اعزام ۱۵ هزار اصفهانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از اعزام ۱۵هزار اصفهانی برای مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری اظهار کرد: آمادگی استان برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و قیام پانزده خرداد خوب است و انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته، استان در برگزاری این مراسم پیش‌قدم باشد.

وی از اعزام ۱۵ هزار نفری از استان به مراسم رحلت حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: همچنین جمعیت یک هزار نفری کاروان دوی امدادی با برنامه‌ریزی دانشگاه امیرالمومنین (ع) اعزام خواهند شد و برنامه‌هایی برای درون استان نیز در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همچنین بیعت خواهران با آرمان‌های انقلاب و امام راحل در ۱۵ خرداد نیز برنامه‌ریزی شده است.

جان‌نثاری عنوان کرد: مراسم سالگرد حضرت امام (ره) همانند سال‌های گذشته مردمی انجام می‌شود و وظیفه ما تسهیل‌گری این مراسم است. طبق اعلام وزیر کشور بایستی امسال مراسم پانزده خرداد و ارتحال حضرت امام (ره) باشکوه، پررنگ و به صورت وسیع در سراسر کشور برگزار شود.

وی متذکر شد: محور اصلی این مراسم تبیین اندیشه‌های حضرت امام از دیدگاه مقام معظم رهبری است، از این رو فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حضرت امام (ره) استخراج و برای آحاد مردم تبیین شود.

جان‌نثاری تأکید کرد: در سراسر استان با همکاری شهرداران، فرمانداران، اصناف و آحاد مردم برنامه‌های متنوعی در این ایام برگزار شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1768680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =