کرمانشاه برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: استان ما برای برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، علی شعبانی پیش از ظهر امروز سه شنبه (یکم خرداد ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در شرایطی که رئیس جمهور از دنیا برود ظرف ۵۰ روز فرصت داریم که رئیس جمهور بعدی را انتخاب کرده باشیم.

وی افزود: تاکنون ۲ تاریخ برای انتخابات مشخص شده که نخست مربوط به هشتم الی دهم خرداد ماه برای ثبت نام داوطلبین انتخاباتی و هشتم تیر ماه برای برگزاری رویداد انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص مشارکت مردم تصریح کرد: اتفاقی که رخ داده زمینه ساز حضور حداکثری مردم است شهید رئیسی با شهادت به جایگاه بی‌بدیلی رسید که تا تاریخ پابرجاست این جایگاه مشخص و معین است.

وی ادامه داد: عدم کاهش جایگاه آیت‌الله رئیسی مانند استفاده نکردن از برخی الفاظ بسیار مهم است، در تبیین جایگاه رفیع وی به صورت صحیح نباید کوتاهی کنیم.

شعبانی تشریح کرد: شهید رئیسی سیاست مدار بود اما سیاست بازی نکرد و تنها خدمت صادقانه را مدنظر داشت، وی هم اکنون یک شخص ملی و بین‌المللی است و جفا است اگر بخواهیم از این عنوان استفاده جناحی و حزبی کنیم.

وی در خصوص برگزاری انتخابات ابراز کرد: آمادگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده و هیئت‌های اجرایی را مجدد به کارت خواهیم گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی یا دستی آمادگی کامل داریم، بالاترین سطح امنیت در نظر گرفته شده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پایان گفت: نتیجه این انتخابات قطعا موجب تعالی و پیشرفت بیش از پیش نظام اسلامی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =