«الو شهر کتاب» راه اندازی شد؛ خدماتی جدید برای خواندن، شنیدن و بازی کردن در خانه

الو شهرکتاب برای در خانه ماندن و خرید تلفنی کتاب و محصولات فرهنگی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی شهرکتاب مرکزی اعلام کرد، برای پاسخگویی به نیازهای مردم و خانواده ها، شهرکتاب مرکزی سرویس جدیدی را به نام « الو شهرکتاب» برای در خانه ماندن و خرید تلفنی کتاب و محصولات فرهنگی راه‌اندازی کرده است.

علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر و ادبیات می‌توانند کلیه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی موجود در شهرکتاب مرکزی را از طریق سایت http://bookcitycentral.ir  مشاهده و بررسی کنند و سپس آنچه مورد نظر دارند را تلفنی سفارش دهند.
الوشهرکتاب مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی را با عناوین در خانه بخوانیم، در خانه ببینیم و بشنویم، در خانه بازی کنیم، در خانه با بچه‌ها، در خانه زیبایی بنشانیم و در خانه بیافرینیم، طبقه‌بندی کرده است.
شهرکتاب تمام تلاش خود را کرده است  تا مردم در خانه بمانند و علاقمندان به کتاب و هنرهای سنتی و صنایع دستی و موسیقی و فیلم و بازی و سرگرمی، بتوانند طی چند ساعت کتاب‌ها و کالاهای مورد نیاز خود را در خانه تحویل بگیرند.

همچنین « ‌الو شهرکتاب» خدمات گسترده و بازی‌های گوناگون و کتاب‌های متنوعی را نیز برای کودکان و نوجوانان ارایه می‌کند و هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ با شماره ۸۸۴۰۸۲۸۸ آماده پاسخگویی به علاقمندان به کتاب و محصولات فرهنگی است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ليلا IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    خوب
  • ليلا IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    عالي