امام جمعه شهر چمران: برخی ارگان‌ها در توزیع منابع عدالت را رعایت نمی‌کنند

امام جمعه شهر چمران گفت: دولتمردان باید بدانند که نباید از صبر و اعتماد مردم سوءاستفاده شود لذا باید خستگی به خود راه ندهند و در راستای حل مشکلات مردم قدم‌های محکم و اثرگذاری بردارند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک هفته دولت اظهار کرد:
الحمدلله دولت دکتر آیت‌الله رئیسی در دو سال گذشته فعالیت‌های خوب و تاثیرگذاری در زمینه‌های مختلف داشته است، اما حل مشکلات گذشته و پیشرفت در برنامه‌های حال و آینده نیازمند زمان و برنامه‌ریزی دقیق است.

وی افزود: مردم نیز در دو سال گذشته نشان دادند که به دولت و دولتمردان اعتماد دارند بر همین اساس تا به نتیجه رسیدن برنامه‌های آنان صبر می‌کنند، اما دولتمردان باید بدانند که نباید از صبر و اعتماد مردم سوءاستفاده شود لذا باید خستگی به خود راه ندهند و در راستای حل مشکلات مردم قدم‌های محکم و اثرگذاری بردارند به طوری که اقدامات آنان بر سر سفره مردم مشهود باشد.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: ما شاهد هستیم که برخی از ارگان‌ها و نهادهای دولتی یا نیمه دولتی به خوبی به وظایف خود عمل می‌کنند، اما برخی از ادارات به روزمرگی افتاده‌اند و در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و یا عدالت را در توزیع منابع رعایت نمی‌کنند.

ابراهیمی ادامه داد: مسئولان دولتی در هر منصب و مقامی هستند باید در انجام وظایف خود، خداوند متعال را ناظر و خودشان را در قبال مردم مسئول بدانند تا شاهد رشد و آبادانی کشور، استان و شهر خود باشیم.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به پیاده‌روی اربعین، عنوان کرد: خوشبختانه مردم شهرستان بندر ماهشهر این توفیق را دارند که در مرزهای خوزستان بتوانند به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی کنند.
الحمدلله مسئولان اعم از فرماندار، شهرداری‌ها، شورای شهر، ادارات مختلف، سازمان‌ها و ارگان‌ها، مسئولان امنیتی و … به صورت جهادی و مخلصانه در اردوگاه بندر ماهشهر در شلمچه به عنوان پشتیبان حضور دارند و هر کدام به سهم خودشان در تلاش هستند که به زائران حسینی خدمت‌رسانی کنند.

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: خط مقدم این اردوگاه، مردم هستند. مردم شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی و شهر چمران که مشغول خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند، لذا به همه آنها خدا قوت عرض کرده و از زحماتی که می‌کشند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

ابراهیمی در پایان متذکر شد: الحمدلله افراد زیادی توفیق پیدا کردند که در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی حضور پیدا کنند و در روزهای آینده هم شاهد حضور بیشتر زائران خواهیم بود، اما هستند کسانی که بنا به دلایلی در این مراسم معنوی توفیق شرکت ندارد، لذا پیشنهاد می‌کنم این افراد به نیت مشارکت در زیارت حسینی، حداقل هزینه‌های سفر یک زائر که توان مالی برای سفر ندارد، مبلغی معادل دو، سه میلیون تومان را متقبل شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1805719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =