تحول چشمگیر تامین زمین ومسکن دراستان چهارمحال وبختیاری

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از رشد ۱۰ برابری تامین زمین و مسکن در طول عمر یک ساله و نیم دولت سیزدهم در مقایسه دولت قبل خبر داد و گفت: در این دولت ۴۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن آماده شد در حالیکه در دولت قبل ۴۰ هکتار تامین شده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، علی حیدری با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در دست اجراست که این عدد هشت برابر میزان مسکن احداثی دولت دوازدهم است.

وی، تامین آب پایدار را یکی دیگر از خدمات دولت سیزدهم در امور عمرانی دانست و گفت: سد باباحیدر و خط انتقال آن یکی از مهمترین طرح‌های این حوزه به شمار می رود که در سالهای گذشته خط انتقال آن به طول هفت کیلومتر اجرا شده بود در حالیکه طی ۲ ماه اخیر ۱۵ کیلومتر از این خط اجرا شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عملیات احداث سد نیز با سرعت بیشتری در دست اجراست و بزودی افتتاح می شود.

حیدری تصریح کرد: در سالهای گذشته تنها سدی که در استان در دست اجرا بود سد باباحیدر بود که چالش ها و حواشی زیادی نیز پیرامون آن قرار داشت در حالیکه در دولت سیزدهم اجرای سدهای آقبلاغ، گهرو، خرسان، بیدکان و چشمه‌علی در دستور کار قرار گرفته است و رشد پنج برابری را نشان می دهد.

وی افزود: اجرای ۹۰ کیلومتر خط انتقال تامین‌کننده آب شرب نیمی از جمعیت استان را از دیگر خدمات دولت در حوزه عمرانی استان عنوان کرد و اظهار داشت: در سالهای گذشته تنها ۷۰ کیلومتر خط انتقال اجرا شده بود و مبلغ قابل توجهی از اعتبارات طرح برگشت می‌خورد این در حالیست که در حال حاضر ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکار داریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1761532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =