تمدید مهلت ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تمدید مهلت ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید البرز تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «حسین فلاح نژاد» در خصوص  ثبت نام این جشنواره در استان گفت: بر اساس اعلام وزارت متبوع با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به خاطر بیماری کرونا از سوی دولت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمان ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید تا پایان آذر ماه تمدید شده است.

وی افزود : کارگران،گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان البرز می‌توانند جهت شرکت در جشنواره ۱۳۹۹ به سامانه جشنواره‌های امتنان به آدرس اینترنتی  https://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران در استان است.

وی در پایان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولیدی خلاق سراسر استان خواست تا در اسرع وقت در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =