معاون انتظامی آذربایجان غربی، دلیل اول گرایش مردم به ماهواره را برنامه های ضعیف تلوزیون می داند

شاید برای اولین بار، مقامات نیروی انتظامی ضعف برنامه های تلوزیونی را دلیل عمده گرایش مردم به برنامه های ماهواره ای عنوان کرده اند. یک مقام انتظامی در آذربایجان غربی می گوید: " برنامه‌های خوب تلویزیونی نداریم؛ اکثر فیلم‌های ایرانی کلیشه‌ای و قابل حدس هستند. علل گرایش خانواده ها به ماهواره نیز ضعف برنامه‌های تلوزیونی، بیکاری و مدگرایی است."
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی این استان، از افزایش 85 درصد کشفیات تجهیزات ماهواره ای نسبت به سال گذشته خبر داده. اینطور که احد مهروند، به ایسنا، خبر داده، نیروی انتظامی فقط قصد دارد با دیشهایی که در معرض دید عموم مردم است، برخورد کند.
مهروند همچنین از تحویل دستگاه های ضبط شده به سازمان صدا و سیما خبر داده، 

پیش از این از مرکز نظرسنجی صدا و سیما خبر استفاده 64 درصدی خانواده های ایرانی از ماهواره نقل شده بود. آماری که هیچگاه توسط مسئولان این سازمان، تایید یا تکذیب نشد.
با این وجود، نیروی انتظامی به عنوان ضابط اصلی اجرای قوانین در کشور، همواره خود را مسئول اجرای قانون مبارزه با تجهیزات دریافت امواج ماهواره ای دیده و با وجود انتقادهای فراوانی که به عملکرد این نیرو به خاطر نحوه مبارزه با ماهواره شده، همچنان میدان را خالی نکرده است.
اظهارنظر اخیر این مقام انتظامی در انتقاد از برنامه های کلیشه ای تلوزیون را می توان فصل جدیدی در تقسیم فشار افکار عمومی به پلیس برای برخورد با ماهواره دانست. انتقادهایی که پیش بینی می شود هر روز بیشتر شود و پلیس برای اجرای بهتر وظیفه اصلی خود که برقراری نظم و امنیت در جامعه است، توپ "مبارزه با ماهواره" را به زمین صدا و سیما بیندازد.
47/233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    14 0
    گل گفتی
  • بدون نام US ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    14 0
    تلویزیون جز 90 و فوتبالش دیگر بیننده ای ندارد.
  • محمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    12 0
    شاید روزی تمامی مسئولین اینگونه واقع بین شدند !!!