بهره‌برداری از ۲۰ طرح عمرانی در شهرستان بندرخمیر

فرماندار بندرخمیر از بهره برداری از ۲۰ طرح عمرانی با بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، میرهاشم خواستار روز گذشته در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: طرح های افتتاحی در حوزه مخابرات، آبخیزداری، عمران روستایی و راه بوده که طرح های حوزه راهداری با اعتباری افزون بر ۵۷۲ میلیارد ریال بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.
وی در تشریح این طرح ها بیان داشت: بهسازی محور رویدر به طول پنج و نیم کیلومتر از مهم ترین طرح های حوزه راهداری بوده است.
فرماندار بندرخمیر ادامه داد: پیش از اجرای این طرح، جاده در این محدوده کم عرض و حادثه خیز بود که بهره‌برداری از آن باعث حذف نقاط حادثه خیز و تسهیل در رفت و آمد در این محدوده شده است.
خواستار یادآورشد: آسفالت راه روستایی روستاهای جیحون و چاه ماخور در بخش مرکزی از دیگر طرح‌های حوزه راه بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی در حوزه طرح‌های مخابرات نیز اظهار داشت: این حوزه با ۹ طرح و اعتباری برابر با ۳۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
فرماندار بندرخمیر بیان داشت: طرح نیوسایت جدید همراه اول در محلات کندال و فرهنگیان بندرخمیر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال راه اندازی شد که با اجرای طرح ها، ۹ نقطه از شهر بندرخمیر تحت پوشش اینترنت همراه اول قرار خواهد گرفت.
خواستار اضافه کرد: نصب دکل اینترنت همراه اول روستاهای مارو ، آرابی و دشت جیحون ، ارتقای پهنای باند و فیبر کشی روستای کرویه و بام رویدر و غیره از دیگر طرح‌های مخابراتی در بندرخمیر است.
وی در ادامه به طرح‌های آبخیزداری و عمران روستایی اشاره کرد و گفت: افتتاح چهار سازه آبخیزداری در منطقه کهورستان با حجم آبگیری ۴۰۰ هزار مترمکعب و هزینه ۱۹ میلیارد ریال از جمله طرح‌های آبخیزداری محسوب می شوند که ۹۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی این منطقه را تحت پوشش قرار خواهد داد.
این مسوول گفت: اجرای طرح هادی روستاهای پل گل کن، نیمه کار و انگوران با هزینه ای افزون بر ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری و شوراهای روستاهای یادشده از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دولت بوده است.
هفته دولت امسال ۶۲ طرح با هزینه ای افزون بر ۲ هزار و ۲۷۷ میلیارد ریال در شهرستان بندرخمیر به بهره‌برداری رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1668395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =