نماینده منتخب باید دارای دانش و تخصص، برنامه و دغدغه‌مند باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، گفت:افرادی باید به عنوان نماینده مردم در مجلس معرفی و انتخاب شوند که دارای دانش و تخصص، برنامه و دغدغه مند باشند که در راستای مشکلات کشور بتوانند در مجلس تصمیم گیری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین طه توکلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در نشست صمیمی و بیان مباحثی در رابطه با مشارکت حداکثری در انتخابات، به جایگاه رسانه در میان مردم پرداخت و اظهار کرد: رسانه موثرترین ابزار ارتباطی با توده ها، مردم و اقشار بوده که جایگاه ویژه ای در میان مردم دارد.

وی در خصوص تعیین و رد صلاحیت کاندیداها افزود: سپاه بیت المقدس در تعیین و رد صلاحیت کاندیدای مجلس دخل و تصرفی ندارد اما نمایندگان در تراز انقلاب اسلامی و حوزه تعهدی و تخصصی بیشتر مورد حمایت مردم و دولت قرار می گیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، بیان کرد: در انتخابات اسفند ماه نظام جمهوری اسلامی یک راهبرد اصلی جهاد مشارکت آفرینی برای حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق های رای است.

حجت الاسلام و المسلمین طه توکلی تصریح کرد: راهبرد دشمنان ما کاهش مشارکت برای تشدید فشارها بر جمهوری اسلامی است.

وی به چرایی مشارکت اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت در انتخابات حق و تکلیف است حق به معنای حق رای و دخالت در سرنوشت بوده و تکلیف هم در باب اطاعت از فرمان ولی فقیه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، با اشاره به ارتقا ظرفیت امنیتی کشور، یادآور شد: اگر کشوری از ساختار سازمانی حمایت کنند ضریب امنیتی آن بالا می رود و تولید قدرت می کند حضور مردم در مشارکت انتخابات در قدرت کشور نقش سازنده ای دارد.

وی گفت: افرادی باید به عنوان نماینده مردم در مجلس معرفی و انتخاب شوند که دانش و تخصص، دارای برنامه و دغدغه مند باشند که در راستای مشکلات کشور بتوانند در مجلس تصمیم گیری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =