عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه پیروان تفکر اسلام منهای روحانیت کم رنگ و بیشتر در بین ملی گرایان هستند، گفت: با تذکرات مقام معظم رهبری این عده کم هم در اهداف خود شکست خواهند خورد.

سیدرضا اکرمی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رعایت وحدت در کشور از سوی عوام و خواص و پرهیز از شعار صرف در این خصوص، به مهر گفت: شان و جایگاه رهبری این است که تذکر دهند و یادآوری کننده باشند درست همچون شان پیامبر که قرآن در مورد آن اشاره می کند که شما تذکر دهنده و یادآوری کننده هستید.

وی در مورد تذکر رهبر معظم انقلاب درخصوص تفکر اسلام منهای روحانیت نیز گفت: از همان زمان که نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت این تفکرات به انحای مختلف وجود داشت، اما پیروان آن همواره شکست خوردند و نتوانستند تز های خود را عملی کنند امروز هم عده ای این تفکر را در کشور دنبال می کنند ، علت آن هم این است که این عده نسبت به جایگاه روحانیت آشنایی ندارند و مسئولیت روحانیت را نمی دانند.

اکرمی ادامه داد: وقتی گروهی در کشور مسئولیت فراگیری در علوم اسلامی دارند و کارشناس مباحث اسلامی هستند چطور می توانیم بگوییم اسلام منهای روحانیت باید پیگیری و دنبال شود. البته گروهی که این تفکر را در کشور پیگیری می کنند کم رنگ هستند عده اندکی هستند که با دین و دیانت مخالفند و در بین ملی گرایان و قشرهای تحصیل کرده به چشم می خورند .

نماینده تهران گفت: این عده کم با این تفکر منحرف جایی برای رشد ندارند و با تذکرات مقام معظم رهبری همین عده کم هم در اهداف با شکست مواجه می شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 101959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =