سومین اهدای عضو سال ۱۴۰۲ در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسید

رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از ثبت سومین اهدای عضو سال ۱۴۰۲ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری خانم دکتر رمضان نژاد در تشریح این خبر گفت: در سی و هفتمین روز از بهار طبیعت، اهدای عضو مرد ۵۵ ساله ای که بر اثر فشارخون بالا دچار مرگ مغزی شده بود، در شهرکرد زندگی بخش شد.

دکتر رمضان نژاد خاطرنشان کرد: در پی رضایت خانواده همایون محمدخانی از اهالی پردنجان شهرستان شهرکرد به اهدای کبد این بیمار، یکی از هم استانی های نیازمند پیوند عضو از مرگ حتمی نجات یافت.

وی تصریح کرد: چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ عمل پیوند کبد از اهداکننده به گیرنده عضو در بیمارستان آیت الله کاشانی(ره) شهرکرد به همت تیم متخصص و فوق تخصص با موفقیت انجام شد.

وی در پایان از همه خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می توانند از طریق نشانی اینترنتی به آدرس https://b۲n.ir/r۳۰۱۷۵ نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1759055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =