پلیس با مجاهدت در جهت امنیت مردم افتخار آفرینی می کند

استاندار استان با بیان اینکه انتظامی استان در ماموریت ها در طول سال خوش درخشید، گفت: پلیس با مجاهدت در جهت امنیت مردم افتخار آفرینی می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، " اسماعیل زارعی کوشا" در قرارگاه نوروزی پلیس با حضور سردار" علی آزادی" و معاونان انتظامی استان با قدر دانی از زحمات شبانه روزی پلیس استان، بیان کرد: پلیس در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم مجاهدانه پای کار است و این خود مایه افتخار است.

وی افزود: انتظامی استان در ماموریت ها در طول سال خوش درخشید، که این مهم حاصل ایثار و از خودگذشتگی مجموعه کارکنان انتظامی است.

استاندار استان کردستان با بیان اینکه پلیس در جهت آرامش مردم فداکاری می کند، گفت: پلیس در استان از محبوبیت خوبی برخوردار است و این اعتماد در سایه مردم داری و خدمت رسانی شبانه روزی پلیس حاصل شده است.

زارعی کوشا در ادامه به اقدامات انتظامی استان اشاره کرد و افزود: بخش عمده ای از اقدامات پلیس مجاهدت های خاموش می باشد که این همه رشادت ها در جهت امنیت و آرامش روانی شهروندان است و قابل تقدیر است.
کشف ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار مواد محترقه در کردستان

سردار " علی آزادی" در ابتدای این جلسه با بیان اینکه پلیس استان در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با جان و دل پای کار است، بیان داشت: اقدامات خوبی از ابتدای سال تا کنون در موضوع مبارزه با سرقت انجام شده است که به کاهش ۷ درصدی سرقت های مهم در استان می توان اشاره کرد.
وی به اقدامات پلیس در راستای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال در استان پرداخت و گفت: در سال گذشته ۵میلیون و ۵۰۰ هزار مواد محترقه در کردستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف یک تن ۲۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد، و گفت: مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر با اولویت در دستور کار قرار دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =