۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
فعالیت ۲۳۷ بوستان و فضای سبز در کرمانشاه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: ۲۳۷ بوستان و فضای سبز در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد.

کامجو غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: ۲۳۷ بوستان در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد، از این میزان منطقه هفت با ۳۹ و منطقه چهار با ۱۶ بوستان بیشترین و کمترین بوستان در سطح مناطق هشت گانه را دارند.

وی افزایش سطح فضای سبز شهر کرمانشاه را در دستورکار سازمان فضای سبز شهرداری دانست و افزود: طی تفاهم نامه ای با اداره کل منابع طبیعی که بزودی به امضا می رسد، ۳۱۶ هکتار فضا جهت ایجاد فضای سبز در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت که در این صورت، سرانه فضای سبز عمومی به ۱۳/۶۷ متر مربع افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در ادامه سخنانش با بیان اینکه ۲۵۶ ست بازی و ۸۳۶ ست ورزشی در پارک های کرمانشاه وجود دارد، تصریح کرد: احداث گلخانه در مناطق یک و هفت از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

غلامی با اشاره به احیا و تقویت درختچه های یاس هلندی در سطح مناطق ادامه داد: در راستای کاهش مصرف آب، حذف چمن و تغییر الگوی کشت به درختچه در حال انجام است و تاکنون بلوارهای غیرتمند، صیادشیرازی، ارشاد، اجاقی، باند تند روی امام علی (ع) و رودکی عملیاتی شده است.

وی در پایان افزود: بوستان ها و فضای سبز جدیدی در شهرک شهرداری حوزه منطقه پنج، شهرک جانبازان فاز چهار حوزه منطقه ۶، جنب بیمارستان بیستون و میدان زیتون حوزه منطقه سه، دوربرگردان سراب قنبر و سه قطعه فضای سبز در شهرک صادقیه در حوزه منطقه چهار در حال احداث است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =