پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات لرستان / احداث چمن مصنوعی مینی فوتبال

مدیر مخابرات منطقه لرستان از پرداخت مطالبات بازنشستگان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، نبی اله شمسی فر در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین گفت : کلیه مطالبات بازنشستگان تا پایان سال ۱۴۰۱ پرداخت شده و تا پایان سال گذشته تسویه حساب گردید .

وی افزود: تعداد بازنشستگان حدود ۶۰۰ نفر بوده که حدود ۲۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شد و به ابن تعداد از همکاران بازنشسته پرداخت گردید .

شمسی فر با بیان اینکه مخابرات لرستان نسبت به خیلی از استان‌ها در پرداخت مطالبات بازنشستگان پیشرو بوده اظهار داشت : بازنشستگانی که تاکنون موفق به دریافت مطالبات خود نشدند بایستی نسبت به تکمیل فرم مخصوص در مخابرات استان اقدام نمایند تا همچون سایر بازنشستگان بتوانند مطالبات خود را دریافت نمایند .

مدیر مخابرات منطقه لرستان همچنین از احداث زمین چمن مصنوعی در خرم‌آباد خبر داد و افزود : به جهت توجه به بحث ورزش و پاسخ به نیاز همکاران یک باب زمین چمن مصنوعی در مرکز شهید رحیمی خرم‌آباد در ابعاد استاندارد احداث گردید و در اختیار همکاران قرار گرفت .

نبی اله شمسی فر اعتبار این طرح ورزشی را یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت : فنس کشی ، خط کشی و تجهیزات مورد نیاز چمن مصنوعی نیز انجام گرفته است .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =