امدادرسانی به ۷۱ نفر حادثه دیده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت:  در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ در کردستان به ۷۱ نفر حادثه دیده امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به عملیات نیروهای عملیاتی هلال احمر کردستان در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳ گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت نهم فروردین ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی به ۷۱ نفر حادثه دیده توسط نیروهای این جمعیت امدادرسانی شده است.

دکتر جلالی افزود: در این مدت ۱۵ حادثه رخ داده است که با اطلاع به مرکز عملیات هلال احمر کردستان، پس از هماهنگی با نیروهای عملیاتی، در کمترین زمان اقدامات امدادی لازم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، ۱۴ پایگاه ثابت، ۸ پایگاه موقت، ده تیم پشتیبان، ۳ تیم واکنش سریع و امداد هوایی و آنست بصورت ۲۴ ساعته در استان جهت امدادرسانی و ارائه خدمات به هموطنان آماده باش هستند.

وی در ادامه از مسافران و گردشگران خواست: از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها دوری کنند؛ و ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی، در صورت بروز هرگونه حادثه باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =