«سده لنجان» می تواند به پایتخت وزنه‌برداری کشور تبدیل شود

در دیدار مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و شهردار سده لنجان با اشاره به همکاری میان این دو نهاد در حوزه ورزش بر این نکته تاکید شد که وجود پهلوانان و قهرمانان کشوری می تواند زمینه تبدیل شهر سده لنجان به پایتخت وزنه برداری کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب اهن اصفهان در نشستی با حمید شهبازی شهردار سده لنجان اظهار کرد: تعامل و هم افزایی با منطقه یکی از اولویت‌های اصلی ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی است.

وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی از زمان تاسیس تا کنون خدمات گوناگونی به جامعه به ویژه منطقه ارائه داده است و از نظر مدیریت این شرکت، هرگونه فعالیت و مشارکت در منطقه باعث ارتقاء موقعیت شرکت می شود.

رخصتی در این دیدار، توجه به مسائل جامعه را به عنوان یکی از مئولیت‌های اجتماعی ذوب آهن اصفهان، بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به مسائل و مشکلات موجود، باید با هماهنگی و تعامل و استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه برای حل مشکلات تلاش کنیم.

شهردار سده لنجان نیز ضمن معرفی شهر سده لنجان گفت: با همکاری و تعامل بین ذوب آهن و شهرداری می توان از پتانسیل های بالفعل و بالقوه این شهر در حوزه های مختلف بخصوص حوزه های گردشگری و ورزش استفاده کرد.

حمید شهبازی ادامه داد: باور ما بر این است امروز ذوب آهن یک برند است وما باید از این فرصت جهت رفع مشکلات مردم و توسعه شهر استفاده کنیم.

او با اشاره به اینکه مدیریت شهری سده لنجان در بخش سرمایه گذاری ورود پیدا کرده است، ادامه داد: بر همین اساس خواستار تعامل با مسئولان و ایجاد تفاهم‌نامه مشترک ذوب‌آهن شدیم تا برای زیرساخت‌های شهری فضای تعاملی داشته باشیم.

شهردار سده لنجان بر همکاری مشترک ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری سده لنجان در حوزه ورزش تاکید کرد و افزود: با همکاری و پیگیری و وجود پهلوانان و قهرمانان کشوری در این شهر می‌توانیم شهر سده لنجان را به پایتخت وزنه برداری تبدیل کنیم.

در این دیدار بر مسائلی همچون توسعه همکاری های دوجانبه در جهت رفع مشکلات منطقه و کارخانه ذوب آهن، توسعه فعالیت های مشارکتی در حوزه های مختلف و افزایش تعامل و همفکری بین مسئولان به منظور هم افزایی توانمندی ها تاکید شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =