۰ نفر
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
به دنبال قهرمانی آسیا هستیم!

مدیرعامل باشگاه لیگ برتری گفت: در تیم بسکتبال ما بهترین نفرات ایرانی جمع شده‌ و بازیکنان خارجی خوبی هم به این تیم اضافه می‌شوند و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه مهرسان، حسین رفیعیان پس از پیروزی تیم بسکتبال بانوان مهرسان مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار زیبا و قابل پیشبینی بود و بازیکنان ما با اختلاف بسیار زیادی توانستند تیم بسیار خوب آبادان را شکست دهند.
وی ادامه داد: پیروزی با اختلاف 33 امتیاز یکی از جاذبه های لیگ امسال است و این نوع نگرش بازیکنان ما نشان از شروع قدرتمندانه و آینده روشن برای تیم ما دارد.
مدیرعامل باشگاه مهرسان گفت: در تیم بسکتبال ما بهترین نفرات ایرانی جمع شده اند که قطعا بازیکنان خارجی خوبی هم به این تیم اضافه خواهند شد و اطمینان داشته باشید در غرب آسیا و آسیا حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
وی در خصوص وضعیت تیم والیبال بانوان مهرسان، اظهار داشت: در والیبال تیم بسیار جوانی داریم که میانگین سنی آنها از 16 تا 25 سال است. آنها مقابل تیم توانمند سپاهان بازی را 3 بر 2 واگذار کردند و توانستند یک امتیاز از آنها بگیرند.
رفیعیان تاکید کرد: بازیکنان ما روز گذشته مقابل سایپا هم که یکی دیگر از تیم های مدعی لیگ به حساب می آید در یک بازی و چهار ست ، توانست یک ست رو به نفع خود و سه ست دیگر را با امتیاز نزدیک واگذار کند که با این نتیجه نشان دادند هیچ چیزی از این تیم های قدرتمند کم ندارند و این تیم در سال های آینده ایران حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و می تواند استاندارد ها را تغییر دهد.
مدیرعامل باشگاه مهرسان گفت: بازیکنان والیبال ما دیروز انقدر خوش درخشیدند که همه لذت بردند و مطمئن باشید اگر کمی تجربه بیشتری می داشتند برنده بازی می شدند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1838247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =