روابط‌عمومی ها مطمئن ترین پل ارتباطی میان مدیران و مردم هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی ضمن تبریک روز روابط عمومی‌، گفت: روابط‌عمومی ها مطمئن ترین پل ارتباطی میان مدیران و مردم و افراد امین ایشان برای آگاهی از واقعیات در سطح جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری در متن پیام غلامعلی حیدری استاندارچهارمحال وبختیاری آمده است:

روابط عمومی‌ها به طور هنرمندانه اطلاع‌رسانی کنند تا مردم با جان و دل بپذیرند "مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)"


۲۷ اردیبهشت ماه در تقویم جهانی به عنوان روز جهانی روابط‌ عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است که این موضوع حاکی از اهمیت بسیار زیاد روابط عمومی ها در جامعه جهانی دارد.

رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم نیز در بیانات متعدد به اهمیت و جایگاه روابط‌ عمومی ها در انتقال اخبار صحیح و دست اول به جامعه تاکید کرده اند.

روابط‌عمومی ها مطمئن ترین پل ارتباطی میان مدیران و مردم و افراد امین ایشان برای آگاهی از واقعیات در سطح جامعه هستند و با انعکاس انتقادات، پیشنهادات، کاستی‌ها، نقص‌ها و حسن ها بیشترین نقش را در بهبود و اصلاح رویه ها ایفا می‌کنند.

چه بسا که عملکرد صحیح آنها در ارائه هنرمندانه و صادقانه‌ی اقدامات دستگاه متبوع، می‌تواند بسیاری از تنش ها و سوءتفاهمات بوجود آمده در سطح جامعه را کاهش دهد. لذا با توجه به سرعت بالای انتقال اطلاعات در عصر حاضر و انتشار لحظه ای اخبار در فضای مجازی، لازم است سطح دانش، تجهیزات و ملزومات واحدهای روابط‌عمومی در دستگاه های استان بروزرسانی شده و مسئولان در اختصاص اعتبار مناسب به این حوزه اهتمام شایسته داشته باشند.

اینجانب روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این حوزه تبریک عرض نموده، توفیق خدمت و حسن عاقبت ایشان را از خداوند متعال خواستارم

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1766983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =