تحقق شعار سال فقط با مدیریت جهادی و کار شبانه روزی امکان پذیر است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ظهر امروز در میز خدمت پایگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع شهرستان سنندج بر پا شد، گفت: تحقق شعار سال فقط با مدیریت جهادی و کار شبانه روزی امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرزاد پیشکاری در میز خدمت این هفته اداره کل کار استان خدمت بی منت و شبانه روزی را از وظایف و سیاست های وزارت کار دانست و با بیان اینکه تلاش و همت برای تحقق اهداف شعار سال " جهش تولید با مشارکت مردم" مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رویکرد همه سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه های مختلف اداره کل کار کردستان به ویژه اشتغال، امور اجتماعی، روابط کار و تعاون در سالجاری خواهد بود، گفت: همدلی مردم و مسئولان و مشارکت آحاد مختلف جامعه در برنامه های اقتصادی، پشتوانه تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" خواهد بود.

گفتنی است در میز خدمت این هفته مدیر کل کار کردستان مشکلات و درخواست های نمازگزاران را در دیدار چهره به چهره مورد بررسی قرار داده و دستور داد بصورت ویژه و سریع مشکلات آنان در حوزه های مختلف به ویژه مشکلات نمازگزاران در خصوص اشتغال، روابط کار، تشکیل تعاونی ها، تسهیلات دولتی، یارانه معیشتی و... بررسی و رفع شود.

امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری نیز در بازدید از میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از اقدامات موثر این اداره کل در حوزه های مختلف و کمک به رفع مشکلات مردم، قدردانی کرد.

شایان ذکر است مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان دیدار های مردمی را هر روز در دستور کار خود قرار داده و مردم می توانند مشکلات خود را در حوزه های مختلف بصورت مستقیم و چهره به چهره با حضور در اداره کل کار استان مطرح نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =