محمدرضا میرتاج​الدینی که می گفت دولت این لایحه را به پیشنهاد نمایندگان ارائه داده است از نمایندگان خواست تا با همکاری دولت، یک هدیه خوب به مردم در عید فطر بدهند.

به گزارش خبرآنلاین، معاون پارلمانی دولت در حمایت از لایحه افزایش تعطیلات عید فطر از آثار مذهبی و فرهنگی این کار سخن گفت که منجر به شادابی بیشتر مردم در امور مذهبی می​شود و منجر به همبستگی ملی بیشتر در ایران و همبستگی بیشتر با دیگر دول اسلامی خواهد شد.

وی در واکنش به مخالفت توکلی با این لایحه گفت که از دو منظر بهره​وری و نظام کاری می توان به این موضوع نگریست. نظام کاری غیر رسمی معطل تعطیلات کشور نمی​شود و حتی در تعطیلات هم بیشتر کار می​کنند. رونق گردشگری و مسافرت در کشور در تعطیلات را نباید نادیده گرفت که کم رونقی تولید را جبران می​کند. نقش مدیریت نیروی انسانی در افزایش بهره وری را هم نباید نادیده گرفت. تعطیلات، نیروی کار و نیروی انسانی را برای فعالیت بیشتر آماده می کند.

میرتاج​الدینی گزارشی تحقیقی از شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه داد و در انتقاد از اینکه گفته شده بود او از دوره نمایندگی مجلس تا معاونت دولت، تغییر موضع داده است، اظهار داشت: من به عنوان نماینده دولت باید از نظرات دولت دفاع کنم. مضاف بر اینکه گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی تعطیلات رسمی و مذهبی و ملی کشور را تفکیک کرده است که نشان می​دهد 20 روز تعطیلی رسمی  و 52 روز تعطیلی جمعه​ داریم. به این ترتیب ما بعد از یمن، دومین کشور در کمترین تعطیلات هستیم. با آمارهای رسمی کشور اینگونه برخورد نکنید. مقام معظم رهبری هم خواسته​اند که امار رسمی مراکز رسمی، تکذیب نشوند.

/2947

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    0 0
    دولت خودش میخواد از زیر کار در بره الکی از مردم مایه نزاره !چه خبره هر روز و به هر بهانه ای تعطیل
  • حامد IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    0 0
    در خبری که از مخالفت توکلی منتشر کردین تعداد تعطیلی های رسمی 77 تا و تو این خبر 72 تا اعلام شده. اگه شمردن صفحه های قرمز رنگ تقویم اینقدر خطای اندازه گیری داره وای به حال نرخ تورم و رشد اقتصادی و ...
  • بدون نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    0 0
    دولت نگران تعطیلات نباشد نگرانی گرانی مواد غذایی - گاز آب و برق و کرایه ماشین ، پوشاک و چیزهای دیگر بخصوص مسکن و اجاره خانه که این روزها بیداد می کند باشد ما ممنونشان میشویم
  • بدون نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    0 0
    عیدی واقعی ملت ایران بالانرفتن قیمت ها است که این روزها مردم را بیچاره کرده است
  • بدون نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
    0 0
    عیدی واقعی ملت ایران بالانرفتن قیمت ها است که این روزها مردم را بیچاره کرده است
  • ایرانی IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    0 0
    52تاجمعه.20تا25روزتعطیلی رسمی.روزی8 ساعت مثلا"کارویکهفته درمیان پنجشنبه هاتعطیل.30روزمرخصی درسال جمعا"با تقارن تعطیلات باهم معادل یک سوم سال راتعطیلیم.خیلی خیلی خوشبین باشیم روزی3ساعت کارکم وبیش مفیدوبه حساب ساده درسال حدود30روزکارکردن24 ساعته.عجب مملکت گل وبلبلی داریم. یعنی بیشترازاین تنبلی وراحت طلبی؟ راستی این گوشه کنارهاشمااثری از جنازه جهاداقتصادی راندیدید؟
  • بدون نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    0 0
    تعطیلات اگر برنامه ریزی و مدیریت بشود در تمام اداره ها و مدارس در جای خودش خوب است
  • بدون نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    0 0
    درد دل ايراني را به كي بايد گفت كه برايش ارزش قايل گرددو آن چيزي نيست جزئ گرانيهاي اخير فقط خدايا مارا به خودمان وا مگذار كه بيش از اين خجالت خانوادههايمان را نكشيم .