۱ نفر
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
مجری سرشناس مهمان «دست در دست» شد

برنامه «دست در دست» یکشنبه ۲۳ آذر میزبان مسعود فروتن، نویسنده، کارگردان، مجری و بازیگر کشورمان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «دست در دست» در نوزدهمین قرار پاییزی خود که یکشنبه به روال همیشگی بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از مسعود فروتن؛ نویسنده، مجری، کارگردان و بازیگر کشورمان میزبانی خواهد کرد.

مسعود فروتن جزو اولین نسل از فارغ‌التحصیلان کارگردانی تلویزیون از «مدرسه عالی تلویزیون و سینما» در سال ۱۳۵۰است و بیش از چهار دهه فعالیت در آثار سینمایی و تلویزیونی را در کارنامه دارد. در سابقه هنری مسعود فروتن، بیش از ٣۵٠ تله تئاتر و بیش از ۵۰ فیلم و سرالی در سمت‌های مختلف بازیگر، کارگردان و ... دیده می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام مرتضی غائبی، جهادگر قزوینی با سابقه تشکیل ۱۰ گروه جهادی با هماهنگی بنیاد برکت در مبارزه با کرونا، پخش بسته های غذایی، ساخت خانه و تعمیر خانه خانواده های آسیب دیده و ...    روبروی سلمان فرخنده مجری این برنامه نشسته و درباره همدلی، مهربانی و همراهی مردم در شرایط فعلی گپ و گفتی شنیدنی و معاشرتی پاییزی را برای بینندگان این برنامه رقم خواهند زد.

«دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1465627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =