۷ شهرستان چهارمحال و بختیاری به رنگ زرد کرونایی

مدیر روابط عمومی و اطلاغ رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون ۷ شهرستان استان چهارمحال و بختیاری به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) قرار دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال رعایت شیوه نامه های بهداشتی، رنگ قرمز و نارنجی از نقشه کرونایی استان حذف شد.

وی افزود: هم اکنون ۷ شهرستان شهرکرد، بروجن، بن، اردل، سامان، کیار و خانمیرزا به لحاظ شیوع بیماری کوویدCOVID-۱۹ در وضعیت زرد و نسبتا پرخطر قرار دارند.

درخشان ادامه داد: در مقایسه با دو هفته‌ گذشته تعداد شهرستان های های آبی کرونایی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت و در حال حاضر فارسان، لردگان و کوهرنگ به لحاظ شیوع بیماری کوویدCOVID-۱۹ در وضعیت آبی و عادی قرار گرفته‌اند.

وی یادآور شد: همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی مداوم دست ها، جلوگیری از تجمعات به ویژه در فضای بسته و پرهیز از ملاقات با افراد دارای علایم بیماری ضروری است.

بر اساس اعلام معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مرکز بهداشت استان؛ تاکنون یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۱۰۷ دُز واکسن کرونا به منظور پیشگیری از این بیماری در استان تزریق شده است و ۴۰۰ پایگاه برای تزریق واکسن کرونا و دُز یادآور آن در سطح استان فعال می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1761111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =