۰ نفر
۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۰

سه سارق حرفه ای و سابقه دار که پول افراد مسن را هنگام دریافت از عابر بانک سرقت می کردند توسط ماموران پلیس آگاهی نجف آباد اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ" حسین حسین زاده" رییس پلیس آگاهی استان اصفهان صبح امروز با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از افراد مسن به پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد مبنی بر سرقت وجوه نقد آنها هنگام برداشت از عابر بانک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: سرانجام با انجام گشت های ویژه در مقابل دستگاه های عابر بانک، ماموران روز گذشته سه نفر از سارقان را در مقابل یکی از عابر بانک های شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان در ادامه با اشاره به اعتراف متهمان به چندین فقره سرقت از افراد مسن و ناتوان با شیوه کمین در مقابل عابر بانک هنگام دریافت وجوه نقد گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ" حسین زاده" در پایان با بیان اینکه اعتماد بیجا به افراد ناشناس زمینه سوء استفاده توسط آنان را فراهم می کند به شهروندان توصیه کرد: هنگام دریافت وجوه نقد مراقب اطراف خود بوده و افراد مسن نیز حتماً برای دریافت وجوه نقد به همراه یکی از اعضای خانواده مراجعه کرده و از در اختیار قرار دادن کارت و رمز آن به افراد ناشناس خودداری کنند.
56181

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =