با وجود اینکه پیش بینی می شد دولت شنبه 25 تیرماه را به دلیل قرار گرفتن میان دو روز تعطیل جمعه و نیمه شعبان، تعطیل اعلام کند، اما از هیات دولت خبر می رسد تعطیلی رسمی وجود ندارد.

لطف‌الله فروزنده معاون توسعه نیروی انسانی ریاست جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی روز شنبه گفت: "طبق مصوبه هیات دولت شنبه 25 تیرماه تعطیل نیست؛ اما دستگاه‌های دولتی این مجوز را دارند که به کارمندان خود مرخصی بدهند."

این روال تعطیلات گذشته است که روسا و مدیران ادارات مجاز به مخالفت با مرخصی بین دو تعطیلی نبودند. فروزنده همچنین گفت: "از آنجا که در میان چهار روز تعطیلی منتهی به یکشنبه نیمه شعبان روز شنبه روز کاری است دولت این تصمیم را گرفت تا مردم بتوانند در این مناسب فرخنده از چهار روز تعطیلی که از پنج شنبه آغاز می شود، بهره ببرند."

پیش بینی می شود در 4 روز تعطیلی آخر هفته جاری و ابتدای هفته آینده، یکی از پیک های مسافرت در سال اتفاق بیفتد. ضمن اینکه این آخرین فرصت مسافرت پیش از ماه رمضان است.

4747

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • armeeya IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    آری مسافرت بروید تا در جاده ها کشته شوید و یا در انتظار پرواز ساعتها در فرودگاه منتظر بمانید و یا در میان زباله های رها شده در جنگلهای شمال مدفون شوید و یا یک زور گیر پولها و اموالتان را برباید و مجبور شوید در کنار خیابان سر کنید ویا ماشین صفر وطنی تان درست وسط را خراب شود و متوجه شوید که قطعه بی کیفیت رویش نصب شده ( خدا را شکر که این بار نمردید !!) و یا ویا ویا نه به نظر من مسافرت نروید اگر جانتان را دوست دارید.
  • بدون نام IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    اصلا نمي دونستيم مي تونيم مرخصي بگيريم دستشون درد نكنه با اين شفاف سازي و ايجادتسهيلات بابت مرخصي
  • بدون نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    اخه عزیز مرخصی که تقریبا همیشه ازاده کسر مرخصی ایراد داره یهو تعطیل میکردید مردم میرفتن کلی هم پول رفت و امد و برق و .....
  • بدون نام IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    ببخشید/4روز تعطیلی برای مردم شریف تهران-3.5روز مرخصی برای بقیه مردم در شهرستانها
  • n IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
    0 0
    واقعا خسته نباشین از اینهمه فکر کردن ما فقط منتظر اجازه شما بودیم
  • بدون نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    ببخشيد شما تهراني ها سرديتون نشه!