نوآوران و پژوهشگران برتر کشوری

در همایشی که به منظور تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سال ۱۴۰۲ برگزار گردید، اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان بین سه اداره‌ کل برتر و برگزیده قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، این مراسم که در سازمان حفاظت محیط‌زیست و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد، اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان موفق بر اخذ این عنوان مهم شد.

در این لوح تقدیر چنین آمده است؛

جناب آقای علی سالاروند
مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان لرستان

اعتلای علمی کشور مرهون کوشش، مجاهدت متفکران، اندیشمندان و پژوهشگران فاضلی است که با عزمی استوار و اندیشه های بلند، رسیدن به افق های تازه در سپهر علمی جهان را نوید میدهد و زمینه شکل گیری تمدن نوین اسلامی را در دولت مردمی فراهم می سازد.

جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برتر محیط زیست فرصت ارزنده‌ای است برای پاسداشت تعهد، مسئولیت پذیری و یافته‌های علمی بدیع پژوهشگران و فناوران سازمان حفاظت محیط‌ زیست که از طریق ارتقاء و توسعه کمی و کیفی پژوهش‌ها و فناوری‌های محیط زیستی کاربردی، مسئله محور و ارزش آفرین، گام بلندی در مسیر رفع چالش‌های محیط زیستی کشور برداشته اند.

به نشان قدردانی از همت بلند آن اداره کل در پیشبرد امور پژوهشی و فناوری به عنوان اداره کل رتبه سه جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده محیط زیست در سال ۱۴۰۲ معرفی می شوید.

امید است همواره در سایه پروردگار رحمان در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست که متعلق به همه نسل‌ ها و آیندگان این سرزمین است موفق و سربلند باشید.

همچنین اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان در سال جاری دستگاه برتر محیط زیست کشور معرفی شد و در استان نیز جزء دستگاههای برتر و در جشنواره پژوهش و فناوری در استان نیز جز دستگاههای برتر انتخاب و معرفی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =