اولین خرید تابستان ۲۰۲۴ رئال مادرید مشخص شد

طبق گزارش‌ها مدافع چپ بایرن تصمیمی برای تمدید قرارداد خود با این تیم ندارد و والدبباس با دقت شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد تا بتواند بازیکنی را که مدت‌هاست مورد توجه باشگاه است به ترکیب تیم اضافه کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید تیمی است که هیچ وقت دست از تقویت تیمش برنمی‌دارد و یکی از گزینه‌های اصلی مد نظر این تیم برای تقویت دفاع، آلفونسو دیویس است.

در نقل و انتقالات تابستان نام این بازیکن گهگاهی حول مادرید شنیده می‌شد اما از آنجایی که بایرن اجازه خروج فول بک خود را نمی‌داد هیچ وقت اقدامی رسمی برای او صورت نگرفت اما از آنجایی که این بازیکن قصد تمدید با باواریایی‌ها را ندارد گزینه اصلی رئالی‌ها برای نقل و انتقالات بعدی باقی ماند.

بدون شک آلفونسو دیویس تنها نام در لیست خرید رئالی‌ها نیست اما قطعاً یکی از مطلوب‌ترین و ضروری‌ترین گزینه‌های این باشگاه به حساب می‌آید تا بتواند تیم آینده‌داری را برای خود در کنار برنابئوی جدید بسازد.

پروژه ساخت خط میانی مستحکم برای 10 سال آینده برای رئالی‌ها به پایان رسید. به گزارش چابک آنلاین به نقل از مارکا؛ حالا زمان این است که سران سفیدپوشان دیگر پست‌های خود را نیز تقویت کنند. یکی از پست‌های تیم که نیاز اساسی به ترمیم دارد دفاع چپ است.

با آمدن فران گارسیا در کنار فرلاند مندی انتظار می‌رفت که توقعات سرمربی در این پست برآورده شود اما مصدومیت‌های پیاپی مدافع فرانسوی باعث شده که باشگاه پیشنهادی برای تمدید به این بازیکن ارائه ندهد و آلفونسو دیویس را به عنوان جایگزین در صدر لیست خرید در این پست قرار دهند.

اولین خرید تابستان ۲۰۲۴ رئال مادرید مشخص شد

البته بازیکن کانادایی در سال‌های اخیر به عنوان گزینه اصلی در لیست خرید سفیدپوشان مطرح شده و استعداد 22 ساله نیز تمایلش را برای رسیدن به سانتیاگو برنابئو مخفی نکرده است.

مدافع کناری تا سال 2025 با باواریایی‌ها قرارداد دارد و تا این لحظه با وجود پیشنهاد باشگاه تمایلی برای ماندن در آلیانزآره‌نا از خود نشان نداده است.

صبر کن

رئال مادرید تا این لحظه فقط شرایط را زیر نظر داشته و به عنوان یک بیننده در جریان عدم تمایل این بازیکن برای ماندن در مونیخ قرار گرفته و با وجود اینکه ایجنت این بازیکن از علاقه کانادایی برای پیوستن به مادرید خبر داده، هیچ اقدام رسمی برای او انجام نداده است.

سران مادرید از هر گونه تشنج در روابط خود با بایرن دوری می‌کنند و ترجیح می‌دهند که منتظر بمانند تا همه چیز به خوبی و طبق برنامه پیش برود.

در مونیخ اصرار به تمدید دارند، اما می‌دانند که این وضعیت پیچیده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنند.

امضای قرارداد با گوئررو می‌تواند نشانه‌ای از ترس سران باشگاه آلمانی برای از دست دادن ستاره کانادایی خود باشد.

مسأله وفاداری در مقابل اسکناس موضوعی است که در دهه‌های گذشته در اروپا به عنوان موضوعی قابل بحث برای انتخاب تیم مطرح می‌شود.

زمانی برای تسلیم شدن وجود ندارد. فوتبال دنیا تغییر کرده و باشگاه‌هایی که به یک دولت، خط لوله گاز یا چاه نفت وابسته نیستند، باید با بینش و هوشمندی حرکات دیگران را پیش‌بینی کنند تا بتوانند در فوتبال امروزی بقا داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1812251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =