عمران روستاها اولویت دولت در سنندج است

فرماندار سنندج گفت: توسعه عمران روستایی از اولویت‌های فرمانداری سنندج است به همین منظور سال گذشته ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی این شهرستان به روستاها اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسن عسکری در اختتامیه فوتبال جام نوروز روستاهای بخش حسین‌آباد در روستای امروله این برنامه‌ها و بازی‌های بومی محلی را از اولویت‌های فرمانداری دانست و اظهار کرد: بنا داریم امسال این برنامه‌ها بیشتر شود.

وی افزود: در طول دو سال گذشته تلاش بر توسعه روستایی بود که در جاده روستایی اقدامات خوبی انجام شد بطوری که در سال گذشته ۱۵ کیلومتر جاده امروله روکش آسفالت شده است.

فرماندار سنندج اضافه کرد: در توسعه عمران روستایی هم بنیاد مسکن اهتمام جدی دارد و فرمانداری برای این کار اعتبار خوبی گذاشته است. عسکری یادآوری کرد: تنها ۱۶ درصد جمعیت شهرستان سنندج در روستاها ساکن هستند اما ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی به روستاهای شهرستان اختصاص یافته است چرا که معتقدیم توسعه روستاها موجب توسعه همه‌جانبه شهرستان خواهد شد.

در این مراسم از تیم‌های اول تا سوم، بهترین بازیکن، بازیکن اخلاق، بهترین دروازه‌بان، داوران و متولیان برگزاری این جام با اهدای هدایایی تجلیل شد. تیم منتخب سنندج به مقام قهرمانی رسید، تیم امروله دوم و تیم بیجار به عنوان سوم دست یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =