نتیجه بررسی اعتبار مدارک تحصیلی معاون اول رئیس جمهور مقرر بود تا اوایل دهه دوم بهمن ماه به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شود اما تا کنون گزارشی به مجلس نرسیده است.

به گزارش مهر، در پی ادعای الیاس نادران نماینده مردم تهران مبنی بر اینکه مدارک تحصیلی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور فاقد اعتبار است مدرک تحصیلی رحیمی یکشنبه 26 دی ماه با حضور نادران و کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی شد و مقرر شد دو هفته پس از این زمان یعنی در اوایل دهه دوم بهمن ماه نتایج این بررسی اعلام شود.

به نظر می رسد علاوه بر تعطیلی رسمی چهارشنبه 13 بهمن ماه و بررسی موضوع استیضاح وزیر راه و ترابری در هفته گذشته، تعطیلی هفته جاری مجلس نیز مزید بر علت شده است تا ارائه گزارش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اعتبار مدارک تحصیلی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور به تأخیر افتد.

سید کاظم موسوی - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مسئولان وزارت علوم برای ارائه گزارش بررسی اعتبار مدارک رحیمی هنوز در کمیسیون حضور پیدا نکرده‌اند، در پاسخ به اینکه آیا مسئولان وزارت علوم هفته آینده برای ارائه این گزارش در کمیسیون حاضر می شوند گفت: در صورتی که گزارش به کمیسیون ارائه شد، اطلاع رسانی می کنیم.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 128097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =