تمهیدات ترافیکی ویژه عید فطر در معابر شهری کردستان 

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سرهنگ رضا همتی زاده از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه نماز پرفیض و برکت عید سعید فطر در شهرستان‌های استان کردستان خبر داد و گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان در محدوده مساجد، حسینیه ها و اماکنی که نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود را پوشش ترافیکی خواهند داد.

وی اضافه کرد: طی برنامه ریزی انجام شده از ساعت ۶ صبح روز عید سعید فطر تا پایان مراسم از میدان انقلاب به سمت حسینیه تا تقاطع آیت الله طالقانی و از سه راهی حبیبی به سمت مسجد جامع سنندج و تمام مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز عید سعید فطر در تمامی شهرستان های تابعه محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان با بیان اینکه از توقف دوبل و ایجاد سد معبرخودروها در مسیرهای اعلام شده تا زمان اتمام نماز جلوگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: همکاری مردم این استان موجب برگزاری هرچه با شکوه تر نماز عید سعید فطر خواهد شد.

وی در پایان افزود: در ایام تعطیلات پایان هفته تمرکز تیم‌های گشتی این پلیس در کمربندیها، بلوارها و خیابان‌های حاشیه ای معابر درون شهری بوده و با استفاده از ظرفیت تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس و همچنین بکارگیری دوربین‌ های ثابت و سیار، نسبت به کنترل تخلفات به ویژه تمرکز بر کنترل تخلفات حادثه ساز اقدام خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =