سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از پیگیری پرونده معاون اول رئیس جمهور در کمیته ویژه این کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود می گوید: تا آنجایی که من اطلاع دارم مدارک مستندی که کمیسیون اصل نود بر مبنای آن پرونده معاون اول رئیس جمهور را بررسی کند به این کمیسیون ارجاع نشده است.

حسین اسلامی که در کافه خبر حضور یافته بود در گفت وگو باخبرآنلاین درباره سرنوشت نهایی شکایت الیاس نادران از معاون اول رئیس جمهور در این کمیسیون، اظهار داشت: وقتی از فردی شکایت انجام می شود باید مدعی اسناد و مدارک خود را هم ارائه دهد. درباره ایشان ادعا می کنند پول هایی را به افرادی که در انتخابات شرکت می کردند، داده است. این صرفا یک ادعا است و باید اسناد مربوط به آن ارائه شود. چه مدارکی در این زمینه وجود دارد؟ بنده می توانم شما را متهم کنم، شما هم می توانید بنده را متهم کنید ولی در محکمه باید با سند سخن گفت.

وی ادامه داد: تا آنجایی که من اطلاع دارم مدارک مستندی که کمیسیون اصل نود بر مبنای آن این شکایت را بررسی و پرونده را به دستگاه قضایی ارجاع کنند، به کمیسیون ارسال نشده است. البته چون پرونده در کمیته محرمانه کمیسیون بررسی می شود احتمالا خود حاج آقای نکونام رئیس کمیسیون اصل نود بیشتر درباره آن مطلع هستند.

وی با یاد کردن از مرحوم فاکر رئیس قبلی کمیسیون اصل نود مجلس، اظهارداشت: بنده از ایشان این درس را گرفتم که ما در کمیسیون اصل نود بنایمان بر مماشات و مصلحت سنجی نبوده و نیست. اگر موردی که به دستمان برسد کارشناسی می کنیم و حتی فرد مورد نظر را احضار می کنیم و دفاعیه اش را می خواهیم و نهایتا به سیستم قضایی ارسال می شود و دستگاه قضایی درباره آن نظر می دهد.

گفت وگوی تفصیلی خبرآنلاین با سخنگوی کمیسیون اصل نود به زودی منتشر خواهد شد.

/3028

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 130272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =