تامین و توزیع بیش از ۶۹۷ میلیون لیتر بنزین در استان کرددستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزیع بیش از۶۷۹ میلیون لیتر بنزین در استان کردستان در سال ۱۴۰۲ خبرداد و گفت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۴درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج،جهانبخش نوکانی در جلسه با مالکین مجاری عرضه سخن می گفت از زحمات و همکاری بسیار خوب متصدیان جایگاههای استان درجهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافرین نوروزی تشکر و قدردانی کرد.

نوکانی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی مصرف بنزین در سال گذشته در استان خواستار مدیریت مصرف این فرآورده نفتی توسط شهروندان شد و افزود: بر اساس قانون شرکت ملی پخش مکلف به عرضه بنزین با کارت سوخت شخصی شهروندان می باشد که اطلاع رسانی در این خصوص از طریق صداوسیما و رسانه ها ی جمعی صورت گرفته است.

وی سپس مدیریت مصرف فرآورده های نفتی ،جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت ،عدم ایجاد ترافیک در مجاری عرضه و... را از مزایای استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی عنوان نمود و اظهارداشت :با هماهنگی و تعامل با فراجا زمان صدور کارت سوخت نیز به یک هفته تا ده روز کاهش یافته است.

نوکانی در ادامه با اشاره به شرایط جغرافیایی و وجود مناظر زیبا و دیدنی در استان و حضور مسافرین درمنطقه ،ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در کلیه مجاری عرضه، خواستار توجه جدی مالکین مجاری عرضه به خرید به موقع فرآورده، فعال بودن تمامی دوربین ها و تلمبه های جایگاه، نظافت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی جایگاه های بین راهی و آمادگی شرکت های پشتیبان فنی و سامانه هوشمند سوخت جهت ارائه خدمات به شهروندان شد.

شایان ذکر است درپایان جلسه نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاشهای مالکین مجاری عرضه استان در راستای تعامل ،همکاری و تشریک مساعی با این منطقه در جهت توزیع مطلوب فرآورده های نفتی تقدیر و تشکر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =